کد خبر 1188830
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
پرونده «بودیمیر» باوجود بدرفتاری‌ها بسته شد

با اعلام رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، پرونده «ماریو بودیمیر» که باعث محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات شده بود، سرانجام بسته شد.

به گزارش مشرق، پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از چند هفته پیش و به واسطه مطالبات این باشگاه به ماریو بودیمیر مهاجم کُروات بسته شد. پرسپولیس که برای نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنانی را مدنظر دارد و تاکنون هم اقدام به جذب مهدی ترابی کرده است، هنوز نتوانسته به دلیل این محرومیت، از خرید جدید خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

اعلام جزئیات جدید پرونده سوشا مکانی

پرسپولیس که برای تقویت خط دفاع و همچنین خط حمله بازیکنان دیگری نظیر شهریار مغانلو را در نظر دارد، تمام تلاش خود را به کار بست تا هرچه زودتر تایید واریز مطالبات بودیمیر را از این بازیکن و وکیلش بگیرد.

بخش اول مطالبات بودیمیر ۴۷۵ هزار یورو به عنوان اصل مطالباتش بود و بخش دوم، ۳۲ هزار و ۵۰۰ یورو بابت سود پول و جریمه دیرکرد که پرسپولیس این پول‌ها را واریز کرده است.

امروز مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حل این مشکل خبر داد.

صدری گفت: پرونده بازیکن کُروات، با وجود مشکلات پیچیده اعم از تحریم‌های بانکی و برخی بدرفتاری‌ها بالاخره بسته شد. امیدوارم از این پس با اصلاح قراردادها و حذف واسطه‌ها باشگاه با این قبیل مسائل روبه‌رو نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس