کد خبر 1186866
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
استقلال با زوج شیخ - ارسلان مقابل مس رفسنجان

باوجود بازگشت مهدی قایدی به تمرینات آبی پوشان بعد از غیبتی نسبتا طولانی، احتمال اینکه او مقابل مس رفسنجان در ترکیب ثابت قرار گیرد زیاد نیست.

به گزارش مشرق، با اینکه مهدی قایدی بعد از غیبتی نسبتا طولانی در اعتراض به مبلغ قراردادش سرانجام روز گذشته در تمرین آبی پوشان حضور یافت، اما احتمال استفاده کردن از او در رفسنجان به خصوص در ترکیب ثابت، به حداقل رسید.

استقلال کمتر از ۲۴ ساعت دیگر باید نیم فصل دوم را با دیداری خارج از خانه استارت بزند و این در حالی است که قایدی به جز دیروز، در تمرینات گروهی ۱۰ روز گذشته حضور نداشته است.

با اینکه قایدی در آخرین جلسه تمرین آبی پوشان پیش از سفر به رفسنجان حضور یافت، اما احتمال اینکه فکری به دلیل غیبت‌های مکرر نام این بازیکن را در لیست خود قرار دهد زیاد نیست؛ و باید غیبت مهاجم شماره ۱۰ آبی پوشان در هفته شانزدهم حداقل در ترکیب ثابت این تیم را  محتمل دانست که در این صورت، برای اولین بار در این فصل، مهاجم تکنیکی آبی پوشان یکی از دیدارهای تیمش را از دست داده باشد.

در غیاب مهدی قایدی، شیخ دیاباته این فرصت را دارد تا برای سومین بار در این فصل در ترکیب ثابت آبی‌ها قرار گرفته و برای نخستین بار خط حمله استقلال از زوج شیخ دیاباته و ارسلان مطهری شکل گیرد.

دیاباته پیش از این در ۷ بازی آبی پوشان در نیم فصل نخست به میدان رفته و تنها در دو بازی مقابل تراکتور و سایپا از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته و در سایر دیدارها به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس