کد خبر 1190369
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
پرسپولیس چطور مقابل صنعت نفت متوقف شد/ شوت نزن و امتیاز بده!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پس از پیروزی های متوالی خود تن به تساوی مقابل صنعت نفت آبادان داد که بازیکنان این تیم شوتی به سمت چارچوب دروازه حریف نزدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۶ پیروزی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان داد تا ۳۴ امتیازی شده و با سپاهان اصفهان هم امتیاز شود.

پرسپولیس در حالی تن به تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت داد که همچون گذشته دقت ۸۰ درصدی در پاس‌های خود را حفظ کرد. این تیم ۵۰۰ پاس نیز در ورزشگاه تختی آبادان ثبت کرد اما مثل قبل نتوانست سه امتیاز را بگیرد.

پرسپولیس چطور مقابل صنعت نفت متوقف شد؟

نگاه آماری به عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی نشان می‌دهد آنها دوندگی خوبی را نیز در نقاط مختلف زمین داشته‌اند اما در زدن ضربات آخر و شوت زدن به چارچوب دروازه حریف موفق نبودند.

پرسپولیس که هفته هاست بدون مهاجم تخصصی مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد در این دیدار تنها چهار شوت به سمت دروازه نفتی‌ها زد که هیچکدام در چارچوب نبود.

پرسپولیس در ۱۶ هفته گذشته و در هر مسابقه حداقل دو شوت در چارچوب داشت و شاید یکی از رموز موفقیت صنعت نفت برای گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس، بستن راه‌های شوتزنی این تیم بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 2
    با پدر سوخته بازی
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    2 0
    شانس آورد نباخت
  • رضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    1 0
    اولا به نظرم صنعت نفت مقابل پرسپولیس متوقف شد. ثانیا با سفارش از بالا این مساوی را برایشان گرفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس