قاضی زاده هاشمی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا؛ توان و ابزار موشکی کشورمان روی هژمونی آمریکا تاثیر گذار است.

به گزارش مشرق؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در نشست با ابراهیم متقی تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل به توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: قطعا؛ توان و ابزار موشکی کشورمان روی هژمونی آمریکا تاثیر گذار است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تحلیل‌گران مسائل دیپلماتیک ایران اسلامی باید هژمونی دیپلماتیک ایالات متحده را شناسایی کنند تا اینکه ما روی آنها فشار وارد کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد: به یک دیده‌بان در عرصه بین الملل نیازمند هستیم تا تحولات آمریکا را به خوبی رصد کند تا واکنش‌های مناسبی در این عرصه داشته باشیم؛ ضمن اینکه واکنش‌ها هم نباید فقط به محکوم کردن خلاصه شود؛ چرا که جامعه به چنین موضوعی حساسیت نشان خواهد داد و در حقیقت بایستی اقدامات راهبردی را انجام دهیم.

ما باید روی نقاط ضعف آمریکا سرمایه گذاری کنیم

در ادامه این نشست ابراهیم متقی بیان کرد: ما باید روی نقاط ضعف آمریکا سرمایه گذاری کنیم تا به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی باید تجزیه کننده باشد و دیپلمات‌های کشورمان این مهم را می‌بایست سرلوحه کار خود قراردهند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Civil IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    1 3
    انرژی و توان خود را صرف حل مشکلات مردم کنیدو اخبار آمریکا را رها کنید ، آمریکا رقیبش ایران نیست و فقط از ایران هراسی جهت تامین منافعش سود می برد ، کاش شما هم از دشمنی با آمریکا منافع ایرانیان را بیشتر می کردید
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 1
      چه منفعتی بالاتر از این که هر روز مجبور نیستی حق توحش و کاپتولاسیون بسلفی و یه تیکه از ایران را شووووهر بدی بره ؟ میدونی چرا ؟ چون کوچکترین حرکات این گرگ درنده در جهان و اطراف ایران مرتبا اطلاع رسانی عمومی میشه که شما برنمیتابید
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      خیلی جالبه، ۲۴ میلیون نفر از همفکران شما رفتند به یه مشت گانگستر رای دادن و مملکت رو به این روز انداختند، الان هم از همه طلبکار تر هستند. ظاهرا مثال سنگ پای قزوین فقط مختص رئیس جمهورتون نیست، در مورد خودتون هم صدق میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس