کد خبر 1191210
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون ۲ انتخابات در مجلس

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح های اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مجلس ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح های اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این کمیسیون، گفت: اشکالاتی که شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری وارد دانسته بود در جلسات کمیسیون بررسی و رفع شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی ۳ طرح مهم در جلسه شورای نگهبان

وی ادامه داد: این طرح برای بررسی در صحن و اعلام نظر نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شده است و احتمالا اگر بحث  بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسات هفته آینده به پایان برسد این طرح نیز در دستور  کار پارلمان قرار گیرد. اما در نهایت تصمیم این موضوع با هیئت رئیسه مجلس است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: با ارجاع این طرح اگر پروسه تایید از سوی نگهبان با تاخیر نباشد امیدواریم که این طرح برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اجرایی شود.

نماینده یزد در مجلس درباره بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها، اظهار داشت: این طرح تاکنون در کمیسیون جمع بندی نشده است و کارگروه ها در حال بررسی آن هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس