کد خبر 1186538
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

شرکت ویرا طرح اسپرلوس، یک شرکت همه جانبه است. هنگامی که از طراحی صفر تا صد ویلا صحبت می کنیم، به معنای واقعی کلمه، تمام فعالیت های مربوط به ویلا سازی، طراحی ویلا، طراحی داخلی، محوطه سازی ویلا و سایر موارد با توجه به اظهارات شما انجام می شود.

صفر تا صد طراحی ویلا مدرن در شرکت ویرا طرح اسپرلوس


به همین دلیل فعالیت های ما در این شرکت به اینجا ختم نمی شود و شما در هر زمینه ای می توانید از مهندسین و طراحان متخصص ما مشاوره بگیرید.

صفر تا صد طراحی ویلا مدرن در شرکت ویرا طرح اسپرلوس
در میان انواع سبک های ویلا، طراحی ویلا مدرن و طراحی باغ ویلا، سبکی پرطرفدار بوده و اکثر کارفرمایان این سبک را ترجیح می دهند.
علاوه بر سلیقه و ایده آل رایج در جامعه و عامه پسند بودن، طراحی ویلای مدرن، هزینه کمتری نسبت به ویلاهای کلاسیک دارد و دلیل آن هم قیمت مصالح به کار رفته در ویلا مدرن است.
در همه ویلا های مدرن یک سری ویژگی ها و المان های خاصی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

طراحی ویلا مدرن شرکت ویرا طرح اسپرلوس

طراحی ویلا به سبک مدرن، به صورتی است که سازه ها شکلی واضح و ساده دارند و بنای اصلی و پایه حاصل حجم های هندسی ساده مانند مربع و مکعب هستند.
برای اینکه طراحی ویلا مدرن شما به بهترین صورت ممکن انجام شود، رنگ ها، متریال و خطوط به کار رفته باید ساده و بدون ابهام باشد.

صفر تا صد طراحی ویلا مدرن در شرکت ویرا طرح اسپرلوس

ایده طراحی ویلا مدرن

نکته اصلی در طراحی ویلا مدرن،  توجه به عملکرد و کاربری ویلا می‌باشد.
 در این سبک از طراحی ویلا، عملکرد و کاربری راحت و ساده با استفاده از تکنولوژی، حرف اول را می‌زند و در واقع پایه و بنیان اصلی طراحی‌های مدرن محسوب می‌شود.
تکنولوژی،‌ خود مدرنیته را به همراه دارد، طراحی سبک مدرن هم چون به کاربردن اسکلت فلزی و هم چنین پنجره‌های سرتاسری از اصلی ترین ویژگی‌های طراحی مدرن است.

 

به طور کلی در طراحی ویلا مدرن معمولا از رنگ‌های سرد و خنثی و ترکیبات و مشتقات آن‌ها استفاده می‌گردد.
البته سلیقه و نظر کارفرما حرف اول را می زند و همچنین طراحی تلفیق یک دانش و هنر است و حد و مرزی برای آن وجود ندارد اما باید به این نکته توجه نمود که رنگ‌ها در ترکیب با هم به خوبی قرار گیرند و تعادل بصری ایجاد کنند.

 از جمله رنگ‌های رایج که در طراحی‌های مدرن استفاده می‌شوند به سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، کرم، ذغالی، قهوه‌ای و
می‌توان اشاره نمود.
 

معمولا در طراحی های مدرن، استفاده از سطوح شیشه به وفور دیده می شود، این تنها به ویلاها ختم نمی شود، حتی در طراحی ساختمان های مسکونی یا تجاری و اداری نیز این ویژگی وجود دارد.
 سطوح شیشه ای و همینطور پنجره‌های بزرگ و سرتاسری علاوه بر تامین نور فضای داخلی، ظاهری مدرن ایجاد می کند.
 نکته مهم در این امر، تشخیص درست محل قرار گیری این پنجره هاست که باید به درستی در محلی قرار گیرد که سبب نور رسانی به فضای داخلی ویلا شود.
نور پردازی های خاص و شیک نیز یکی دیگر از ویژگی های هر ویلای مدرن است.
همچنین علاوه بر نور پردازی سازه و ساختمان ویلا، نور پردازی محوطه ویلا در محوطه سازی و طراحی محوطه بسیار مهم و قابل توجه می باشد.
چراغ هایی مانند چراغ های سقفی، نقطه ای، رشته ای و غیره بسیار پر کاربرد است. همچنین شاخص بودن این ویژگی، جذابیت بصری بسیار زیادی در نگاه اول به کار فرما و هر بازدید کننده ای می دهد و منظره ای باشکوه را در شب تجربه خواهید کرد و شما را شگفت زده خواهد کرد.
 امروزه این سبک از ویلاها بسیار پرطرفدارتر شده و طراحان و معماران بسیاری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند
.

صفر تا صد طراحی ویلا مدرن در شرکت ویرا طرح اسپرلوس
 

طراحی باغ ویلا

همانطور که گفتیم، طراحی باغ ویلا نیز یکی پر طرفدار ترین سبک های طراحی ویلا است.

ویلا در طراحی باغ ویلا می تواند به هر سبکی باشد، اما مهمترین شاخصه یک باغ ویلا، محوطه سازی آن است.
همانطور که از نامش پیداست، محوطه یک باغ ویلا باید به گونه ای باشد، که حس بودن در دل طبیعت را به شما القا کند.
پس بسیار مهم است که در محوطه سازی باغ ویلا خود از چه المان هایی و همچنین چه نوع پوشش گیاهی استفاده کنید.
اولین نکته آن است محوطه سازی نباید از سبک اصلی طراحی ویلا متفاوت باشد.
در محوطه سازی باغ ویلا، گیاهان، گلدان ها، نیمکت ها و یا مبلمان باغی، آلاچیق ها، کفپوش ها، آبنما و... همگی باید هارمونی خاصی با سبک ویلای شما داشته باشد.
شما می توانید برای ایجاد فضای سبزی زیبا و خاص در محوطه باغ و ویلا از کفپوش هایی نظیر موزاییک چمنی و موزاییک سنگی استفاده نمایید.
گل کاری و کاشت گیاهان زیبا با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی در محوطه ویلا از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
توجه داشته باشید برای ایجاد فضایی آرامش بخش در محوطه ساختمان و یا باغ ویلا بهتر است از گل های رنگارنگ و گیاهان سرسبز و زیبا استفاده نمایید. اما نکته مهم، ترکیب رنگی گل ها است که مهندسین فضای سبز و لند اسکیپ در تیم طراحی شرکت ویرا طرح اسپرلوس، این مسئله را به خوبی برای شما مدیریت می کنند.
مبلمان یکی دیگر از انواع عناصر تاثیرگذار و چشم گیر در زیبایی
محوطه سازی باغ ویلا هستند بنابراین بهتر است برای این مکان ها از مبلمان مخصوص فضای آزاد استفاده نمایید. در بسیاری از محوطه سازی های مدرن مخصوصا محوطه هایی که فاقد چمن هستند، مبلمان مهم ترین عنصر به شمار می روند و برای شما یک نقطه کانونی و مرکز توجه تشکیل می دهند.
مطلب بعدی توجه به طراحی ورودی محوطه باغ ویلا نیز می باشد، ورودی محوطه هر چقدر زیبا و جذاب تر باشد می تواند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند
.
 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس