کد خبر 1187689
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
آمریکا: خواستار تعامل با ایران در چارچوب ۱+۵ هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری گفت: بهترین مکان برای گفتگوی آمریکا و ایران درباره پرونده هسته‌ای، همان مسیر گروه ۵+۱ است و خواستار تعامل با ایران در این چارچوب هستیم.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در نشستی خبری به اظهارنظر درباره موضوعات مختلف از جمله توافق هسته ای ایران پرداخت.

بر اساس این گزارش، «ند پرایس» مدعی شد: معتقدیم که دیپلماسی موثرترین روش برای اطمینان دائمی و نظارت‌شدنی در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است.

وی در اشاره به مخالفت ایران با برگزاری نشستی غیررسمی به همراه کشورهای اروپایی و آمریکا، گفت: ما از پاسخ ایران مایوس شدیم، اما همچنان آماده تعامل مجدد در یک دیپلماسی هدفمند برای دستیابی به بازگشت متقابل به اجرای تعهدات برجام هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: ما با شرکای ۱+۵ رایزنی خواهیم کرد تا بهترین مسیر برای پیشرفت را طی کنیم. آمریکا آماده ملاقات با ایران در راستای مورد توجه قرار دادن مسیر بازگشت متقابل به برجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    مرده شور کثيف شما تروريستها و تکنيک تعاملتون ببرن. اميدوارم مقدمات خروج ما از ان پی تی محيا شود. تنها مذاکره ما با اين حيوانات زمانی بايد باشد که موضوع مذاکره بر سر خلع سلاح اتمی اين حيوانات وحشی و شرکايشان باشد.
  • وطن IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    8 ساله سر کار گذاشتین ملت ما رو .چه رویی دارن این آمریکایی ها.به سنگ پای قزوینم گفتین زکی
  • محسن NL ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 1
    مشرق محترم، ممکن است از این حرف بنده خوشتان نیاید و آنرا منتشر نکنید، اما واقعیت این است که امریکا انواع و اقسام پیشنهادها را برای تعامل با ایران می دهد و ما همه را رد می کنیم. انگار واقعاً هیچ اراده و تمایلی برای اینکه گشایشی در روابط ایران و امریکا صورت گیرد در نزد ما وجود ندارد. اگر بد می گویم لطفاً با دلیل و منطق آگاهم کنید.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      برادر من ...طرف میگه اول شما تعهدات را انجام بده بعد ما راستی آزمایی میکنیم و در نهایت مذاکرات برای توافق با محدودیت موشکی آغاز میکنیم ...خب مسلم هست اگر ایران تعهداتش را اجرا کنه یعنی اینکه کلیه اورانیوم غنی شده باید صفر بشه ..سانتریفیوژها برداشته بشه ..اون وقت چه تضمینی هست آمریکاییها برگردند به توافق و رفع تحریم...
  • پیروزه IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    اول تحریمها را بر دارید بعد مطمین شدیم که بر داشیتید صحبت می کنیم اوکی
  • محمد جواد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    متنفرم از امریکایی ها موجودات عوضی هستن دم از تعامال می زنن مگه یه حرف چند بار باید بگن. تحریم کرده زور هم می گه بیشعور.خدا کنه هر چه زودتر از معاهده ان پی تی خارج شیم .شده قانون جنگل.ایران باید از نظر نظامی قوی تر شه .خصوصا نیروی هوایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس