عامل تمام درگیری ها و بی ثباتی عراق حضور نظامیان آمریکایی است

یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که مصوبه این پارلمان مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی از کشور شفاف و غیر قابل بحث است.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «محمد البلداوی» نماینده ائتلاف الفتح اعلام کرد که هیچ بحث و جدلی در خصوص مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر اخراج نظامیان آمریکایی وجود ندارد.

وی افزود: این مصوبه کاملاً مشخص و شفاف است اما برخی طرف ها در مسیر اجرای آن سنگ اندازی می کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارش نهایی درباره خروج آمریکا از عراق آماده می‌شود

البلداوی بیان کرد: خود آمریکایی ها نخستین کسانی هستند که تلاش می کنند این مصوبه اجرا نشود چرا که خواهان بیرون بردن نیروهایشان از عراق نیستند.

وی گفت: دولت عراق نیز به صورت آشکاری در این خصوص به تعهدات خود عمل نکرده است.

این نماینده عراقی تاکید کرد: تمام درگیری ها و بی ثباتی ها در عراق ناشی از حضور نظامیان آمریکایی در این کشور و بی توجهی دولت به اجرای مصوبه پارلمان است.

روز گذشته نیز حسین الیساری نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق به موضع گیری درباره ادامه حضور نیروهای آمریکایی در عراق پرداخت. وی از ادامه حضور نیروهای آمریکایی در داخل عراق و عدم اجرایی شدن مصوبه پارلمان در زمینه خروج این نیروها به شدت انتقاد کرد. الیساری گفت: تعلل در اجرایی کردن مصوبه خروج نظامیان آمریکایی سیگنال بدی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    تروریست های وحشی واشغالگرآمریکایی هرچه سریع تر باید از کشورهای منطقه اخراج شوند زیرا باعث بی ثباتی وناامنی در منطقه ،حضور این نیروهای غارتگر است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس