کد خبر 1189543
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران مرینوس و نفت بهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸هزار و ۱۷۲واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۹هزار و ۷۴۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۵۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳هزار و ۵۸میلیارد تومان در ۴۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های امروزِ بورس ۱۶‌اسفند ۹۹

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران مرینوس و نفت بهران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک تجارت، سیمان غرب و بانک ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۸۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۶هزار و ۳۷۱میلیارد تومان در ۳۴۲هزار نوبت، آیفکس ۷۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۰۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و گروه سرمایه‌گذاری میراث فراهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس