کد خبر 1191176
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اسکوچیچ: به صعود به جام جهانی خیلی خوش‌بین هستم/ کرونا ما را با یک خلاء یک ساله مواجه کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که با بازیکنان خوبی که در ترکیب تیم ملی حضور دارند، به صعود به جام جهانی خیلی خوش‌بین است.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در یک سال اخیر چه اقداماتی برای تیم ملی انجام داده‌ایم. در یک سال گذشته کرونا در سطح جهان به سطح گسترده‌ای پخش و باعث شد مشکلات فراوانی برای تیم ملی به وجود بیاید و این موضوع باعث شد بارها و بارها تمرینات تیم ملی به تأخیر و تعویق بیفتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: همین مسئله مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد و مجبور شدیم برای مقابله با آن راه‌حل‌ها و روش‌های زیادی را بررسی و تحلیل کنیم. این مشکلات باعث شد تا خلاء زمانی متفاوتی در یک سال گذشته به وجود بیاید. ما از این فرصت‌ها برای آنالیز و بررسی بازیکنان خود استفاده کردیم. 

وی خاطر نشان کرد: در طول یک سال گذشته بازی‌های مختلفی داشته و حتی سفرهایی به شهرهای مختلفی در داخل ایران و خارج از ایران رفتیم. از جمله آنها می‌توانم به سفر بلژیک، روسیه و کرواسی اشاره کنم. علاوه بر این در مدت یادشده توانستیم دو کمپ تمرینی در ازبکستان و بوسنی برگزار کنیم. همچنین ایده این را داشتیم تا با تیم ملی مالی در ترکیه بازی کنیم، ولی به خاطر همان مشکلات مربوط به کرونا این بازی در لحظه آخر لغو شد. ما از بازی مقابل بوسنی و ازبکستان راضی بودیم و بازی‌های بسیار خوبی برای ما بود. در این دو مسابقه سیستم‌های جدید را امتحان کردیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن به تغییرات جواب دادند. 

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: ما همچنین این ماه یک کمپ تمرینی در تهران داریم و بازی دوستانه با سوریه انجام خواهیم داد. من امیدوارم که این اردو برگزار شود تا راه‌حل‌ها و روش‌های تازه‌ای برای ایده‌ها پیاده کنیم. من خیلی خوش‌بین هستم و با این بازیکنانی که در اختیار داریم، بسیار امیدوارم که به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس