کد خبر 1191547
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
افتتاح طرح‌های ملی بنیاد شهید توسط رئیس‌جمهور

طرح‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با دستور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مشرق، آیین گرامی‌داشت روز شهید و بهره‌برداری از طرح‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

حجت‌الاسلام  روحانی در این آیین که همزمان با پنجاه و ششمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید بود، 4 طرح درمانی و بیمارستانی، 4 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، 8 پروژه کشاورزی و دامداری، 10 طرح تولیدی و صنعتی و یک گلخانه مدرن هیدروپونیک را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین 15 طرح واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، 8 طرح آماده‌سازی سایت زمین ساخت مسکن و طرح واگذاری یک مجتمع مسکونی 264 واحدی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع 13 هزار 758 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از آنها 4 هزار و 977 فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

امروز همچنین در آستانه 22 اسفند، روز گرامیداشت شهدا، رئیس جمهور از یک جانباز و یک آزاده دوران دفاع مقدس، یک خانواده شهید دفاع مقدس، یک خانواده شهید مدافع حرم و یک خانواده شهید مدافع سلامت تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    تا کی میخواهید به مردم دروغ بگید طرح رو کاغذ بدرد خودتون میخوره بنیاد خیلی بلده بجای گلخانه موضوعات اساسی جامع هدفش حل کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس