کرونا نمایه پرستاران نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۱۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  از دیروز تا امروز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۷۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

لاری یادآور شد:خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

 سخنگوی وزارت بهداشت افزود: سه هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 لاری ابراز داشت:در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    3 0
    درجاهاوشهرهای زیادی هست که هرچه مسولان ورسانه ها وفضای مجازی توصیه میکنند خواهش میکنند مسایل بهداشتی وفاصله اجتماعی رورعایت کننداماکسی گوشش بدهکار نیست واهمیت نمیدهند کانه فقط مرگ فقط برای دیگران است بهترین حالت میتواند انگونه جاها رو به حال خودشان رها کردوکاری به احوالشان نداشته باشند کسی که خواب باشد به راحتی بیدارمیشوداماکسی که خودش رابخواب زده هرگزبیدارنمیشود
  • رضی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    اصلا قابل درک نیست در این شرایط خیز دوباره کرونا با چه مجوزی سازمان سنجش می خواهد در سراسر کشور آزمون های چندصدهزار نفری برگزار کند. با این موتاسیون های ناشناخته ویروس با دست خودمان فاجعه درست نکنیم الان نه شروع دانشگاه ها است و نه محدودیت دیگری است بگذارید برای چندماه دیگر که حداقل با تولید واکسن لاخلی یا انجام واکسیناسیون با هر واکسن دیگری بخشی از این چرخه مرگ که هر روز ذخایری از این مملکت را از بین می برد بشکند و سیستم درمانی هم کمی تجدید قوا کند وگرنه با این تجمعات بی دلیل و فرسودگی سیستم درمانی کشور فاجعه در راه است.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    پیش به سوی کنکور دکتری !! سنجش فراتر از همه ی دستورات و دستورالعمل ها !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس