کد خبر 1190470
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
اولین اقدام لاپورتا در بارسلونا / آلابا جای مادرید باید به بارسا بیاید

آ.اس اسپانیا گزارش داده که لاپورتا هفته گذشته با مدیربرنامه ستاره بایرن مونیخ صحبت کرده و می خواهد او را به نیوکمپ آورد.

به گزارش مشرق، یک هفته پیش از انتخابات ریاست بارسلونا، خوان لاپورتا با پینی زهاوی و فالی رمضانی، مدیربرنامه‌های دیوید آلابا در شهر بارسلونا ملاقات کرده و به آنها اعلام داشته  که اگر برنده انتخابات شود برای جذب ستاره اتریشی اقدام خواهد کرد.

آ.اس اسپانیا نوشت که لاپورتا از مدیربرنامه‌های آلابا درخواست کرده تا صبر کنند و منتظر انتخابات بارسلونا بمانند. این بازیکن توانایی بازی در پست فول‌بک چپ و دفاع وسط را دارد و می‌تواند کمک شایانی به تیم آبی‌اناری‌ها کند.

اما مشکل اینجاست که رئال مادرید نیز مشتری اصلی آلابا مطرح می‌شود و پرز با مدیربرنامه‌های او مذاکره کرده و به گفته برخی رسانه‌های اسپانیایی، رئال با قراردادی 4 ساله به ارزش 11 میلیون یورو با این بازیکن به توافق رسیده است.

آ.اس اسپانیا نوشت که لاپورتا می‌داند خرید آلابا اصلا ساده نیست و باید با مشتری‌های قدرتمندی مثل رئال رقابت کند. از طرفی مدیر جدید بارسا می‌داند که برای خرید این بازیکن گران قیمت باید بازیکنی از خود را به فروش رساند. آ.اس مدعی شد که شاید برای جذب آلابا بارسلونا مجبور به فروش کوتینیو یا گریژمان شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mehran IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    قرارداد بارسا و لیورپول سر کوتینیو مثل قرارداد ترکمنچایه پس همین رو بدین بره :/
  • امین IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 1
    کاش گریزی ودمبله وکوتینیوروبفروشن وبجاش از محصولای آکادمی بیارن خیلی عالی میشه...چند تا بنجل توی تیم هست که برن بهتره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس