سخنگوی وزارت خارجه شرط بازگشت ایران به تعهدات برجامی را اعلام کرد

خطیب زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با الجزیره با تاکید بر اینکه تاکنون تغییری در سیاست‌های واشنگتن دیده نشده، افزود: آمریکا پیش از هر اقدامی باید ابتدا به توافق هسته‌ای بازگردد.

به گزارش مشرق،  سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه شامگاه چهارشنبه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ایران تنها در شرایطی به تعهدات خود بازخواهد گشت که آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات‌شان در توافق هسته‌ای عمل کنند.

وی افزود: دیپلماسی بهترین راهکار موجود است و ما در قبال هر اقدامی، تحرک مناسب را خواهیم داشت. البته با مذاکره مجدد در راستای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای مخالفیم.

خطیب زاده تاکید کرد: آمریکا باید در ابتدا به توافق هسته‎ای بازگردد و پس از آن در مذاکرات حضور پیدا کند. به اعتقاد ما سیاست‌های ایالات متحده آمریکا هنوز تغییری نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: این آمریکا بوده که بدون مذاکره با هیچ طرفی از توافق هسته‎ای خارج شده، نه ایران! تنها راه‌حل این است که مذاکرات پس از بازگشت آمریکا به برجام، از سرگرفته شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 1
    شما که اف ای تی اف و پالرمو و متوقف کردن غنی سازی فلزی رو کلید زدید پس منتظر باشید تحریم هاتون بردارن
    • حسین IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      یعنی تووو این چندسال که کلید نزده بودن و همش التماس میکردن اونا داشتن تحریما رو برمیداشتن وازگلابی برجام داشتین استفاده میکردین؟ عجب ازاین همه تفکرتدبیر و امید التماس تفکروبیداری
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 0
    این حرفهارو هزاربار گفتین ،خسته نشدین؟حرف دیگه ای جز برجام وآمریکا واروپا ندارین؟ عجب وزارت خارجه آویزونی داریم!!!غرور وعزت خوب چیزیه که اصلاح طلبا ندارن متاسفانه!!!
  • عظیم صفارنژاد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 0
    سلام منافع ایران باید تامین شود اگر ایران با امریکا دوجانبه منافعش تامین شود قبر پدر اروپائی ها چون امریکا هم می خواهد شرکت های امریکائی از این توافق سودی برده باشند دوجانبه است
  • حسین IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    خیلی ممنون .از فردا دیگه همه چیز درسته.مگه کلید پیدا شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس