کد خبر 1191271
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
طعنه کاپلو به رونالدو پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

سرمربی سابق یوونتوس به ستاره پرتغالی این تیم بابت نقشی که در گل خوردن این تیم در تورین مقابل پورتو داشت طعنه زد.

به گزارش مشرق، یک فصل دیگر یوونتوس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باز ماند و این بار تسلیم پورتو شد. یوونتوس با وجود پیروزی 3 بر 2 خانگی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی به خاطر باخت 2 بر یک بازی رفت به خاطر گل زده کمتر در خانه حذف شد. گل دوم پورتو که منجر به حذف بانوی پیر شد از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که آن اشتباه دیوار دفاعی یوونتوس بیشترین نقش را در رقم خوردن آن داشت. شلیک زمینی سرجیو اولیویرا از بین پاهای کریستیانو رونالدویی که پشت خود را به توپ کرد رد شد و با وجود تلاش فراوان شزنی وارد دروازه شد. رونالدو و رابیو دو بازیکنی بودند که پیرلو آنها را در دیوار دفاعی قرار داد اما هر دوی آنها هنگام شلیک توپ پشت خود را به توپ کردند و به هوا پریدند.

بیشتر بخوانید:

امتیاز نزدیک طارمی با رونالدو در دیدار پورتو-یووه

شکست یوونتوس بازتاب منفی گسترده‌ای در رسانه‌های ایتالیایی داشت و در این میان بسیار از کارشناسان فوتبال در این کشور از تصمیمات فنی سرمربی تیم آندره‌آ پیرلو ایراد گرفتند. یکی از آنها هم فابیو کاپلو سرمربی سابق بیانکونری بود که اشتباه دیوار دفاعی یوونتوس را اشتباهی نابخشودنی توصیف کرد.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال پورتو پرتغال , لیگ قهرمانان اروپا , کریستیانو رونالدو ,

کاپلو که به‌عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا فعالیت می‌کند، در پایان بازی گفت: این یک اشتباه نابخشودنی بود. زمان ما، مربیان بازیکنانی را در دیوار دفاعی قرار می‌دادند که از برخورد توپ با بدن‌شان هراسی نداشته باشند. نفرات دیوار دفاعی یوونتوس اما از توپ ترسیدند و هنگام شلیک ضربه پشت‌شان را به آن کردند تا توپ به آنها نخورد. این یک اشتباه نابخشودنی بود.

کاپلو در ادامه از بازیکنان کهنه‌کار یوونتوس هم به خاطر خودداری از شرکت در مصاحبه‌های پس از بازی انتقاد کرد. تنها ماتیس دلیخت، فدریکو کیه‌زا و خوان کوادرادو پس از بازی حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها شدند.

سرمربی سابق بیانکونری گفت: دیدید که فقط این بازیکنان جوان‌تر تیم بودند که در این لحظات سخت شهامت نشان دادند و آمدند تا صحبت کنند. اما زمانی که تیم پیروز می‌شود بعضی از بازیکنان بزرگ ظاهر می‌شود تا تعریف و تحسین‌ها را مال خود کنند. همان بازیکنان وقتی که تیم می‌بازد گم می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Eror#Wõlf IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 1
    به به به این میگن مجری
  • تتتتن IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 1
    دمش گرم به این می گن کارشناس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس