کد خبر 1188322
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
آتش سوزی نمایه آتش نشانی نمایه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع حادثه آتش سوزی در یک شیرخوارگاه در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۸.۳۸ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز نگهداری کودکان واقع در خیابان ولیعصر پایین‌تر از خیابان میرداماد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

ببینید:

فیلم/ آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند محل آتش سوزی در یک مرکز نگهداری کودکان شیرخوار به وسعت یک ساختمان دو طبقه است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش در یک اتاق در طبقه اول رخ داده بود این اتاق محل نگهداری لوازمات اضافی بود و حالت انباری داشت که خوشبختانه شدت آتش زیاد نبود و پرسنل توانسته بودند جلوی حریق را قبل از رسیدن آتش نشانان بگیرند.

وی گفت: بنا بر گفته فرمانده عملیات این آتش سوزی جزئی بوده و بیشتر دودزدگی در محل وجود داشت.

ملکی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت و پرسنل و کودکان در سلامت کامل هستند.

ویدئوی زیر را در این باره ببینید:

دانلود

مدیر بهزیستی شمیرانات با اشاره به آتش‌سوزی در شیرخوارگاه آمنه گفت: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در بخش اداری بوده نیازی به انتقال بچه‌ها به شیرخوارگاه جدید یا ساختمان جدید نیست.

علیرضا عمادی، مدیر بهزیستی شمیرانات با اشاره به آتش‌سوزی که ساعت ۸:۳۵ صبح امروز در شیرخوارگاه آمنه رخ داد، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در بخش اداری و در اتاقی که محل نگهداری پلاکاردها و پارچه‌های روابط عمومی بوده، اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد:‌ در همان ابتدا پرسنل شیرخوارگاه با تجهیزاتی که در اختیار داشتند اقدام به اطفای حریق کردند و خوشبختانه در دقایق ابتدایی دود حاصل از آتش‌سوزی کنترل شد.

مدیر بهزیستی شمیرانات ادامه داد: خوشبختانه هیچ صدمه و آتش‌سوزی به بخشهای دیگر و بخش نگهداری کودکان که البته در ساختمان دیگری از شیرخوارگاه بود، سرایت نکرده و شرایط تمام بچه‌ها مناسب است.

وی گفت: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در بخش اداری بوده نیازی به انتقال بچه‌ها به شیرخوارگاه جدید یا ساختمان جدید نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس