کد خبر 1191791
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
حسن روشن: مجیدی با انگیزه زیاد بازگشته/ حضور کمالوند بسیار مثبت است

پیشکسوت استقلال تهران معتقد است این تیم توانست با هوشیاری مقابل پیکان پیروز شود.

به گزارش مشرق، حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم برای نتیجه گیری طی هفته‌های آینده فعلا به زمان نیاز دارد و کادرفنی باید به خوبی جا بیفتد تا بتواند تفکرات خود را پیاده کند. 

بازی با پیکان در جام حذفی را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال در جام حذفی حق اشتباه نداشت. هر تیمی که کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهد، باید با جام‌حذفی خداحافظی کند. مجیدی به خوبی می‌دانست که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد. او تجربه زیادی در جام حذفی داشت و بنابراین به طور حتم تیمش را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده بود تا بتوانند با پیروزی برابر پیکان به مرحله بعد صعود کنند. مهدی تارتار همیشه مقابل استقلال خوب بوده است. استقلال توانست با حرفه گیری پیکان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

نظر شما درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید چیست؟

فرهاد مجیدی سال‌ها بازیکن استقلال و دو مرتبه نیز سرمربی این تیم بوده است و شناخت خوبی از آبی‌پوشان دارد و با انگیزه‌های زیادی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. با جرات می‌توانم بگویم استقلال هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد و آنها می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز لازم در پایان فصل جام را کسب کنند. فرهاد مجیدی با سه امتیاز ارزشمندی که در دیدار با فولاد خوزستان کسب کرد بار روانی کمتری خواهد داشت و بدون استرس بازی‌های آینده خود را دنبال می‌کند.

از چه زمانی می‌توانیم شاهد تغییرات با مجیدی باشیم؟

چندین هفته دیگر نیاز است تا ببینیم چه تغییراتی در تیم حس می‌شود. چیزی که فعلا مهم است و مثبت بوده، حضور فراز کمالوند در کادر فنی است.

حضور او در کادرفنی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نمی دانم کمالوند کمک مربی است یا مدیرفنی یا مشاور اما او کسی است که فوتبال را ساده نگاه می‌کند ولی خیلی عملی به آن توجه دارد. همین ساده گرفتن فوتبال یکی از مشکل‌ترین کارهایی است که یک مربی می‌تواند انجام دهد. او کم حاشیه است و نتایجش تا به اینجا خوب بوده و عاشق فوتبال است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 1
    فقط استرا
  • رضا نیکی SE ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    استاد حسن خان روشن قدمشون روی چشم و نظرشون گفتار خیلی از استقلالی هاست. آقای کمالوند، انسان رک و زبان تندی دارند که ارزش و پاداش این رفتار، در آینده بنفع تیممان خواهد بود.
  • حسین IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    1 0
    فقط محمود خان فکری باتعصب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس