ابلاغ دستورالعمل امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال در پایتخت

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فراهم آوری تمهیدات لازم و ابلاغ دستورالعمل ها به منظور امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش مشرق، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در این جلسه دستورالعمل ابلاغی امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال و هماهنگی‌هایی که در زمینه ارائه خدمات در طول نوروز از طرف سازمان اورژانس کشور ابلاغ شده بود به مدیران عامل، مسئولان فنی، مدیران پرستاری بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه ابلاغ شد و نکات مبهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای برطرف کردن نکات مبهم به پرسش‌ها پاسخ لازم داده شد.

بیشتر بخوانید

نخستین انفجار خونین مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری سال ۹۹ در تهران

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در بیمارستان‌ها، افزود: امیدواریم با ابلاغ و اجرای این دستورالعمل بتوانیم هماهنگی‌ها و آمادگی‌های هر چه بیشتری را در زمان نوروز ایجاد کنیم با این هدف که سرویس‌های درمانی برپا و فعال باشند و همچنین بخش‌های ICU ، بخش‌های ویژه و بخش‌های اورژانس با تمام توان خود به فعالیت ادامه دهند که این امر قطعاً با ملاحظه به وجود بحث بیماری کووید ۱۹ و آماده باش لازم و ارائه سرویس و خدمات به بیماران کووید ۱۹ نیز همراه خواهد بود.

توکلی گفت: امیدواریم بتوانیم نوروز خوبی را داشته باشیم و هم میهنان ما بتوانند در صورتی که نیاز به ارائه خدمات درمانی داشته باشند، از خدمات قابل قبولی بهرمند شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    نوروز مردم ایران در دنیا تکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس