کد خبر 1186560
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

مرکز استیل در سال 1354 در شهر تهران در بازار آهن آلات فعالیت فروش محصولات استیلی خود را با نام استیل خیام آغاز کرد. و با گذشت سال ها و کسب تجربه و تکیه بر سابقه درخشان خود در خرید و فروش ضایعات استیل توانست در زمره بهترین و مطرح ترین مراکز فروش ورق استیل ، لوله استیل و انواع پروفیل استیل قرار گیرد.

اکنون و پس از گذشت ۴۵ سال از آغاز فعالیت استیل خیام و به پشتوانه اعتماد مشتریان گرامی و با هدف جلب رضایت بیشتر این عزیزان در راستای خرید راحت تر و آسان تر بر آن شد تا فروشگاه اینترنتی محصولات استیل خود را با نام فروشگاه اینترنتی مرکز استیل راه اندازی کند.

مرکز استیل با تکیه بر توان فنی و تخصصی کارشناسان و مهندسان مجموعه خود و سال ها تجربه پیشکسوتان صنعت استیل شاغل در این شرکت، چشم انداز خود را سهولت ، اطمینان، تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن ها در بازار استیل ایران قرار داده است. عزم و اراده مدیریت مجموعه مرکز استیل نیز در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده است که این فروشگاه را در راستای توسعه و تعالی رهنمون ساخته واین مجموعه، با چندین پرسنل کارشناس و بهره مند از به روزترین فن آوری ارتباطات را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات استیل در ایران تبدیل کرده است.

همانطور که گفته شد محصولات مرکز استیل شامل پروفیل ، لوله ، ورق و ضایعات استیل می باشد که پروفیل یکی از گسترده ترین و پرکاربرد ترین محصولات این مجموعه می باشد. پروفیل استیل شامل محصولاتی می باشد که در ابعاد و ضخامت های گوناگون به شکل مربع و مستطیل توخالی از جمله لوله ، تیرآهن ، میلگرد و... از جنس فولاد زنگ نزن ( استنلس ) تولید می شود.

فروش پروفیل استیل در فروشگاه مرکز استیل

اندازه کوچک پروفیل استیل ، در نرده و حفاظ در ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرید، نوع دیگر پروفیل استیل که بزرگ تر است در صنایع ماشین سازی و اسکلت سازی کاربرد دارد. ضد زنگ بودن، سختی و مقاومت پروفیل استیل باعث شده که صنایع از این محصول در بخش های گوناگون به کار گرفته می شود. محصولات استیل بر اساس شکل و کاربرد نام گذاری می شوند، اما جنس همه آن ها استیل می باشد و روش تولید هریک متفاوت است و در بعضی موارد بخشی از مراحل تولید مشابه هم می باشد. لازم به ذکر است، بر اساس کاربرد پروفیل استیل به دو نوع صنعتی و دکوراتیو تقسیم می‌شود. پروفیل استیل صنعتی در تولید تجهیزات صنعتی که نیاز به داشتن مقاومت به خوردگی هستند استفاده می شود و به دلیل زیبایی ظاهری در تولید دکوراسیون کاربرد دارد.

خرید پروفیل استیل در ابعاد گوناگون انجام می‌شود. پروفیل استیل در کشور تولید نمی‌شود و واردات نیاز بازار را تامین می‌کند. پروفیل استیل وارداتی معمولا از کشور هند است. قیمت پروفیل استیل بر واحد وزن گرانتر از قیمت قوطی استیل است. پس از دیدن قیمت پروفیل استیل و اعلام درخواست خرید، پیش‌ فاکتور شامل مشخصات فنی و ابعادی، قیمت، شرایط پرداخت و تاریخ تحویل صادر و ارسال می شود. بعد از تأیید پیش ‌فاکتور و پرداخت، بارگیری و تحویل محصول انجام می گیرد.

فروش پروفیل استیل در فروشگاه مرکز استیل

لیست قیمت انواع پروفیل استیل در وبسایت مرکز استیل به روز رسانی می شود. اما با توجه به نوسانات ارز، پیشنهاد می شود جهت تامین اطمینان از قیمت نهایی با کارشناسان مرکز استیل تماس حاصل فرمایید. قیمت پروفیل استیل  در شرکت بازرگانی مرکز استیل نسبت به دیگر شرکت ها مناسب تر می باشد، می توانید با انتخاب گپروفیل استیل در لیست محصولات موجود در وبسایت این مجموعه قیمت این محصول را مشاهده نمایید و متناسب با نیاز و کاربرد آن، محصول مورد نظر را در سایز و ابعاد دلخواه انتخاب و خریداری کنید.

در سال‌های اخیر در شرایطی که توسعه شتابان فناوری و حضور رقبای متعدد در بازار، زمینه فزونی عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است برای بقا و موفقیت در بازار چاره‌ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است. از این رو مرکز استیل می کوشد با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در این زمینه، بتواند رضایت و اعتماد شما مشتریان گرامی را جلب کرده و از این طریق نیز در پیشرفت نیروی کار و مجموعه خود تاثیر به سزایی داشته باشد.

این شرکت با دارا بودن توانایی های گسترده در زمینه مهندسی و تهیه و تامین کلیه تجهیزات و ملزومات صنایع مذکور از طریق کارخانه های معتبر اروپایی وآمریکایی در نظر دارد تا علاوه بر تامین این ملزومات در کمترین زمان ممکن و با شایسته ترین کیفیت، گامی مستحکم و پویا در راستای شکوفایی کشور ایران برداشته باشد.

از این رو شرایط راحت و آسانی را برای خرید مشتریان خود در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به مراجعه به وبسایت مرکز استیل و یا شماره گیری 55533326_021 با کارشناسان و متخصصان این مجموعه در ارتباط بوده و پیش از خرید از مشاوره و راهنمایی رایگان آن ها در خصوص محصول مورد نظر خود بهره مند شوید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و با اطلاعات و آگاهی بالایی داشته باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس