هواشناسی ایران ۹۹/۱۲/۱۹|سامانه بارشی فعال در راه است/کاهش ۱۲ درجه ای دما در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به کشور طی روز پنجشنبه از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش‌بینی شده است.فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب کشور نیز بارش های پراکنده پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سامانه بارشی کشور را در برمی‌گیرد

روز پنجشنبه سامانه بارشی فعالی از شمال غرب وارد کشور شده و شمال غرب برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

روز جمعه سامانه بارشی تقویت در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی شنبه هفته آینده محدود به سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق از شرق کشور بوده و این سامانه اواخر وقت شنبه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

از روز پنج شنبه تا شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما روی می دهد. امروز و فردا برای سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و جمعه برای جنوب غرب کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس