کد خبر 1191737
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
حمله به چهارمین کاروان آمریکا / «اولیاء الدم» عراق مسئولت حمله را برعهده گرفت

گروه عراقی سرایا اولیاء الدم عراق حمله به چهارمین کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در استان بصره را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، منابع عراقی از هدف قرار گرفتن چهارمین کاروان نظامی لجستیک آمریکا در جنوب عراق خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» پنجشنبه شب با اعلام این خبر نوشت که این کاروان در حین حرکت در اتوبان بصره -ناصریه هدف قرار گرفته است.

این رسانه عراقی همچنین با انتشار بیانیه‌ای از گروه مقاومت عراقی به نام «سرایا اولیاء الدم»، گزارش داد که این گروه مسئولیت حمله چهارم را برعهده گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این عملیات با شلیک غیرمستقیم انجام شد و طی آن کاروان متعلق به تروریست‌های آمریکایی در دو حمله هدف قرار گرفته است.

بعد از ظهر امروز پنجشنبه سه کاروان مشابه در استان‌های الانبار (غرب)، المثنی و بابل (مرکز عراق) هدف قرار گرفته اند. گروهی جدید به نام «مقاومت بین‌المللی» مسئولیت حمله اول (فلوجه الانبار) را برعهده گرفته است.

اخیراً ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا گفته است که نیروهای خود در عراق را افزایش خواهد داد و همین مسئله باعث شده است حمله به کاروان‌های لجسیتک آمریکا بیشتر شود.

گروه‌های مقاومت از دولت مصطفی الکاظمی خواسته‌اند مصوبه پارلمان عراق در تاریخ ۱۵ دی ۹۸ که خواهان اخراج نظامیان آمریکایی و بیگانه از این کشور است را اجرا کند.

پارلمان عراق بعد از آنکه آمریکا در اقدامی جنایت آمیز سپهبد سردار قاسم سلیمانی را به همراه ابومهدی المهندس در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند، طرح اخراج نیروهای بیگانه را به تصویب رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    دستتون طلا. ایوول شیرمردان شجاع مقاومت حداقل برنید این وحشی های غربی راتکه پاره کنیدتاتقاص ملیونهامسلمان وازاده ک. غربی های وحشی عامل کشتارشون بوده گرفته بشه. لعنت به اونایی ک پای غرب روبازکردن توخاورمیانه
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    10 0
    باید همشون را می کشتند امریکا توان ادامه دادن ندارد
  • minox IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 1
    میدونی مقاومت بین‌المللی یعنی چی؟ ایول امیدوارم با پویش مردمی این گروه سریعتر بزرگ و بسیار قویتر بشود
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    باید هزینه اشغال و اشغالگری تروریست های آمریکایی رو بالا برد بهترین راه مقاومت در برابر اشغال و اشغالگری است، این حق مشروع عراقی هاست ، آمریکا با کارت دعوت به عراق نیامده تا با صدور بیانیه از عراق خارج شود ...
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    عراق کابوس امریکاییها و ویتنامی دیگر .
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    3 0
    باید این یانکی ها را افقی به خلیج خوک ها برگردانند
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    5 1
    اینها چطوریه تلفات جانی سنگین نمیدهند-که توجیه داشته باشند گورشان را گم کنند!؟اینطوری فقط به نفع کارخانه های اسلحه سازیشون میشه که رونق بیشترمیگیرد وبیکاریشون کمتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس