کد خبر 1187821
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
بورس نمایه

مدیرعامل سمات گفت: سهامداران بورس قادر خواهند بود به جای فروش سهام جهت تامین نقدینگی مورد نیاز خود از کارت‌های اعتباری و تسهیلات اعطایی بانک‌ها استفاده کنند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: امکان توثیق مکانیزه سهام، جهت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات بانکی برای تمام سهامداران فراهم شد.

او افزود: مجوز استفاده از امکان توثیق مکانیزه سهام جهت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات بانکی، پیش از این تنها برای مشمولان سهام عدالت راه اندازی شده بود و به تازگی هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز استفاده از این امکان را برای سایر سهامداران نیز صادر کرد.

مدیرعامل سمات توضیح داد: تمام بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری قادر خواهند بود با استفاده از زیرساخت توثیق مکانیزه سهام در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، امکان وثیقه سهام بدون مراجعه حضوری و مدارک کاغذی را برای مشتریان خود فراهم کرده و نسبت به ارائه کارت اعتباری یا تسهیلات به مشتریان خود اقدام کنند.

وی افزود: بانک‌های عامل بر اساس برنامه زمان‌بندی و میزان منابع در اختیار خود می‌توانند از این روش استفاده کنند.

فهیمی خاطرنشان کرد: سهامداران بورس هم قادر خواهند بود به جای فروش سهام جهت تامین نقدینگی مورد نیاز خود از کارت‌های اعتباری و تسهیلات اعطایی بانک‌ها استفاده کنند و مدت زمان بیشتری برای مدیریت فروش سهام خود در اختیار داشته باشند.

منبع:سنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    7 0
    شما جلوی فساد حقوقی ها رو بکیرید نمیخواد افاضات کنید
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      2 0
      حقوقی های دولتی تو این بازار هم دست از کد به کد کردن و رنج منفی کشیدن برنمی دارند بعد شما چرت و پرت تحویل ما میدی؟ راست میگید به کثافت کاری های خودتون خاتمه بدید
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      1 0
      همین امروز هم حقوقی دتماد که زیرمجموعه دولتیست اقدام به کشیدن رنج منفی و کد به کد در منفی دو کرد. کاری که چند وقته میکنه تا حقیقی ها رو جزر کش کنه تا خروج بزنن و خودش سهمشون رو صاحب بشه. خاک بر سر دولت و سازمان بورس فاسد که به سهامدارهای حقیقی هیچ رحمی نمی کنند. ارزوی بدترین ها رو برای زندگیتون دارم لعنتی ها.
  • مهدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    چند سال پیش هم این برنامه بود رفتم بانک ملت برای وام 10 میلیونی ضمانت 100 میلیون سهم رو قبول نکرد حتی به سرپرستی که زنگ زدم گفت نمیشه بورس ارزش نداره برای وثیقه و ضمانت
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    خوش گذشت
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    دزدی در راه است به این طریق فقط نمیخان پول دست مردم باشه فقط پول دست حقوقی و توی بی سواد باشه
  • نداسرشار IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    لطفا وام نقدی بدین ماخوراکی۵میلیون میخوام چکار برای خوراکی بیام سود۱۸درصد هم بدم یکم فکرکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس