فکری و مجیدی

بلافاصله پس از استعفای محمود فکری از سرمربیگری استقلال عنوان شد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جانشین به جای او می نشیند تا باز همه چیز به ۱۳ شهریور برگردد.

سرویس ورزش مشرق – پس از کسب تساوی ۱-۱ استقلال در رفسنجان بار دیگر موجی از انتقادات هفته های اخیر در فضای مجازی براه افتاد که "این محمود فکری" نباید در استقلال بماند و با ادامه همکاری با او تیم رفته رفته از صدر دور می شود و در نهایت بار دیگر باید شاهد ناکامی استقلال در فصل جاری باشیم. اتفاقاتی سریالی که در ماه های اخیر به ویژه یک ماه گذشته به طور برنامه ریزی شده ای علیه محمود فکری اجرا می شد.

استقلال روی دور باطل/ خدمت بزرگ مدیران استقلال به کانال هواداری با اخراج فکری!

*کلید خروج فکری آذرماه زده شد

قریب به یک ماه و نیم پیش در اواسط آذر ماه بود که عنوان شد اسماعیل خلیل زاده در نشستی که با مدیررسانه ای اسبق استقلال (دوست نزدیک فرهاد مجیدی) داشته به اتفاق جمعی از ادمین های کانال های استقلالی در اینستاگرام و تلگرام درصدد هستند که فضای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال را ایجاد کنند. شایعه ای که خیلی سریع با واکنش رییس هیأت مدیره باشگاه و تکذیب آن روبرو شد و حجت نظری دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم این موضوع را رد کرده و گفت که با قدرت از فکری حمایت می کنند.

*محمود استقلال را سوم تحویل داد!

حالا و حدود دو ماه پس از آن اتفاقات شاهد بودیم محمود فکری که در یک ماه گذشته از سوی همان کانالها و صفحات هواداری به شدیدترین شکل ممکن تحت فشار بود پس از استعفا از سمت خود تیم استقلال را در رده سوم جدول تحویل کادر مدیریتی باشگاه داد و عطای کار در این وضعیت را به لقایش بخشید.

استقلال روی دور باطل/ خدمت بزرگ مدیران استقلال به کانال هواداری با اخراج فکری!

*چرا گذاشتید مجیدی با کارنامه قابل دفاع برود؟

در این حدفاصل عنوان شد که قرار است فرهاد مجیدی همان جانشینی است که در این مدت از سوی یکی دو تن از مدیران باشگاه مدنظر بوده و سکان هدایت استقلال به او سپرده می شود. همان مربی که با استقلال نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم کسب کرد و استقلال را به نایب قهرمانی رساند و پس از پیروزی روبروی پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی جام حذفی استقلال را راهی فینال کرد. اما همین مربی روز ۱۳ شهریور پس از باخت استقلال در مشهد روبروی تراکتور در فینال جام حذفی استعفا کرد و رفت!

*۵ ماه دور باطل!

سئوالی که امروز از کادر مدیریتی باشگاه استقلال می توان پرسید این است که اگر مددی در آن دوره در خدمت باشگاه استقلال نبود، اسماعیل خلیل زاده و عبدیان ها که بودند! چرا در همان برهه مانع خروج فرهاد مجیدی نشدند تا استقلال دچار این دور باطل نشود و پس از ۵ ماه بار دیگر سراغ همان سرمربی بروند؟

*هم فکری ضرر کرد هم استقلال!

کادر مدیریتی باشگاه استقلال چرا این همه هزینه را تقبل کرد تا فکری به تیم استقلال بیاید ولی هرگز آنطور که باید و شاید نتوانست از این سرمربی حمایت کند. خود فکری هم ضرر هنگفتی بابت این اقدامش کرد. او ۲ میلیارد تومان به نساجی بدهکار شد که البته خواسته خودش بود ولی هم مالی و هم اخلاقی ضرر کرد! یک تیم با کلی طرفدار دو آتشه که چشم و چراغ مازندرانی هاست را رها کرد منفور شد و به استقلال آمد که ظرف ۱۶ هفته از کارش استعفا کند؟

استقلال روی دور باطل/ خدمت بزرگ مدیران استقلال به کانال هواداری با اخراج فکری!

*مدیریت کم طاقت یا غیرفوتبالی؟

بارها و بارها در این سالها درباره مدیران کم طاقت در فضای فوتبال ایران نقد و گزارش نوشته شده و در برنامه های فوتبالی در این باره حرفهای زیادی زده شده است که چرا به مربی مهلت کافی برای کار نمی دهند ولی باز هم انگار نه انگار! فکری در ۱۵ هفته نیم فصل اول لیگ برتر ۸ هفته تیمش را در رده اول جدول رده بندی نگه داشت و در شروع نیم فصل دوم نیز استقلال را در رده سوم جدول تحویل داد! آیا این نتایج برای تیمی مانند استقلال بهانه درستی برای استعفای سرمربی است؟ مدیریت استقلال نباید این استعفا را بپذیرد و شاید اگر اعضایش فوتبالی بودند شاید این کار را می کردند. برای این مهم دلیل داریم.

*خروج فکری یعنی پیروزی فضای مجازی!

استعفای محمود فکری یعنی بالا رفتن پرچم ادمین های کانال ها و صفحات هواداری که این روزها اغلب کارشناسان فوتبالی و اجتماعی از دستشان عاصی شده اند. این استعفا یعنی قدرت گرفتن بیش از پیش این کانال ها که هر آنچه دلشان می خواهد را به شکل هجمه ای وحشتناک به خورد مخاطب نوجوان استقلالی می دهند تا جلوی مجلس و وزارت ورزش تجمع کنند یا روبروی باشگاه استقلال بسط بنشینند و کارشان را به این راحتی پیش ببرند.

استقلال روی دور باطل/ خدمت بزرگ مدیران استقلال به کانال هواداری با اخراج فکری!

*دل بازیکنان استقلال با فکری نبود!

نکته بارز دیگر در این دو بازی اخیر استقلال بی تفاوتی برخی بازیکنان استقلال به شیوه بازی شان درون زمین مسابقه بود. بی گمان اگر بازیکنان استقلال فوتبالی که روبروی پرسپولیس در هفته هشتم و یا نهم روبروی تراکتور ارائه کردند را در این دو دیدار اخیر انجام می دادند حالا استقلال همچنان در صدر بود ولی این فضا که فکری باید برود و فکری نباید بماند کم کم موجب شد تا بازیکنان استقلال هم آن تلاش همیشگی را برای تیمشان نداشته باشند و در نهایت استقلال روبروی تیمی متوسط مانند مس رفسنجان تن به تساوی بدهد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • استقلالی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    11 4
    دیگه کسی حرف از استرا نمیزنه...عجب...پس پروژه با موفقیت انجام شد...هعی
    • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      3 2
      مربی ها خارجی مثل مربی ها داخلی ساده نیستند، از مدیرعامل تا بازیکن را به چهارمیخ می کشند اگر حرف مربی نباشند.
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      1 5
      استرا بیاد برای کیسه لنگ بی برانکو بمونه مگه میشه؟
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    14 23
    خدمت به کانال های هواداری؟ شما لنگی ها خیلی دوست داشتید فکری باقی میموند و استقلال وضعیتش از این هم بدتر میشد!! لیگ رو که مهندسی کردید به بقیه تیم ها هم گیر میدید اما موقع نتیجه نگرفتن پیروزی صداتون در نمیومد!! برید 5 بازی آخر 4 تیم بالا جدول رو ببینید که 11 و 12 و 15 امتیاز گرفته بودن اما محمود خان 5 امتیاز!!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      27 17
      ما عجب مهندس هایی هستیم که شما برنامه های بازی های مارو چیدید ما مهندسیم شما سازمان نظام مهندسی
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      17 2
      خودتون اول فصل يقه جر دادين كه فكري بياد چه ربطي به پرسپوليس كبير داره
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    23 8
    وقتی بازیکن خودش استوری میگذاره که با آمدن مجیدی موافق هستید؟ یعنی بازیکن داره برای باشگاه تصمیم می گیره .
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    13 21
    آقا اینها همه بازی و سناریو مافیای لنگی وزارت ورزش است. سرگرم کردن استقلال با حاشیه ها و سوزاندن سرمایه های تیم
    • پرسپولیسی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      17 6
      آقا کم اراجیف بگید. توهم سرتاپای هوادارای کیسه رو گرفته.
  • منافی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    12 3
    برید دوباره همون کخ رو بیارید باز اون میکروب شناسه درد باشگاهو بهتر تشخیص میدهخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    10 1
    فکری رفت و فرهاد مجیدی می آید و این بار نوبت مدیریت استقلال است که هدف بهانه جویی های بازیکنان و خود مجیدی ونیز حملات مجازی و رسانه ای قرار گیرند تا مقدمات جلوس باند فتح ا... خان به کرسی مدیریت استقلال فراهم شود.
  • Ss IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    4 6
    اتفاقا استقلال شفر، استراماچونی، مجیدی و حتی فکری خوب بودن. ولی همه شون زمین تمرین نداشتن، در برهه‌های حساس پول تزریق نشده. در فصل نقل و انتقالات با از دست دادن ستاره‌های فصل قبل رفتن دنبال خرید مهره‌های جدید و کلی مسایل مدیریتی دیگه. غیرممکنه این همه مسائل بدون برنامه‌ریزی قبلی باشه. شما برو بررسی کن از وقتي بابامسعود اومده چه بر سر استقلال اومده؟
  • mooris IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    7 17
    آقای مشرق نیوز پرسپولیسی تیم بزرگ استقلال تاکتیک نداشت حق با هوادار است فضای مجازی و کانال هواداری واقعیت را انعکاس داد با این نوع مدیریت و حمایت اعصاب و روان هوادار را خراب کردند با لطف خدا مسیر بهتری برای استقلال باز شده و لنگی ها حسابی از حضور فرهاد ترس ترسیدند بابا مسعودم که تا سال دیگه میره یتیم میشن طفلی ها
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    4 12
    چه کسی از داخل هیئت مدیره استقلال، اخبار جلسه آنلاین نیمه شب هیئت مدیره را به برنامه پرسپولیسی فوتبال برتر می دهد؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    10 1
    مجیدی هم گلی به سراستقلال نخواهد زد فکری به هیچ عنوان کمتر از ل محمدی نیست دیدیم در نساجی جواب داده بود همانطور که گل محمدی در شهر خودرو استقلال غنی ترین تیم از نظر بازیکن اما پرسپولیس حتی یک فوروارد نوک ندارد حال نتیجه میگیریم سیستم باشگاه ومدیریت استقلال وبازیکن سالاری وکم طاقتی هواداران بخصوص تحریک آنها توسط لیدرهای جیره خوار،واصل قضیه افرادی که میخواهند زیر آب فکری را بزنند تا خودشان سر کار بیایند یا دوستشان مهم این است که کمیسیون برسدوآخرهمهکاسهکوزه سروزارت میشکنه
    • یاسر IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 0
      مهدی خانی رمضانی .عبدی برزگر بدبخت که گل محمدی تو لیست هم نمیزارش گل محمدی یه مربی فقط استفاده.کن به.جوان ها میدون نمیده ولی خدایش فکری به جون های تیم حداقل 60در 16بازی داده
  • RO ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    12 2
    واقعا منظورت از بازی ایی که جلو پرسپولیس کرد چیه؟اون بازی که باید ۶ تا میخورد
  • علی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 0
    سرمایه ملت و مملکت و تیم که برایشان مهم نیست مهم ریاست کردنشان است که انقلاب و اسلام و مملکت بهشان اجازه داده که این سرمایه ها را هر طور که دلشان میخواهد نابود کنند ارث ارث پدر پدر سوخته شان است این مهم است نه چیز دیگری
  • مصطفی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    11 6
    کیسه کشها آنتن عوض کردند ، مجیدی پودری وارد میشود ،،،، خشم دوپینگ ،،،،،
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      5 7
      بفرمایید کابوس لنگی ها.
    • FR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      10 0
      فکر کنم معنای کابوس رو متوجه نشدی،کابوس یعنی تیمت 8 سال قهرمان نشده باشه و نصف این مدت (4 سال) اونم بطور پیاپی تیم رقیب قهرمان شده باشه.پرسپولیس ایرانیم،حالا حالا ها قهرمانیم.تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    3 10
    برای لنگی ها متاسفم کابوسشون داره میاد.
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      13 0
      از کی تا حالا کابوس تیمی که تو یه نیمه سه تا به الدحیل میزنه شده سرمربی تیمی که تو یه نیمه سه تا از تراکتور میخوره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    1 8
    به نظرم با فرهاد ۷ ساله ببندند. اصلا بی خیال قهرمانی فقط زجه لنگی ها شنیدن داره. عاشقتم فرهاد.
    • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      10 1
      جناب هوادار کیسه گشاد، باید به عرض مبارک برسونیم عشقت یک روزی اومده بوده بازیکن پرسپولیس بشه ، که ردش کردند، جک تری دی ، زت زیاد۶۴۶۳
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      12 1
      تیمی زجه میزنه که تو پلی آف 6 تا از العین میخوره
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      فرهاد جان تو کابوس لنگی هایی.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      اگه اومده لنگ شماها چرا اسمش رو میشنوید زجه می زنید؟
  • ر IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    1 0
    متاسفانه در زمان مربیگری آقای فکری هیچگونه تحولی وپیشرفتی درتیم ندیدیم بطورحتم کادرمربیان تیم باید تغییر می کرد.
  • 66 IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    10 1
    حالت خوشه یا متلک انداختی استقلال جلوی پرسپولیس کجاش بازی خوبی کرد شانس اورد امیری و احمد نور دروازه رو کج دیدن وگرنه فکری همون موقعه بای بای میکرد
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    3 1
    تاشما استقلالی ها به بازی های رو در رو خوشی میکنید ما تاپایان فصل جامها رو درو میکنیم.شمابرید بازیکن سالاری رو توی تیم تون ازبین ببرید معلوم بود که بازیکنان تیم کم کاری میکنند که فکری رو بزنند.واقعا" دلم برای فکری سوخت.امثال وریا و فرشیداسماعیلی وباقری و جدیدا"هم قائدی.
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 1
      یعنی باورت شده که خودتون و با توانایی خودتون دارید جام میگیرید؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    آن مرد آمد صدای زجه موره لنگ درآمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس