تصادف دو پراید در اتوبان تهران-قم/یک نفر کشته و ۸ تَن مصدوم شدند

رییس اورژانس تهران از تصادف دو پراید در اتوبان تهران-قم خبر داد و گفت: در پی این تصادف یک نفر کشته و هشت تَن مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، پیمان صابریان اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شامگاه شنبه برخورد دو دستگاه پراید در اتوبان تهران- قم به سمت قم قبل از عوارضی به مرکز ۱۱۵ اورژانس گزارش شد.

وی افزود: بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی که قصد عبور از عرض اتوبان را داشته عامل تصادف دو دستگاه پراید می‌شود.

صابریان افزود: متأسفانه در این حادثه فردی که قصد عبور از عرض اتوبان را داشته جان خود را از دست می‌دهد و هشت نفر مصدوم می‌شوند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    7 2
    پرایدها از نظر سرعت تو جاده ها جای بی ام و بنز و پورشه رو گرفتن!تا میتونن گاز میدن که بگن فکر نکنید ما سرعتمون کمه! اگه گاز بدیم همه ماشین هارو میگیریم!!!آنوقت میگن که پراید کشته زیاد میده ، ایمنی نداره ،نمیگن که علت اصلی چیه؟
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      4 3
      چرا با تنظیم اخباری که موجب تخریب و تحریک اعصاب مردم میشوید ؟ مردم کم فشار عصبی دارند ؟ چرا نمی نویسید یک کشته و 8مجروح ؟ وجدان ندارید ؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 1
      دقیقا همینطوره . منهم همیشه در جاده ها می بینم که پرایدها یک حالتی رانندگی می کنند که انگار می خواهند بگویند : ما چیزی از دیگران کم نداریم که هیچ ، سرعتی تر و خفن تر هم هستیم !
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    8 1
    اولا ، واقعا برای کسانیکه بخوان از عرض اتوبان خلیج فارس عبور کنن چه تمهیدی پیش بینی شده ؟ دوما ، خدا هزار بار لعنت کنه اون کس یا کسانیکه پای پراید رو به ایران باز کرد ... خدا میدونه چند صد هزار نفر جونشون رو مفت به این اسباب بازی غیر استاندارد باختن یا تا آخر عمر ناقص شدن ... واقعا اون مسئولانی که کرور کرور از بغل این ارابه بهشتی ، که سرنشینانش را مفت و مسلم رهسپار بهشت میکنه ، پول درآوردن حاضرند با زن و بچه هاشون با پراید تا کرج برن ؟ در تمام دنیا دامپینگ ،( انحصارگری) یک جرم تجاری و قابل تعقیبه ، اما تو ایران ، دولت خودش با دامپ بازار خودرو ، مردم رو مجبور به خرید آشغال های تولید خودروسازان مفتخور و دزد داخلی آن هم به چند برابر قیمت کرده است !!!
  • مهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 0
    وقتی ملت همیشه در صحنه برای ثبت نام پراید (ارابه مرگ) سر و دست میشکونن کیفیت خودرو در همین حد باقی میمونه
  • علی رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 0
    دوست عزیز درسته پراید یک حلب پاره است. اما ما ظرفیتش رو نداریم و میخواهیم هرچه ماشین گاز بخوره میگازیم. اگر باهاش مدارا کنی هی چی نمیشه.
  • مسیحا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 0
    جالبه همه اصل داستانو رها کردن چسبیدن به پراید نمیگن اون آدم کم عقلی که با دویدن و قصد عبور از عرض یک اتوبان برون شهری که سرعت مجازش درش تا صد و بیست کیلومتره چطوره باعث بهم زدن کنترل ماشین ها شده طرف اومده نظر بده که بگه من بنز و پورشه سوار میشم بله خوب تو مملکتی که گوجه دست به دست کنی و دلالی میتونی یه شبه ازین خودروهای لوکس بگیری با رانت و حرام خواری هر ننه قمری میتونه بنز و پورشه سوار بشه با همه مشکلات روشن تر از روز کیفیت خودرو داخلی و جاده ها اما این مسئله کاملا خطا که چه عرض کنم حماقت انسانی فاقد عقل و شعور بوده که دامن گیر دیگران هم شده .
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      یک کم به اعصابت مسلط باش عزیزم
  • علی خان IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 0
    ندید مدید بازی مد شده یارو فکر میکنه با سرعت بره همه میگن وای این چه سرعتی داره در حالیکه ی فش آبدار بهش میدن ، من تیبا دارم بعضی وقت ها گاو میشدم و در چراغ که میخواد سبز شه دوست داشتم با سرعت برم ولی بعد فکر میکردم که چی ، چی بشه ، الان در داخل ماشین ی متن نوشتم آرام باش آدم باش ،، حالا که این متن را میبینم مثل ی آدم رانندگی میکنم خدا را شکر .
    • ایرانی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      افرین دوست عزیزم بسیاراموزنده است ...ارام باش ادم باش خوب باش گذشت کن و...
    • سید علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      خیلی باحالی،خوشم اومد از صداقت و شعورت،کاشکی همه مثل شما باشن، ان شاءالله همیشه سلامت باشی و از بلا دور دور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس