کد خبر 1190007
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

 همانطور که اکثر شما کم بیش آگاهی دارید، باتوجه به شرایط اقلیمی و کیفیت آب های زیرزمینی که درایران وجود دارد و معمولاً به عنوان آب شرب سهری هم مورد استفاده قرار میگیرند، آب های زیرزمینی دارای املاح و رسوباتی است که به اصطلاح آمیانه به آن شوری هم گفته میشود. این ترکیبات معدنی میتواند در طولانی مدت برای بدن ما به خصوص کلیه ها مشکل شاز هم شود.

بنابراین لزوم و اهمیت وجود دستگاه تصفیه آب بر هیچکس پوشیده نیست، با ما همراه باشید تا با یکی از باکیفیت ترین تصفیه آب های موجود در بازار ایران آشنا شویم که علاوه بر کیفیت بسیار بالا دارای قیمت مناسبی هم است.  

خرید دستگاه تصفیه آب اکولایف

برند اکولایف یکی از برندهای شناخته شده و ساخت تایوان است که دارای تنوع محصولات زیادی هم است. کپمانی اکولایف محصولات خود را دارای استانداردهای روز دنیا تولید و به کشورهای زیادی هم توضیع میکند. خوشبختانه در ایران هم این این دستگاه وجود دارد.

دستگاه تصفیه آب اکولایف تایوان

تصفیه آب اسمزمعکوس: همانطور که گفته شد تصفیه آب اکولایف دارای تنوع محصولات است، اما همه این محصولات از روش اسمزمعکوس برای تصفیه کردن آب استفاده مینمایند،

اسمزمعکوس به فرایندی گفته میشود که در آن دوطرف یک غشای نیمه تراوا به دلیل غلظت بیشتر املاح محلول در یک سوی این غشا، آب رفته رفته از سمت دارای غلظت بیشتر به سمت قسمتی که غلظت کمتری دارد متمایل میشود.

این ساده ترین توضیح برای اسمزمعکوس است که در روش اسمزمعکوس تصفیه آب این کار به وسیله پمپ و فیلتر ممبران و.. انجام میشود.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس اکولایف یکی از بهترین دستگاههای موجود در بازار ایران است، این دستگاه در دومدل وجود دارد:

 تصفیه آب اکولایف پریمیوم

 تصفیه آب اکولایف اکونومی

این دستگاها درنوع خود بهترین هستند و دلیل آن استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت تایوانی است، فیلترهای قدرتمند تصفیه آب اکولایف قادر است تا تمامی آلاینده ها و مواد سمی و میکروبی موجود در آب را با استفاده از فیلتر های باکیفیتی که در این دستگاه وجود دارد، به صورت کامل از بین ببرد و درنهایت آب گوارا و سالم تولید نماید.

خرید دستگاه تصفیه آب اکولایف

فیلترهای مورد استفاده در تصفیه آب اکولایف

فیلترالیافی: فیلتر پلی پروپیلن که قادراست تا گل و لای و رسوبات و شن و ماسه و... را تا قطر ۵ میکرون از آب حذف نماید.

فیلتر کربن پودری: کربن پودری که به آن گرانول هم گفته میشود خاصیت جذب ترکیبات شیمیایی و کلر را از آب دارد و باعث بهتر شدن طعم و بوی آب میشود.

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر نقش بسیارمهمی دارد و به تکمیل مراحل فیلتراسیون کمک بسیاری مینماید.

فیلتر ممبران: ممبران اصلی ترین و مهم ترین فیلتر تصفیه آب است تمام املاح مضر و مواد سمی مانند نیترات، نیتریت، آرسنیک، جیوه و مواد شیمیایی را تا قطر 0.0001 میکرون از آب حذف مینماید.

فیلتر پست کربن: فیلتری است که برای بهبود طعم و بوی آب و بعداز اینکه آب از مخزن خارج میشود به این فیلتر وارد میشود.

فیلتر مینرال: فیلتر مینرال بسیار مهم است، این فیلتر قادراست تا املاح مفیدی که از آب رفته است و وجود آن الزامی است را به آب بازگرداند. به طور مثال بعضی املاح مفید مانند کلسیم‌ و پتاسیم باید به حجم معینی در آب وجود داشته باشد. این فیلتر با اضافه کردن این املاح تکمیل کننده مراحل فیلتراسیون است.

دستگاه تصفیه آب قلیایی:

معمولاً فیلتر قایایی در مرحله هفتم در تصفیه آب بسته میشود، این فیلتر با تنظیم PH  آب و اضافه کردن املاح معدنی مفید، آب را به حالت قلیایی نزدیک میکند. آب قلیایی برای سلامتی بدن از جمله سیستم گوارش، قند و چربی بسیار مفید است و معمولاً بعداز یک سال و نیم باید افدام به تعویض آن کرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب اکولایف

خرید آب تصفیه کن اکولایف میتواند برای شما خریدی مطمئن باشد. برند اکولایف به دلیل استفاده از باکیفیت ترین قطعات روز دنیا و دارا بودن مخزن تانک پک که از باکیفیت ترین مخزن های موجود در دنیاست و استفاده از فیلترهای بسیار باکیفیت که همگی دارای استانداردهای جهانی روز دنیا هستند، میتوان گفت خرید این دستگاه کار بسیار هوشمندانه ای است، زیرا کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب دارامیباشد.

به جز این موارد میتوان به نصب رایگان، سرویس دهی مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت اشاره کرد.

شما میتوانید بازرگانی تصفیه ایران را در گوگل جستجو نمایید و از قیمت تصفیه آب اکولایف مطلع شوید.

بازرگانی تصفیه ایران

بازرگانی تصفیه ایران پیشرو در واردات و فروش دستگاه تصفیه آب و قطعات میباسد که با سابقه بیش از پانزده سال بهترین دستگاه تصفیه آب را درایران توضیع نموده است.

برند اکولایف یکی از بهترین برندهای میباشد که بازرگانی تصفیه ایران و توضیع آن میپردازد و علاوه بر فروش عمده به همکاران گرامی این دستگاهها را نیز به مصرف کننده نهایی میرساند.

تمام تلاش شرکت، ارائه تصفیه آب بسیار باکیفیت و با قطعات اورجینال در کنار قیمت مناسب است تا تمام هموطنانی که در جای جای ایران زمین سکونت دارند بتوانند از آب تصفیه شده استفاده نمایند.

ضمناً همکاران محترم نیز میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ نمایندگی در شهرهای فاقد نمایندگی به شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایند.

0912-4606005

0912-1211554

021-66675390-91


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس