کد خبر 1188441
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

امروزه صنعت هتل داری به عنوان یکی از مهمترین موارد در صنعت گردشگری به حساب می آید. اگر بخواهیم به صورت موشکافانه به موضوع نگاه کنیم، هتل مقدم بر بلیط هواپیما است و همواره با دغدغه و چالش بیشتری نسبت به بلیت هواپیما  همراه بوده است. شناسایی هتل مناسب و رزرو آن ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد و به همین دلیل باید به دنبال بهترین راه ها برای شناسایی و رزرو هتل باشید. برای اینکه بتوان به بهترین نتیجه برای رزرو هتل دست پیدا کرد باید هتل های مختلفی را مورد بررسی قرار داده و با ویژگی های هریک آشنایی پیدا کرد. تا چند سال پیش برای رزرو هتل حتما باید به آژانس های مسافرتی سطح شهر یا خود هتل مراجعه می کردید که این روش معایب بسیاری همچون وقت گیر بودن داشت. با روی کار آمدن وب سایت های اینترنتی مراجعه حضوری به آژانس ها کمرنگ شده و جای خود را به رزرواسیون آنلاین داد. آژانس های گردشگری اینترنتی امکان مقایسه هتل ها را نیز فراهم کرده اند و به همین دلیل امکان بهترین انتخاب را از میان گزینه های مختلف به شما می دهد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با روش نوین رزرواسیون هتل ارائه نموده ایم: 

مزیت های پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید برای هتل داران

حفظ منافع هتلداران و آژانس های گردشگری با پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید

سامانه های آنلاین فروش به عنوان یکی از جدیدترین سیستم های رزرو هتل شناخته می شوند و در سراسر جهان محبوبیت خاصی دارند بی شک در صورت انتخاب بهترین مورد می توانید نتایج بهتری نیز دریافت کنید. چنلید یکی از فعالان این حوزه است که توانسته با گردهم آوردن تامین کنندگان مختلف نظر بسیاری از مدیران آژانس های گردشگری را نسبت به خود جلب نماید. همچنین سازمان ها و پرسنل آن ها می توانند از این طریق رزرو هتل سازمانی داشته باشند.

دلیل این امر ارائه خدمات خوب و به روز و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته آن است. چنلید خدمات پشتیبانی آنلاین ارائه کرده و در صورت به وجود آمدن هرگونه سوالی می توانید به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته با آنها در ارتباط باشید. چنلید باعث حفظ منافع هتلداران و آژانس های گردشگری خواهد شد و آن را می توان معامله ای دو سر برد دانست، چرا که هم هتلداران می توانند بهترین مشتریان را پیدا کرده و از خالی ماندن اتاق ها جلوگیری کنند و هم آژانس های مسافرتی خواهند توانست حتی در مواقع شلوغ مسافرتی، بهترین هتل ها را پیدا و رزرو کنند.

مزیت پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید برای هتلداران

هتل ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که برخی از آنها در سطح جهانی شناخته شده بوده و در مواقع کم مسافر نیز اغلب اتاق های آنها مملو از مسافر است. در مقابل، برخی از هتل ها هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و دلیل این امر نوپا یا کوچک بودن آنهاست. تا چندی پیش این هتل ها برای دیده شدن نیاز به صرف هزینه های تبلیغاتی فراوان داشتند اما امروزه چنلید کمک بسزایی به دیده شدن آنها کرده است. تمامی هتل ها و اقامتگاه ها می توانند مشخصات خود را در چنلید از طریق کانال های توزیع به ثبت رسانده و منتظر درخواست های بسیار مشتریان باشند. هتلداران کوچک بیشترین سود را از چنلید خواهند برد و توصیه می کنیم که شما هم هتل خود را به راحتی در سامانه چنلید ثبت نموده تا بیشتر دیده شوید و با امکان نرخ گذاری آزادانه آن، قیمت های خود را در تقویم نرخ گذاری درج نمایید.

مزیت های پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید برای هتل داران

مزیت پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید برای آژانس های گردشگری

چنلید تاثیر مثبتی بر آژانس های گردشگری نیز خواهد داشت و یکی از مهمترین این تاثیرات را می توان کاهش میزان هزینه ها دانست. مدیران آژانس های گردشگری برای اینکه اطلاعات هتل ها و اتاق های آنها را به روز نگه دارند نیاز به یک کارمند ثابت داشتند اما امروزه چنلید این کار را ساده کرده و می توانند با استفاده از آن بدون هیچگونه دردسری و به طور سیستمی و کاملا آنلاین اطلاعات به روز هتل ها را دریافت کنند. علاوه بر این در صورتی که با گارانتی و یا رزرو قبلی اتاقی از هتلی خاص را در اختیار دارند آن را در سامانه ی چنلید معرفی نموده و به فروش برسانند. دقت در انجام دادن امور از دیگر مزیت های چنلید است به گونه ای که کلیه اطلاعات به صورت کاملا دقیق و سیستمی به ثبت خواهد رسید. آژانس های گردشگری این امکان را خواهند داشت که با استفاده از اطلاعات چنل منیجرها و هتل های متصل به چنلید تعداد بیشتری از هتل های آنلاین با موجودی قطعی را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین موارد را انتخاب نمایند.

تعامل خریداران  با تامین کنندگان هتل در چنلید

چنلید فضایی ایجاد کرده که در آن خریداران و تامین کنندگان هتل بتوانند به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند. برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا باید اطلاعات دقیق خود را در وب سایت چنلید به ثبت رسانده و منتظر تماس کارشناسان شرکت باشید. پس از احراز هویت، اجازه دسترسی به امکانات وب سایت به شما داده می شود و هتلداران و مدیران آژانس های گردشگری می توانند به راحتی با یکدیگر به تعامل بپردازند. توجه داشته باشید که چنلید هیچگونه دخالتی در تعیین قیمت اتاق های هتل نخواهد داشت و تامین کنندگان امکان نرخ گذاری به صورت آزادانه را در این سیستم بر عهده دارند. هدف چنلید این است که تعامل فی ما بین خریداران و تامین کنندگان هتل موجب انجام معامله ای برد برد گردد.

مزیت های پلتفرم دو سویه آنلاین چنلید برای هتل داران

جامعه آماری چنلید

داشتن جامعه آماری بزرگ به یک پلتفرم فروش کمک بسزایی خواهد کرد. در حالت کلی هرچه میزان هتل ها و آژانس های گردشگری در یک پلتفرم بیشتر باشد طبیعتا میزان معاملات نیز بیشتر بوده و می توانید از میان موارد بیشتری انتخاب کنید. چنلید در طول دوره فعالیت خود توانسته محبوبیت بسیاری در میان آژانس های گردشگری کسب نماید که این محبوبیت را مدیون خدمات منحصر به فرد و پشتیبانی قوی خود است. مسئولین چنلید سعی بر این دارند که با پوشش دادن هتل های مختلف در کشور، خدمات جامع تری به آژانس های گردشگری ارائه کنند و به همین دلیل روز به روز تعداد هتل های ثبت شده در آن افزایش پیدا می کند. یکی از دیگر ویژگی های مهم چنلید، امن بودن درگاه آن است و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و به صورت آنلاین پرداخت خود را به انجام برسانید. 

علی رضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم دوسویه آنلاین چنلید در مورد هدف خود از ایجاد این محصول گفت:

"یکی از مشکلات اصلی که موجب شد به فکر ایجاد این پلتفرم کارآمد باشیم، هزینه بالای نیروی انسانی و خساراتی که از آفلاین بودن سیستم های رزرواسیون حوزه اقامت به آژانس ها تحمیل می شد. از مهم ترین چالش هایی که در آژانس های مسافرتی با آن مواجه هستیم وجود چند پنل جهت آپدیت موجودی در هتل ها است که در زمان های پیک سفر، هتل ها در بروزرسانی این پنل ها با مشکلاتی از جمله کمبود نیروی انسانی و خطاهایی همراه هستند و در نتیجه  احتمال اور شدن اتاق و نبود ظرفیت کافی در هتل وجود دارد. ما در چنلید، با استفاده از تکنولوژی روز، بستری یکپارچه از اتصال به چنل منیجر ها، آژانس های چارتری، CRS و GDS ها راخلق کردیم تا بتوانیم خدمات شایسته و مطلوبی به تامین کنندگان و خریداران حوزه اقامتگاه های داخلی ارایه کنیم."

برگرفته از وب سایت اینترنتی https://channelead.ir/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس