کد خبر 1188439
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

اینستاگرام یکی از برترین برنامه‌ها و پرچمداران شبکه‌های اجتماعی در دنیا می‌باشد. اینستاگرام در بسیاری از کشورها به خصوص ایران بهترین مکان برای بحث تبلیغات، برندسازی، معرفی محصولات و بازاریابی می‌باشد و بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند.

بهترین راه افزایش فالورر اینستاگرام

اینستاگرام تشکیل شده از قسمت‌های متفاوت و بخش‌های گوناگون می‌باشد که یکی از بخش‌های مهم و حیاتی آن تعداد فالوورهای پیج شما در اینستاگرام می‌باشد.

فالوورهای هر پیج با توجه به علایق و سلایقی که دارند پیج‌های مختلفی را فالو می‌کنند. هرچه میزان فالوورهای پیج شما بیشتر باشد میزان دیده شدن و شناخت شما بیشتر می‌باشد، پس افزایش فالوور اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که می تواند یک کسب و کار را توسعه دهد. در همین راستا خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های مرسوم می باشد که در این مقاله درباره این موضوع نیز توضیح خواهیم داد.

آیا خرید فالوور اینستاگرام ضروری است؟

خیلی از افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند تصور می‌کنند در ابتدای فعالیت تجاری خود در اینستاگرام نیاز به خرید فالوور داشته و کم بودن فالوورهای پیج‌شان در ابتدا غیرطبیعی است.

این تصور اشتباه بوده و برای داشتن یک پیج موفق نیاز به گذشت زمان زیادی است و ما در ادامه به راه کارهای افزایش فالوور و دیده شدن یک پیج بیزینسی در اینستاگرام اشاره خواهیم نمود.

البته در این میان برخی از پیج‌ها برای افزایش فالوورهای پیج‌شان اقدام به خرید فالوور ایرانی کرده و از شیوه خرید به مرور زمان در پیج خود استفاده می‌کنند.

بهترین راه برای موفقیت در اینستاگرام رعایت قوانین و اصول بازاریابی اینستاگرام بوده و ما در ادامه راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

روش‌های افزایش فالوور

1- داشتن پیجی جذاب

بهتر است بدانید پیج شما همانند ویترین مغازه، شرکت و گالری شما می‌باشد. اگر شرکت و یا گالری شما جذاب نباشد، نمی‌تواند مشتریان را به خود جذب کند.

اینستاگرام یک رسانه تصویری است که امکانات زیادی نظیر IGTV،ویدئو، پست و استوری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با تصاویر و ویدئوهایی جذاب کاربران را به پیج خود جذب کنید.

وقتی کاربری برای اولین بار وارد پیج شما شده، بسیار مهم است با صحنه‌ای جذاب و عکس‌هایی حرفه‌ای روبرو شود. پس برای موفقیت حرفه‌ای باشید.

2- استفاده از وب سایت برای افزایش فالوور

وب سایت شما خانه همیشگی کسب و کار شما می‌باشد. وجود یک وب سایت حرفه‌ای برای یک کسب و کار بسیار حائز اهمیت بوده و شما می‌توانید با استفاده از قراردادن بنر اینستاگرام در سایت و تمام پست‌های سایت‌تان، مخاطبین سایت را به اینستاگرام منتقل کرده و آن‌ها را جذب کنید.

مطمئنا مخاطبین زیادی همه روزه از طریق گوگل با سایت شما آشنا می‌شوند و شما با ارجاع دادن مخاطبین به اینستاگرام‌تان می‎‌توانید بر میزان فالوورهای پیج اینستاگرام خود بیافزایید.

3- هشتگ، عضوی مهم در اینستاگرام

یکی از عواملی که بسیار در دیده شدن پیج شما حائز اهمیت خواهد بود، استفاده از هشتگ‌های مرتبط و مناسب است.

استفاده صحیح و درست از هشتگ باعث رشد کسب و کار شما شده و استفاده مستمر در انتشار پست‌ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام خواهد شد.

4- استفاده از لوکیشن

استفاده از لوکیشن در پست‌ها شاید کاری بیهوده به نظر برسد، اما واقعیت این است که استفاده از لوکیشن بسیار مهم می‌باشد. اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست‌های مرتبط به افرادی که در آن منطقه حضور دارند را نشان دهد و همین امر موجب افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد.

5- محتوای مفید

یک وب سایت و پیج اینستاگرام بدون داشتن محتواهای جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل به پیچی خسته‌کننده و یکنواخت می‌شود.

مهم نیست در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، طراح دکوراسیون داخلی، فروشنده کیف و کفش و یا غیره می‌باشید. مخاطبین زمانی یک پیج را دنبال می‌کنند که بتواند آن‌ها را جذب کرده و برای آن‌ها مفید باشد. مفید و کاربردی بودن مطالب باعث می‌شود تا مطالب را سیو کرده و یا حتی برای دوستانشان بازنشر کنند و همین امر باعث افزایش فالوورها و بیشتر دیده شدن پیج شما می‌شود.

6- استفاده از تبلیغات

بهترین راه افزایش فالورر اینستاگرام

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام تبلیغات در پیج‌های مشهور و قدیمی و همینطور تبلیغات در پیج های افراد مشهور و اینفلوئنسرها می‌باشد.

شما می‌توانید با گشت و گذار در اینستاگرام با انواع اینفلوئنسر در حوزه‌های مختلف آشنا شوید. اگر شناخت کاملی از اینفلوئنسرها ندارید می‌توانید با افرادی که مشاوره اینستاگرام می‌دهند تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

7- تعامل با پیج های مرتبط

ارتباط داشتن و تعامل مستمر با پیج‌های مرتبط با کسب و کارتان می‌تواند یکی از سودمندترین روش‌های افزایش فالوور باشد.

سعی کنید پیج‌های هم حوزه و مرتبط با پیج خود را پیدا کرده و گاهی با آن‌ها از طریق دایرکت، گذاشتن کامنت و لایک کردن پست‌هایشان ارتباط برقرار کنید. البته در نظر داشته باشید میزان کامنت‌ها زیاد نباشد زیرا که موجب بلاک شدن پیج بیزینسی شما می‌شود. همچنین از کپی کردن یک کامنت خودداری کنید و در پیج‌های مختلف از کامنت‌های متفاوت متشکل شده از حروف استفاده کنید.

8- کپشن نویسی حرفه ای

یک کپشن حرفه‌ای و جذاب نشانه قدرت و حرفه‌ای بودن کسب و کار شما می‌باشد. اگر توجه کنید بسیاری از پست‌هایی که بسیار اشتراک گذاری شده‌اند از محتوای جذابی برخوردار بوده و یا کپشنی جذاب و گیرا بهره می‌برند.

کپشن یک پست باید گویای سوالات مخاطبین بوده و به قدری گیرا و جذاب بوده که فرد برای خواندن کپشن و یا اشتراک گذاری پست شما ترغیب شود.

9- آنالیز پیج و مخاطبین

میزان لایک و کامنت پست‌های شما تاثیر به‌سزایی برای افزایش فالوورهای شما دارد. برای اینکه یک پست لایک بیشتری بگیرد، نیاز است تا در زمان درستی به اشتراک گذاشته شود.

نرخ تعامل کاربران خود را در پست‌های اخیر بررسی کنید و ببینید چه ساعاتی از روز کاربران بیشتری پیج شما را دیده‌اند و لایک کرده‌اند. سعی کنید پست‌ها را زمانی انتشار دهید که بیشترین تعامل را داشته‌اید.

استفاده از Insight جهت تحلیل رفتار کاربران باعث افزایش کیفیت پیج شما می‌شود. اینسایت در اینستاگرام اطلاعات مفید و مهمی از رفتارهای کاربران و پیج به شما نمایش می دهد که با آنالیز کردن آن می‌توانید شاهد رشد کسب و کارتان شوید.

در آخر

نکاتی که دربالا گفته شده، تنها چند نکته از هزاران نکته اینستاگرام می‌باشد که شما می‌توانید برای داشتن یک پیج جذاب به کار ببرید. کارهایی نظیر استوری‌های تعاملی، استمرار در پست‌گذاری، استفاده از رباط‌ها و تگ‌کردن پیج‌ها و افراد از روش‌هایی است که در کنار روش‌های گفته شده میتواند به افزایش دیده شدن پیج شما کمک کند.

الگوریتم اینستاگرام همواره در حال تغییر و به روزرسانی بوده و توجه زیادی به رفتار کاربران در برابر پیج‌ها می‌کند. سعی کنید همواره با الگوریتم‌های اینستاگرام خود را به روز کرده و از آنالیز رفتار مخاطبین خود غافل نشوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس