کد خبر 1188999
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
ادعای جدید پنتاگون درباره برجام

دولت آمریکا با بیان اینکه بحران یمن راه‌حل نظامی ندارد، اعلام کرد که برای تضمین دستیابی به حل سیاسی بحران یمن به کار با همه طرف‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق؛  وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد که بحران یمن باید از راه سیاسی حل شود نه نظامی.

وزارت خارجه آمریکا افزود: «به منظور تضمین دستیابی به حل سیاسی بحران یمن و آتش‌بس پایدار، به کار با همه طرف‌ها ادامه خواهیم کرد».

در ادامه این بیانیه به موضوع ایران و پرونده‌ هسته‌ای این کشور اشاره شد و آمده است: «ما از نتایج جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ایران استقبال می کنیم».

وزارتخانه یاد شده در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که «تصمیمات انگلیس، فرانسه و آلمان در مورد ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با حمایت واشنگتن صورت گرفت».

وزارت خارجه ایالات متحده اظهار داشت که «واشنگتن پیشنهادی را درباره مذاکره با ایرانی‌ها در چارچوب گروه 1+5 ارائه داده که مورد قبول اروپایی‌ها واقع شده است».

در این بیانیه همچنین عنوان شده که «ایالات متحده از انصراف اروپا برای صدور قطعنامه پیشنهادی علیه ایران استقبال می‌کند و امیدوار است که پس از این تصمیم، ایران متعهد شود».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    :))))))) جدی؟ پس برای چی شش ساله افسار گاوتون رو باز کردین و همه جوره بهش تسلیحات میدین؟ ازاد سازی مارب جییییییغ بنفشتون رو بد جوری در اورده.
  • .. IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    سلام.کاملا درسته میگه،پس لطفا همه نیروهای خودتون اسرائیل،غرب،اعراب طرفدار و .. رو از یمن و جزایر اون بیرون بکشید و محاصره رو تمام کنید . نه اینکه اندازه جنگ جهانی سلاح تجهیزات و نفر و فرمانده و هرچی دم دستتون بوده ریختین تویه یمن و بعد این حرفا رو میزنید! نبرید دیر یا زود دست یمنی ها خواهد افتاد.انشالله ارزو هایتان با خودتان دفن خواهد شد.
  • شیردل IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    ای بی شرفا خودتون جنگ یمنو راه انداختین الن که مزدوراتان شکست خوردن دادتان به هوا شده که یمن راه حل نظامی نداره اگر راست میگین ال خرو بگن بسه ولی خودشان ال خرو سوارن دارن دروغ میگن
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    2 0
    چرا اتفاقأ حالا دیگه فقط راه حل نظامی دارد!! بزار انصار الله مأرب رو هم بگیره و مستقر بشه بعد ببینیم چی میشه!!!
  • AU ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    2 0
    6 سال طول کشید تا به این نتیجه برسین؟ تو این مدت چه بچه هایی که کشته نشدن چه خونه ها و بیمارستانهایی که رو سر مردم خراب نکردین. وای بر شما سیاستمدارهای کثیف اونروزی که باید پاسخگوی کثافتکاریتون باشین.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    جنگ یمن بدون آزادی مارب و پیشروی به سوی سواحل تعز امکان پذیر نیست و عربستان تسلیم شکست نمی شود پس هرچه زودتر باید شهر مارب را آزاد نمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس