کد خبر 1187428
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
بورس نمایه

نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۰ متولد می شود، ۱۰ میلیون ریال سهام به نام فرزند اختصاص دهد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با پیشنهاد محسن زنگنه درخصوص الحاق یک بند به تبصره ۲ ماده واحده درباره مشوق‌های مالی برای فرزند آوری و افزایش جمعیت موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی؛ «دولت مکلف است به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۰ متولد می‌شود، ۱۰ میلیون ریال از محل یک درصد یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی را به صورت ماهانه کسر و پس از واریز ردیف خاص صرفاً جهت خریداری صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس به نام فرزند اختصاص دهد. سازوکار اجرایی از جمله خانوارها، مشمول نحوه خرید و انتخاب صندوق و هزینه‌های مرتبط به پیشنهاد وزارت امور اقتصاد و دارایی به تصویب هیات وزیران برسد».

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    2 0
    بیا ی صفر هم من بزارم کنارش شاید متاهلین فکر بچه دار شدن ب ذهنشون خطور کنه بماند با این وضعیت بچههه دار شن اونم با ده ههههه میلیوووون رررررییییا للللل جک میگن مثل ی حزب الهی کار انقلابی کنین اینا ب درد همون دولت تعطیل جمعه باز میخوره
  • قدرت اله خانمحمدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 1
    من یک سهام 7هزارتای3ملیون شودی 210ملیون5سال است سودگرفتم سهام یعنی مودتدارسهام سالها نه روزهااقا خانم طلایایایامیفروشن یک ماحه صاحب همه چه بشن توراخداباعس دیگران نشید
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    1 1
    سهام فرزند جدید سال1400 از کجا بگیریم کاشکی به جاش پول نقدی میدادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس