کد خبر 1188469
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۸۰۰میلیارد تومان سهام فرآوری معدنی اپال کانی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت ۲.۵درصد از کل سهام اپال معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۸۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «اپال»، «برکت»، «فملی»، «کزغال» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۳‌اسفند ۹۹ در بورس

در آخرین روز هفته معادل ۸۰۰میلیارد تومان سهام فرآوری معدنی اپال کانی دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۲۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که ۸۶۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۵درصد از کل سهام اپال معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۷.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲نماد نخست اختصاص داشت. 

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس