کد خبر 1187633
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
ترکیب استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان اعلام شد

با توجه به ادامه ناکامی تیم فوتبال استقلال در کسب نتایج مطلوب، جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق؛ به دنبال تساوی یک - یک امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر، قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب  جلسه اضطراری برگزار کنند. 

در حالی که ظهر امروز نیز جلسه هیئت مدیره درباره تأمین منابع مالی برگزار شده بود، با ادامه نتایج نامطلوب استقلال قرار است اعضا درباره عملکرد فنی این تیم جلسه‌ای را برگزار کنند.

تیم استقلال در پنج دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی کسب کرده و فاصله‌اش با صدر جدول به شش امتیاز رسیده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هبل IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    2 0
    هیات مدیره را بایدعوض کرد
  • یاسر IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    7 4
    پرمهره ترین تیم ایران و هم چنین بازیکن سالار ترین تیم یارو دو هفته تمرین نکرده امروز فیکس بوده به توهم وزیر فلان و فلان دارن مهره های شمارو منچسترسیتی نداره طلبکارم هستین مگه اول فصل برا فکری بنر خوش امدی ارپی جی زن نزدین الان فکری شد ادم بده؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    4 1
    پرسپولیسیا دوست ندارن استرا بیاد چون دوست ندارن استقلال همون راهی رو بره که پرسپولیس با برانکو رفت و حتی بهتر...آقایون مدیر خواهشا اینو بفهمید...هرکسی جز استرا خیانت به استقلاله
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      1 1
      قربون آدم فهمیده . چهار سال پیروزی مربی خارجی داشت ( برانکو ) ولی به محض اینکه یک نیم فصل دیدن استراماچونی داره تو استقلال یک تحول مثبت ایجاد میکنه ، اول با رهنمودهای بابا مسعود لنگیا ، استراماچونی رو فراری دادن و بعدش هم برای پیروزی رفتن با تیر و تفنگ گلمحمدی رو به زور از شهرخودرو گرفتن و با ممنوع کردن آمدن مربی خارجی بازگشت استراماچونی رو غیرممکن کردن و بعد هم که دیدن مجیدی بد نتیجه نمی گیرد سعادتمند با چراغ سبز وزیر ، درست چند روز مانده به فینال حذفی اون سیاه بازی کثیف را راه انداخت تا هم قهرمانی و هم مجیدی از دست استقلال بره . به این نشانه که چرا جناب وزیر از سعادتمند بازخواست نکرد که این چه حاشیه مزخرفی بود که درست شب فینال در تیم خودت راه انداختی ؟ آن هم تمام و کمال دروغ و درحالیکه اصلا سعادتمند با استراماچونی هیچ دیداری نداشت !!! همین یک مورد اگر بررسی شود نقش منفی وزیر و دست او در تمام حواشی استقلال عیان می شود !!!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      جناب ۲۳:۵۶ محترم، ببینم وقتی آسترا ماچونی تو نیم فصل رفت، چرا بعدش کالدرون برکنار شد اونکه نتیجه گرفته بود و تیمش قهرمان نیم فصل شده بود! چون استراماچونی رفته بود؟ و دوم گفتی فینال حذفی و دست نشانده وزیر باعث شد از دست بدین خوب دست نشانده همین وزیر تو باشگاه ما باعث نشد فینال آسیا ازدست بره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس