کد خبر 1188318
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
محرومیت و کسر امتیاز در انتظار حریف استقلال

باشگاه الاهلی عربستان روزهای خوبی را سپری نمی کند و رسانه های سعودی از احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز این باشگاه خبر می دهند.

به گزارش مشرق، باشگاه الاهلی عربستان طی روزهای اخیر درگیر بحران های عجیبی شده است و قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان برای آنها از دست رفته به نظر می رسد و حتی خبرهایی مبنی بر تغییرات بر روی نیمکت این تیم نیز شنیده می شود.

الاهلی در 4 بازی گذشته خود متحمل دو شکست شده و دو تساوی نیز کسب کرده است و با توجه به اختلاف 9 امتیازی با صدر جدول و قرار گرفتن در رده چهارم، به نظر می رسد قهرمانی برای آنها از دست رفته باشد و حالا نیز خبر می رسد ممکن است این باشگاه تا پایان ماه میلادی با محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز مواجه شود.

برنامه دیوانیه عربستان شب گذشته اعلام کرد که باشگاه الاهلی به دلیل شکایت دژانینی تاوارز مهاجم کیپ وردی و سابق خود در آستانه کسر امتیاز و محرومیت قرار دارد. این بازیکن که در سال 2018 به الاهلی پیوست، به دلیل عدم پرداخت دستمزد قراردادش را با این باشگاه فسخ و راهی ترابزون اسپور ترکیه شد.

محرومیت و کسر امتیاز در انتظار حریف استقلال

دژانینی که در طی 56 مسابقه موفق شد 32 گل برای الاهلی به ثمر برساند و 10 پاس گل نیز بدهد، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از از باشگاه سابقش شکایت کرده است و چنانچه الاهلی تا پایان ماه مارس میلادی مطالبات این بازیکن را پرداخت نکند، با کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

علاوه بر این، از باشگاه الاهلی خبر می رسد که عبدالله مومنه رئیس این باشگاه در آستانه اخراج از سمت خود قرار دارد. مومنه که در تابستان 2020 از سوی وزارت ورزش عربستان به عنوان مدیرعامل الاهلی منصوب شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و چندی پیش عمر السومة و محمد العویس ستاره های الاهلی در مصاحبه هایی به شدت از عملکرد مومنه انتقاد کردند. ستاره های الاهلی بیش از 4 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و گفته می شود در تابستان پیش رو، تعداد زیادی از بازیکنان این تیم جدا خواهند شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس