کد خبر 1189472
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
ضرر یک میلیارد تومانی خرید یحیی برای پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.

به گزارش مشرق، آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت پرسپولیس که در تابستان سال جاری به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود پس از ناکامی در امر گلزنی برای این تیم از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد تا حضوری کوتاه مدت در این تیم داشته باشد.

رمضانی که قرارداد بلندمدت سه ساله را با پرسپولیس امضا کرده بود برای فصل نخست حضورش رقمی بالغ بر سه میلیارد تومان دریافت می‌کرد.

مهاجم بلند قامت سرخ‌ها برای نیم فصل حضورش در این باشگاه، یک میلیارد تومان دریافتی داشت و مابقی طلب خود را نیز بابت گرفتن رضایتنامه از پرسپولیس بخشید تا مشکلی برای انتقال نداشته باشد.

رمضانی که با نظر مستقیم یحیی جذب شده بود برخلاف سعید آقایی، حامد لک، میلاد سرلک و احسان پهلوان در ترکیب این تیم نتوانست مثمرثمر ظاهر شود تا سرمربی سرخ‌ها بر خلاف میل باطنی اش تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد.

بازیکنی که بدون گل زده و تنها با دو پاس گل مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس گرفت تا با وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی بار دیگر شاهد خرید نامطلوب در باشگاه پرسپولیس باشیم.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس رفسنجان جزو مشتریان رمضانی هستند تا این بازیکن را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به خدمت بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    ینی پونصد میلیون میدادن میگفتن دو و نیم بقیش و ببخش، قایدی چقدر اضافه کرد به قراردادش که یه میلیارد زیاده برا این بازیکن تازه اگه درست باشه خبرت، برو پولا جای دیگه خرج میشه ببینم برا اونجاهام دل میسوزونی!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    این رو نگین چی دارین بگین مگه در تیم که 11 نفر بازی میکنن و 20 تا بازیکن داره همه باید در یک سطح باشن شیخ 20 میلیاردی این فصل چندتا گل زده
  • امین IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 2
    آخه عزیزی که نشستی کلی فکر کردی تا این مطلب رو بنویسی ، هر آدم بیسوادی میدونه که تو فوتبال از چندتا خرید ، ممکنه یکیش جواب نده بعد شما اد دست گذاشتی رو این !!! چرا نمیگی یحیی با نایب قهرمانی آسیا کلی ارز آوری واسه کشور داشته و حدود 100 میلیارد تومن پول به باشگاه تزریق کرد ؟؟!!
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    کیسه ملت نگون بخت است، یک میلیارد که چیزی نیست!
  • سعید IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    فقط کیسه
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 0
    بعد جالبه لنگیا میگن چرا قرارداد وریا زیاده - بازیکن لنگ بدون حتی یه پخ کردن 1 میلیارد پول گرفته - براندائو چند میلیارد پول گرفت-بودیمیر 3 تا گل زد 500 هزار دلار پول گرفت بعد بازیکن استقلال بگیره میگن خیلی زیاده- تا قرارداد وریا چند ساله است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس