پدیده قایدی‌ایسم؛ قهر کن، شرط بگذار و در آغوش قرار بگیر

مهدی قایدی مهاجم استقلال بعد از ۱۱ روز غیبت غیر موجه به تمرینات استقلال برگشت و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت تا شاهد پدیده‌ای جدید باشیم.

به گزارش مشرق، تمرین امروز (شنبه) استقلال در حالی برگزار شد که مهدی قایدی، ستاره ۲۲ ساله این تیم بعد از ۱۱ روز غیبت، سرانجام تصمیم گرفت در آن حضور پیدا کند و به شایعات جدایی‌اش از این تیم پایان دهد. این بازیکن بوشهری به دلیل مشکلاتی که در قراردادش وجود داشت چند روز به تمرینات نیامد و حتی جواب مدیران باشگاه را هم نداد؛ با این وجود بازگشتش به جمع آبی‌پوشان با استقبال کادر فنی و هم‌بازی‌هایش همراه شد.

حتما از ماجرا خبر دارید. قرارداد قایدی با باشگاه استقلال حدود ۹۰۰ میلیون تومان بود و این بازیکن به یک باره در اعتراض به پایین بودن میزان قراردادش نسبت به سایر نفرات، در تمرینات حضور پیدا نکرد و جواب هیچ‌کس را هم نداد. قایدی از طریق مدیر برنامه‌هایش خواستار افزایش چند برابری دستمزدش شد و در نهایت هم گویا به خواسته‌اش رسید.

در اینکه مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است، هیچ شکی وجود ندارد. در اینکه او می‌تواند یکی از بزرگترین بازیکنان چند سال آینده کشورمان شود و در تیم‌های اروپایی بازی کند هم تردیدی وجود ندارد. در اینکه او باید جزو گران‌قیمت ترین بازیکنان استقلال باشد هم تعجبی وارد نیست. اما اینکه او ناگهانی قید حضور در تمرینات را بزند و خواستار افزایش حقوقش، در میانه فصل باشد به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

بیشتر بخوانید:

جزییات توافق جدید قایدی و استقلال

او در کوران مسابقات تیمش را به حاشیه برده و بعد از بی‌اعتناییِ چند روزه و پس از به بار نشستن اعتصابش، پستی در صفحه اینستاگرامش گذاشته و با گفتن یک جمله‌ی به اصطلاح هوادارپسند خواسته همه چیز را حل و فصل شده مطرح کند. قایدی می‌توانست در ابتدای فصل و پیش از شروع مسابقات با مدیریت باشگاه مشکلش را در میان بگذارد و نه به این شکلِ غیر حرفه‌ای.

در سوی دیگر باید به باشگاه استقلال هم نقدی جدی وارد کنیم. چرا این باشگاه جریمه‌ای را برای بازیکنی که تمرینات را ترک کرده قائل نشد؟ چرا به خواسته غیرقانونی بازیکنش اعتنا کرد و آن را قبول کرد و قدرت خود را زیر سوال برد؟ آنها می‌توانستند با مراجعه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، بابت عدم حضور قایدی شکواییه‌ای تنظیم کنند تا جلوی این اپیدمی را در تیم‌شان بگیرند. کاری که قایدی انجام داد در گذشته به طرقی دیگر توسط یکی ۲ بازیکن دیگر انجام شده بود و بدون شک در آینده توسط نفرات دیگری هم انجام خواهد شد. جالب این است که قایدی پس از حضور امروزش در تمرین، با استقبال گرمی هم روبرو شد؛ انگار نه انگار که در حساس‌ترین برهه ممکن، تیمش را تنها گذاشته است.

حالا هم شنیده می‌شود «باشو» قرار است همراه با کاروان آبی‌ها به رفسنجان برود و در صورت لزوم حتی به بازی هم گرفته شود. یک تصمیم بحث برانگیز دیگر از محمود فکری که مشخص نیست چرا اتخاذ شده است. قایدی نه تنها با جریمه روبرو نشد بلکه قرار است بدون مشکل تیمش را هم در بازی برابر مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر همراهی کند.

بدون شک باید منتظر شیوع این پدیده در تیم استقلال و حتی فوتبال کشورمان باشیم. اتفاقی که گفته شد پیش از این هم به طرق دیگر در استقلال و چند تیم دیگر رخ داده بود. سوء مدیریت باعث می‌شود تا روز به روز شاهد همه‌گیر شدن پدیده بازیکن‌سالاری باشیم.

پدیده قایدی‌ایسم؛ قهر کن، شرط بگذار و در آغوش قرار بگیر

پدیده قایدی‌ایسم؛ قهر کن، شرط بگذار و در آغوش قرار بگیر

پدیده قایدی‌ایسم؛ قهر کن، شرط بگذار و در آغوش قرار بگیر

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    7 4
    من پرسپولیسیم ولی خداشاهده استقلال چند ساله مشکل اصلیش بازیکن سالاریه و باند بازی بازیکناس همین و قبلا رحمتی یه باند بود الان حسینی یه باند غفوری یه باند همچین چیزا بزرگترین لطمه رو به استقلال زده
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 6
    دو گل لایی ناز تو دو تا دربی به تیمتون زده منم بودم علیهش مقاله کار میکردم
    • ناشناس IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 1
      دکتر حرف از دورویی در فوتبال است که تیم صدر جدولی را بیچاره می کند.
  • US ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    11 0
    پدیده جدیدی نیست و اسمش بازیکن سالاری هست، در فوتبال ناسالم ما
  • فضول سنج IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 1
    فضولیش به شما نیومده.سرت تو یقه خودت باشه
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 2
    خاک بر سر مردمی که دلشون به اینادخوش کنن و مول بی صاحب جوانان رو خرج این آدمها کنن. ما داریم میپوسیممممم
    • فاطمه IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      2 2
      ببند دهنتو
  • عرفان IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 1
    تیم صدر جدول بود آودرینش پایین تا که لنگ بره بالا تر آخه مگه میشه دقیقه 25 تصویر برداران تایمر بازی رو نشون بدن پرسپوليس گل بزنه تا وقتی که بابا مسعود هست همینطوره اس اس چقدر بازیکن داشت تیام و جبارف و.... بماند بقیشون بعد بالاتر از همه تیم 1در بود استرا رو فراری دادین بسه دیگه دست از سر هوادار های اس اس بردارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس