سراوان

سراوان تمرین و دست‌گرمی افراطی‌ها برای آینده است! اصلاح‌طلبان با استفاده از تصاویر آرشیوی منتشرشده توسط گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلب سعی کردند همراه با ضدانقلاب نظام را مقصر جلوه بدهند.

سرویس سیاست مشرق- هم زمان بااینکه بی‌بی‌سی فارسی در کنار رسانه متعلق به دولت سعودی، چند تجزیه‌طلب و اعضای سابق باند تبهکار عبدالمالک ریگی را روی خط آورده و نبض ماجرا را در دست می‌گیرد. حلقه افراطی خاتمی در تهران همراه با آن‌ها دست‌به‌کار شده و دستورالعمل‌های لازم را مخابره می‌کنند.

دو روز پس از حوادث غم‌انگیز در شهر سراوان، حالا گردوغبار از واقعه کنار رفته و رویدادها بیش از قبل قابل‌تحلیل است. با راه‌اندازی گذرگاه مرزی در منطقه بلوچستان و نهادینه شدن فعالیت سوخت برها به جهت کاهش تلفات جانی و جاده‌ای و تأمین رزق و روزی مردم مرزنشین، طرح رزاق توسط دولت و سپاه روند اجرایی گرفت. طبق این طرح هر فرد مجاز به حمل مقداری مشخص سوخت از گذر مرزی است. محلی‌ها می‌گویند در همین طرح جدید سوخت برها سود ماهانه بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان خواهند داشت.

 بنا به گفته رسانه‌ها اهالی زحمت‌کش مرزنشین از طرح جدید استقبال کرده‌اند، اما طرح جدید خوشایند باندهای توزیع مواد مخدر در کنار کارتل‌های قاچاق و نیز تروریست‌های تجزیه‌طلب که تحت پوشش سوخت بر در منطقه مرزی کانال‌های ارتباطی و ترددی ایجاد کرده‌اند، نبوده است. این گروه‌های جنایتکار با طرح جدید دیگر عرصه را برای اقدامات شرورانه ازدست‌داده و با تحریک برخی سعی در بر هم زدن امنیت مرزی کرده‌اند.

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

حجاریان به میدان می‌آید!

تا پیش‌ازاین تشکیلات جیش الشیطان وابسته به باقی‌مانده‌های گروه معدوم شده عبدالمالک ریگی با انجام تحریکات مرزی و اقدامات تروریستی اقدام به قتل و عام مردم مظلوم استان سیستان و بلوچستان و نیز گروگان‌گیری کرده است.

حالا اصلاح‌طلبان نزدیک به حزب منحله مشارکت فرصت را غنیمت شمرده و باخبر سازی‌های جعلی سعی می‌کند تا از آب گل‌آلود شده برای انتخابات ماهی بگیرد.

افراطی‌های اصلاح‌طلب متخصص جنگ روانی هستند. آن‌ها در فتنه ۸۸ و قبل آن در ماجرای کوی دانشگاه نشان دادند که تبحر خاصی در سناریوسازی دارند. نمونه آن در «کشته سازی» آشوب‌های خیابانی ده سال قبل است که در آن سال اصلاح‌طلبان تندرو با جعل اخبار، پروژه ۷۲ شهید را ساختند.

آن‌ها در یک اقدام کذب بسیاری از کسانی که سر خانه و زندگی خود بودند را به‌عنوان کشته‌شده اعتراضات جا زده و از آن بهره‌برداری سیاسی کردند. ترانه موسوی نمونه بر ملأ شده این بازی روانی بود که باعث باز شدن مشت آن‌ها در ستاد شایعه‌سازی شد.

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

حالا اصلاح‌طلبان با داشتن تجربه آَشوب سازی شهری به انتخابات ۱۴۰۰ نگاه می‌کنند. بنا بر اطلاع «مشرق» افراطی‌ها دلیل شکست قبلی را عدم همراهی شهرهای مرزی و کوچک‌تر با اشراف نشین بالای شهر تهران در فتنه ۸۸ می‌دانند.

بنا به دستورالعمل صادرشده از سوی «ناسا» ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان، بهزاد نبوی مأموریت دارد تا جای ممکن فضای انتخابات را امنیتی و رادیکال کند. بر همین اساس کانال امتداد متعلق به حزب منحله مشارکت وارد صحنه شده و خوراک لازم برای رسانه‌های خارجی را فراهم می‌کند!

خبرنگار حزب اتحاد همراه با عده‌ای اشرار وارد فرمانداری شهر سراوان شده و فیلم اختصاصی از لحظه‌به‌لحظه اقدامات غیرقانونی و تخریبی عده‌ای از تروریست‌ها و البته تعدادی از افراد عادی تحریک‌شده تهیه‌کرده و پس از مدتی این اخبار و تصاویر از کانال امتداد سر از رسانه‌های خارجی درمی‌آورد.

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

با بسترسازی اولیه از جانب کانال امتداد؛ سعید حجاریان و چند متهم امنیتی سابق نزدیک به حزب اتحاد وارد صحنه شده و با ژست دایه دلسوزتر از مادر از تبعیض و رنج مردم مرزنشین نوشته و به‌نوعی خود را آماده بهره‌برداری از یک اعتراض مشکوک می‌کنند.

این چهره سابق امنیتی و محفلی البته ننوشته است که تولید فقر در مناطق محروم در هشت سال دولت روحانی تشدید شده است! آمار و اطلاعات مربوط به ضریب جینی در سال‌های ۹۵ تا ۹۸ نشان می‌دهد، وضعیت شاخص‌های رفاهی، فقط در سال ۹۵ بهبود پیداکرده و در سال‌های پس‌ازآن ضریب جینی به یک نزدیک‌تر شده که نشان از بدتر شدن وضعیت نابرابری در این سال‌ها می‌دهد. با استناد به این آمار و ارقام که از گزارش مرکز آمار استخراج‌شده بود، حتی در سال ۹۵ که اقتصاد ایران با امضای برجام توانست به گشایشی نسبی دست یابد، ضریب جینی نسبت به سال ۹۴ تغییر نکرده است.[۱]

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

انتخابات مهم‌تر از امنیت است!

تجربه فتنه ۸۸ نشان داد که به محفل تندرو اصلاح‌طلب برای ماندن در قدرت دست به هر اقدام شگفت‌انگیزی خواهد زد! آن‌ها در دوران هشت‌ساله تمام اصلاح‌طلب خاتمی نیز بنا به ادعای خودشان هر ۹ روز به حاکمیت یک بحران تحمیل می‌کردند تا بتوانند با جو روانی ایجادشده از زیر مسئولیت کارنامه بی دستاورد خاتمی شانه خالی کنند.

آن‌ها یک روز در تهران و روز بعد در خرم‌آباد و یک روز بعدتر در ایلام و خوزستان یک سناریو جدید می‌ساختند تا تعادل سیاسی را بر هم زده و دریایی مواج از حوادث پیش‌بینی‌نشده ایجاد کنند.

تحرکات اصلاح‌طلبان تندرو در ماجرای سروان تمرین و دست‌گرمی آن‌ها برای اتفاقات مهم‌تر در آینده است. اصلاح‌طلبان با استفاده از تصاویر آرشیوی منتشرشده توسط گروهک‌های معاند و تجزیه‌طلب سعی کردند همراه با ضدانقلاب اتفاقات روی‌داده در سودان و پاکستان را به‌عنوان روز خونین در سروان جا زده و از آن بهره‌برداری کردند.

این اتفاق گذاره‌ای بدون کد از جانب اصلاح‌طلبان نیست! تندروهایی مثل تاج‌زاده، رمضان زاده وسعید حجاریان نزدیک به دو ماه پیش با هشدار نسبت به روی کار آمدن یک دولت نظامی در انتخابات ۱۴۰۰ تهدید کرده بودند که اگر دولتی به‌جز دیپلمات‌های اصلاح‌طلب روی کار بیاید، اشرار علیه حکومت مرکزی مسلح می‌شوند[۲].

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

ماجرای سروان نشان داد، میان تروریست‌های وابسته به سعودی، تشکیلات نفاق در آلبانی و گروه افراطی حلقه خاتمی در تهران یک خط تحلیلی و پیوندهای قابل‌لمس به وجود آمده است.

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

همان جریانی که عبدالمالک ریگی معدوم را رهبر جنبش مقاومت مدنی! در ایران می‌خواند، این بار کمی نزدیک‌تر نسبت به گذشته و برای آن‌ها گزارش خبری می‌سازد.

در سال ۸۵ تا ۹۰ تا پیش از روی آوردن کاربران ایران به فضای مجازی؛ حلقه‌ای از اصلاح‌طلبان با ارتباطات تلفنی با یک وب‌سایت متعلق به جریان نفاق ارتباط برقرار کرده و اخبار داخلی را انحصاراً در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد[۳]

سناریو کشته‌سازی اصلاح‌طلبان این بار در سراوان+ عکس

پیگیری هشتگ سوخت بر و سراوان توسط «مشرق» نشان می‌دهد؛ ارتباط معناداری میان اکانت های هدایت‌شده توسط گروهک منافقین و برخی اصلاح‌طلبان وجود دارد.

دفتر سیاسی حزب اصلاح‌طلب اتحاد برای بهره‌برداری از ماجرای سراوان تشکیل جلسه داده و یکی از اعضای این حزب در یادداشتی بلند و بالا و با سناریوسازی از یک کشتار بزرگ می‌نویسد: «کافی است شلیک نکنید». البته وب‌سایت صدای بلوچ رسانه محلی در منطقه سراوان روز گذشته با انتشار چند سند اعلام کرد که پروژه کشته سازی در اعتراضات اخیر به‌منظور تحریک عواطف مردم صورت گرفته است. حضور عوامل حزب اتحاد در ماه‌های اخیر در مناطق محروم کشور نه یک اقدام خیرخواهانه و دست‌گیر، بلکه زمینه‌سازی برای اقدامات ضد امنیتی آینده افراطی‌هاست.


[1] https://www.mashreghnews.ir/news/115732

[2] https://www.mashreghnews.ir/news/1173240

[3] https://www.tasnimnews.com/fa/news/1391/10/13/9772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 101
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 95
  • شرقی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد.
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      37 3
      نامردا فقط با هزینه مراسمات و اپارتمان و مهریه و دیه زن دوم سردستشون نجفی پیرمرد تا چند ماه میتونستند کل فقرای سراوان را سامان دهند
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      33 3
      باید این غده سرطانی رو دفع کرد والا درمان نمیشود
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      18 5
      اصلاح طلبان ایران اینترنشنال فی لندن دریافت شد قربان
    • FR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      28 9
      من بچه جنوب شهر تهران هستم و اوضاع اقتصادیم خوب نیست ولی کشورم و رهبرم دوست دارم و دلم نمیخواد انگل های اصلاح طلب به مردم و اهداف انقلاب اسلامی کوچک ترین ضربه ای بزنند. امروز بحث فقط ایران است. یا موافق اقتدار ایران و آینده روشن برای همه مردم این خاک مقدس که انقلابیون هستند یا مخالف اقتدار ایران و وابسته شدن به دشمنان و ترویج فساد و نابودی خانواده و خام فروشی چه بسا تجزیه کشور که اصلاح طلبان طرفدار مورد دوم هستند خواه آگاهانه خواه ناخواسته ، باید اعدام شوند
  • رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    این جماعت نقش ستون پنجم دروغین استکبار را بازی می کنند
    • سید IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      26 4
      هرجا سخن از خیانت است نام اصلاح طلبان تهوع اور می درخشد!
    • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      4 0
      دقیقا"
    • مرادبیگ IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      3 0
      والله اینا از ستون پنجم هم سبقت گرفتن! ستون هفتم و هشتم رو هم رد کردن دیگه !!!!! بسه دیگه صبح تا غروب این همه حرف حرف حرف !!!! خسته نشدید ؟ آخه این اضلاع ! طلبان فقط بگن چی رو میخوان اصلاح کنن تا ما با سر بریم دنباله روی اونا ! والله حتی خودشون هم موندن چیچی رو قرار بود بدن دست سلمانی تا اصلاح کنه !!!! صد رحمت به وطن فروشان .اینا دیگه تا خون مردم رو نریزن و مردم رو بجان هم نندازن ول کن نیستن.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      0 0
      !
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    81 7
    خدایا یعنی ایران از شر سرطان اصلاحات خلاص میشه یا نه
    • فرزند ایران IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      18 2
      خودت باید دفع‌ کنی منتظر معجزه نباش برای انتخابات 1400 تا میتونید آگاه سازی کنید
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    13 2
    این افراد خبائثی هستند که فقط از آبشخور دشمنان ارتزاق می کنند و از هر دسیسه ای برعلیه حاکمیت کشور کوتاهی نمی کنند و همیشه مدعی داعیه ای مهربانتر از مادر را نقش بازی می کنند در حالی از سفره این مملکت چند برابرش با کمک دولتهای همراهشون به یغما می برند
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    68 5
    خب با این همه مدرک برای چی اجازه میدین اینا مناصب اجرایی رو اشغال کنن و به ملت و کشور ضربه بزنن؟ اونا خیانت می کنن بله، اما مدارا و رافت شما اسمش چیه؟
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      40 3
      ان شاءالله 1400 با انتخاب درست زمینه پاکسازی نظام رو فراهم می کنیم.
    • 000 IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      34 3
      اسمش عقله و اجبار. متاسفانه اونقدر قدرت دارند که هیچ کس نمیتونه به یکباره اونها رو از کشور بیرون کنه.کافیه مردم یک رئیس جمهور درست انتخاب کنن تا سه قوه به جونشون بیفتن.تا الان که تقریبا از دو قوه بیرون انداخته شدن.مونده اصل کاری ان شاءالله.
  • احمدخواجوند IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 6
    ضعف مدیریت وعدم توجه به قشر آسیب پذیر زمینه ساز اعتراض هست نه کا به اصول گرا ونه کار به اصلاح طلب دارد،دردوران ریاستان جمهوری کدام ازاین ریاست جمهورها به هواشیهای کشور توجه کردن چرا ما دیگران مقصر میدانیم وچرا این در آن میزنیم تا دیگران مقصر شناخته شوند فکر میکنم وجدان چیزی خوبیست
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    20 0
    من از همون روز اول گفتم انتخابات نزدیکه و این نامردها دست روی دست نمی زارن.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    13 0
    یعنی اصلاحات به دنبال دو قطبی سازی و تشویق قوم بلوچ برای شرکت در انتخابات و رای به اصلاحات هستند ایضا با این کار و نا امنی مرزی سناریوی دولت دموکرات امریکا برای امتیاز گیری تکمیل میشه. عجب...
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    37 4
    خداوندا این مملکت را از شر این سرطان اصلاحات نگه دار.آمین
  • رضا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    10 0
    تا وقتی پلتفرم هایی شبیه اینستاگرام و توئیتر نسازیم فتنه وجود داره ، من خیلی ها را میشناسم بچه مذهبی بودن ولی داخل فضای مجازی تبدیل به ضدانقلاب شدن .. پلتفرم های خارجی کارخانه ضدانقلاب سازی هستند
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      8 5
      همین محدودیت ها و سانسورها و صدا و سیمای تک صدایی مملکت را به اینجا رسانده شبکه های اجتماعی را هم حذف کنید تا مملکت درست منفجر بشه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    25 8
    مرگ بر وطن فروشان اصلاحاتی اصلاح طلبان عامل استکبار را نابود خواهیم کرد لبیک یا خامنه ای
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    16 2
    مردم دیگر فریب اصلاح طلبان را نخواهند خورد دست این دروغ گویان بی دین و وطن فروش رو شوده است انشالله نابودی این فرقه
  • حسام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    29 5
    باتشکر بیکران از مشرق کسانیکه برای قاچاق فرزندانم وجگر گوشگان را به قتل می رسانند نباید مماشات کرد. هرگز از خون فرزندانمان نمی گذاریم از این پس حق داریم از مسئولین طلب مجازات آدم کش ها که نوکران ال سعود را داشته باشیم.
  • ........... IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    21 1
    سلام ای کاش سپاه خساب بانکی کسانیکه راکه بعنوان سر طایفه مشخص کرده بیشتری برسی میکرد وازشون سوال میکردچرا بعد از این شما سرطایف شدید چقدر پول دار شدید وازانها دلیل ومدرک میخواست ومی پرسید ای پول از چه راهی به دست اوردید همه چیز خودش بعد مشحص می شد
  • امیر IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    32 2
    وهابیون نباید برای قاچاق آدم کشی کنند بعدش جشن بگیرند . از دولت برخورد با قاچاقچیانی که سوبسید اختصاصی مردم ایران اعم از دارو و سوخت را به بیگانگان قاچاق می کنند.را انتظار داریم. کارنامه سیاه غربگداها تاریکتر شد .۶۶۹۹
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    40 2
    در این که مدیریت دولت دوازدهم در استان سیستان و بلوچستان جای بحث جدی است که شکی نیست. دولت کاری به مردم ندارد و تصمیمات خلق الساعه امنیت اجتماعی و اقتصادی را از مردم گرفته است. به هر حال مردم تا حدی می توانند تحمل کنند. حوادث اخیر را باید در این چارچوب تفسیر و بررسی کرد
  • SE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    34 2
    ناحنجاریان دلارهایی که از رانت واردات گندم توسط پسرش به جیب زده به بیت المال برگرداند تا خرج مردم شود
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 23
    شما کاملا دراشتباه هستی واطلات درستی نداری
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    29 2
    انشاالله که خداوند مکر این قده های سرطانی این پیر مردهای پوشکی لغ لغو را به خودشان بر می گرداندهمان گونه که در قران فر موده است ۱ ) سوره مبارکه ابراهيم آیه ۵ وَلَقَد أَرسَلنا موسىٰ بِآياتِنا أَن أَخرِج قَومَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ وَذَكِّرهُم بِأَيّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ في ذٰلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبّارٍ شَكورٍ ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! ۲ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ ترجمه: و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    12 1
    چندعزیز اطلاعاتی را هم هفته پیش در سیستان بلوچستان شهید کردند.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    28 3
    مردم خود بهترین داورند و بر همه امور کشور اشراف دارند . ودوست ودشمن را راحت از هم.سوا میکنن .
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      مرحبا بر شما ملت بزرگ ایران ، دوست و دشمن واقعی خود را بخوبی میشناسد . به امید حق تا انتخابات
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    6 2
    این سرطان فقط با رای سالم قابلیت محو دارد
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    11 4
    من اول انقلاب دقیق به یاد دارم منافقین با ادعای حمایت از خلق آن جنایتها را مرتکب شدند مثلا" آتش زدن اتوبوس که کودک ۲ ساله زنده زنده سوخت و... اکنون اظهارات و رفتار اصلاح طلبان دقیقا" منطبق بر رفتار منافقین است من معلم هستم و سفره ام خیلی خیلی خالی شده و شرمنده خانواده ام شده ام ، خدا مسولین فعلی دولت را شرمنده و لعنت و نابود و رسوا کند . البته در هیچ دوره ای به اصلاح طلبان رای نداده ام از این بابت نگرانی برای قیامت ندارم . خدا لعنتتان کند دنباله ها و عقبه های منافقین .
  • مختار IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 6
    اصلا از از اصلاحات چیزی باقی مانده بابا جنازه اش هم دفن کردن ولمان کنید
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    12 1
    به قول آقای رائفی پور یک ماه پیش سعید حجاریان خبر این اتفاقات را داده بود.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    9 6
    کوله بر و سوخت بر واژه های زیبایی هستند برای پوشاندن کار قاچاق و ضربه به اقتصاد کشور.
  • امیرمسعود IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    8 4
    این کشور خیانت های چریک های فدایی، خلق مسلمان، نهضت آزادی، سلطنت طلبها، حمله طبس، منافقین، جنگ .... تا کنون را پشت سر گذاشت. همه رفتند اما انقلاب هست. اصلاح طلب ها هم خیانت شان آشکار و از صحنه کنار می روند. امام انقلاب و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی همیشه پا برجاست.
  • US ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    6 5
    کار کار استکبار جهانی است.۸
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    14 3
    کدام کشور دنیا به چنین جاسوسان ومزدورانی چون حجاریان وتاجزاده وغیره اجازه میدهد این جنین آزادانه برعلیه مملکت توطئه کنند این حضرات برای انتخابات بیش روتصمیم دارند شمشیر را از رو ببندند تا کی مماشات کوتاهی.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 0
    اصلاحات همان منافقین جدید هستند منافقین قدیم دستشان کوتاه شده اما این طیف درحاکمیت حضور دارند
  • مهرناز IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 0
    اصلاح طلبان " مانند منافقین از دل مردم ایران کنده شده اند " اما بدبختی شان انجاست که غربی ها هم انان را پذیرا نیستند " برای نظام سنگ اندازی کنند " تا ناکامی های انباشته شده در وجود بی محتوایشان " تخلیه شود.
  • مسعود NL ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 2
    شما سر انتخابات، بحث جناحی راه انداختین! سراوان پیش کش
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 0
    وقت تسویه حساب با اصلاح طلبان فتنه گر خائن نزدیک تر شده. اندکی صبر.
  • NZ ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    مشکل اينجاست که در مقابل فتنه های اين جريان کثيف و خائن فقط بيانه داده ميشه. با اين کثافتها بايد برخورد انقلابی کرد. اينها دستشان رو شده و پشتوانه مردمی ديگر ندارند. چرا نظام اين وطن فروشها را به حال خودشان رها کرده!؟ دشمن بدون اين جاده صاف کن ها هيچ غلطی نمی تواند انجام دهد.
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    خسارتی که این شیاطین به مملکت وارد میکنند قابل اندازه گیری و شمارش نیست،
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    بیشتر از این ملت را عذاب ندید
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 5
    آفرین مشرق که این وسط فقط تو راست میگی و کل جهان دروغ میگن
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    @اینها خوارج هستند مرگ براین اصلاحاتی که افسادات وافتضاحات ازدل آن بیرون آمد.
  • مردم بیچاره IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 0
    خیلی لنجی مشرق نیوز خودت هم خوب میدونی چرا
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      1 0
      چرت نگو
  • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    مرگ برمنافقین نوظهور
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 2
    خخخخخخخ تحلیل های ابکی مشرق تمومی نداره
  • CA ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    این اصلاح طلبا‌ برن نمی دونم بیعرضگی تون رو می خواین گردن کی بندازین
  • دادار IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    اصلاح طلبها که دائما کثیف کاری میکنند وبزرگی هم نیس به اینها حرفی بزنه
  • میعود IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام تفکر پلید اصلاحات و دیگر همراستایانش از بین نمیرود مگر با حضور حقیقی جریان انقلابی در صحنه کار و تلاش و مسؤلیت
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    تا وقتی اصول گرایی افرادی هست یا اصلاح طلب افراطی هست نیاز به دشمنی مثل آمریکا نیست هر دو از هن بدترن
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    گور.... اصلاح طلبها حجاریان...همین سوخت برهادارن سرمایه ملی روقاچاق میکنن...حالا فقرروبهانه کردن..کشورفقیرآبرومند زیادداره..قرارنیست کسی نداره بیادقاچاق کنه...آقاسیستان بلوچستان امنیت نداره...باعث شم عده ای ازجماعت اونجاست که دنبال پول مفت میگردن...سپاه بایدبزنه پدراینارودربیاره....
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    اره چون ریاست جمهوری دست اصولگراهاهست اصلاح طلبها میخواهن به نفع خودشان بهره برداری کنند .ازقدیم گفتند دروغگو کم حافظه می افته.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 1
    صبر نظام اسلامی در برابر دشمنیهای نفاق سیاسی داخلی،هم حدواندازه ای دارد.از مقامات مسول میخواهیم با درایت و کفایت لازم با این عناصر آمریکایی برخوردی در شانشان بکنند.
  • رضا ه IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 1
    خواهشن به این اسهال طلبها میدون ندین. آخه 80% مردم هم که از اینا خوششون نمیاد. پس اینا چرا اینقد خودشونو به زمین و زمان میزنن
  • جانباز جنگ IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 1
    کسانی که با بی بی سی وشبکه های معاند همراه میشوند تکلیف شان معلوم است ودر بین مردم جایی ندارند دشمنان ایران منتظر کوچکترین اتفاق در ایران هستند تا بزرگترین استفاده را برای ضربه زدن به ایران وملت بزرگ ما بزنند بلوچستان کردستان شمال جنوب اینها همه از یک ملت بزرگ ایران تشکیل شده ودشمنان منتظر تفرقه بین ما هستند هوشیار باشیم بی بی سی وشبکه های معاند ولندن نشین ها دوست ملت ما نیستند اصلاح طلبان هشت سال چه کردند جز با بی برنامه گی ضربه زدند مرگ بر اسراییل امریکا ال سعود وانگلیس خبیس وبی بی سی خبیس تر
  • BE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    ! شورش یه مشت چیکار به اسهالات داره.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    تا مردم از جریان فکری افسادطلب جماعت آگاه نشوند،در برهمین منوال می چدخد. متاسفانه مردم گرفتار در مشکلات معیشتی که ساخته وپرداخته ی همین طیف مزدور درطی ۳دهه است.در هنگامه ی انتخابات ازروی بی خبری و شایعه باوری به اینها رای میدهند.
    • BE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      3 1
      مردم دیگه نه به اسهال طلب رای می دهند نه به عرزشی ها و فهمیدند همشون سر وته یه کرباسند و تنها چیزی که براشون اهمیت نداره مردم هستند وفقط دم انتخاباتها این دعوا زرگری ها و شو ها را راه می اندازند.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    فقط از خدا بترسند واینقدر هزینه به این ملت تحمیل نکنند...
  • محمود IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    مرد میخوام نگاه چپ به رهبر فرزانه و امنیت ملت مظلوم داشته باشه تیکه تیکش میکنیم من وفداییان ملت انشاالله لعنت بر منافقان ووطن فروشان نوکران استکبار
  • سیاوش IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 0
    اونا دروغ میگن قبول شما راستشو بگو
  • بهرام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    به دشمن وخودفروخته داخلی نبایدرحم کردودرسیاست داخلی وخارجی بازیشان داد ترحم برپلنگ تیزدندان خیانت برملت مسلمان ایران ومنطقه هست
  • رضا IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 1
    تا کی میخوایم بازیچه دست امثال حجاریان ها و زیباکلام ها باشیم ‌ . مردم دیگه جریان اصلاح طلب شناختن . کی میخواین برخورد جدی با این غده های چرکین داشته باشین؟ به خاطر خدا به خاطر ایران و به خاطر مردم دست این عناصر از ایران عزیزمون جدا کنید
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    قوه قضائیه چراتماشا چیست سیاست شاه سلطان حسینی را کنار بگذارید وقبل از فتنه ای که اصلاح طلبان در در۱۴۰۰ تدارک دیده اند به دادمردم وکشور برسید ترحم برپلنگ تیز دندان ....
  • علی گردنده IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    از نیروهای انتظامی وارتش وسپاه وارد میدان شوید تا جولان از آنها گرفته شود وسران شورش ها رادستگیر ودر محله عام اعدام کنید دشمن وتفرقه درون نظام را ازبین میبرد با تمام ملت دلسوز ایران آماده ایم که این فتنه هرچه سریعتر خفه بشه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    چرا حزب اصلاح طلب منحل نمیشود خیلی که سودی برای مردم ندارد چرا باید فعالیت بکند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    اصلاح طلبان پیاده نظام رژیم صهیونیستی بودن وهستن چه در زیر عمامه خاتمی چه در زیر کت حجاریان و...
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    همان سال ۸۸ باید کار اصلاحات را یکسره می‌کردند. اصلاحات افسادات است راه رجوی را می روند
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    خدا ریشه هر چی اصلاح طلب هست بزنه خدا رسوا تر شون کنه بی ابروشون کنه الهی بحق خون شهیدان
  • آرش کمانگیر آملی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 1
    دروغ دروغ دروغ.‌ننگ بر رسانه دروغگوی معاند
  • محمو IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    با سلام.از حجاریان بزرگترش هم نمیتواند امنیت کشور را بهم بزند.ما ملت یک مارچه ایران همچین ادمها را جرش می دهیم
  • سید یازاج IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    از همین الان باید آگاه سازی کرد وافکار عمومی را برای مقابله با این خائنین آماده کنید.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    انشاالله به حق محمد و آل محمد خدا ریشه این اصلاح طلبا را بکنه که تمام گرفتاری ها این مملکت منشاء هش همینها هستن اینها گروه همون منافقینی هستن که بخاطر اعمال زشتشون خدا گمراهشون کرده، این دارو دسته بخاطر قدرت و ریاست دست به هر کاری میزنن ایکاش مردم میتونستن آنها را بشناسن
  • امیر IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    لعنت به هر چی خائن و دروغگوئه.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    وقتی میدانید که وجود احزاب موجود در ایران همه بفکر جیب خود وخاندانشون بودند هیچ خدمتی به مردم نکردن فقط تشنه قدرت هستند پس چرا اجازه فعالیت میدهید چراااا
  • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    ای حجاریان بی شرف
  • میلاد IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 1
    بعد از روحانی و این اصلاح طلبها دیگه ببینیم تقصیر رو گردن کی میندازین
    • رج IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 1
      ای ول داری
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 1
      وقتی چیزی حالیتون نمی شه حرف مفت نزنید
  • یک جانباز IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    اگر اصلاحطلبان مسلمان هستند فقط ذکات اموالی را که در ایران دارند و همه آن از رانت و زدو بند سیاسی بدست آورده اند بدهند تمام سیستان و بلوچستان از فقر در خواهد آمد اگر دلسوزند بسم اله
  • وحید IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    اینها همین حالا هم تروریست ها رو وارد کشور کردند در مناطق مختلف تا در صورت بوجود آمدن ناامنی کشور رو تصرف کنند
  • کشاورز البرزی خادم سردار سلیمانی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    چقدر درمقابل حجاریان و تاجزاده ها کم میارم یک تشکیلات قوی برای پاسخهای سریع و صریح در تویتر نداریم
  • مجید IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 0
    از زمان هاشمی رئیس جمهور شد با خصوصی سازی خل 2 ط قشرکارگر بدبخت کرد امنیت شغلی از کارگران گرفت معلوم هست این جماعت خلاف جهت دین اسلام حرکت می‌کنند به کارنامه هرکدام نگاه می‌کنیم یکی بدتراز دیگری
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 0
    اصلاً اصلاح طلب یعنی آمریکایی یعنی منافق یعنی وهابی. وسلام
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    از زمان پیدایش اصلاح طلبان معلوم نشده که اینا میخوان چی را اصلاح کنن
  • منیره اسمعیلیان CA ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    جنگ هفتادو دوملت همه راعذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند واقعا برای خودمون وکشورمون متاسفم ما انقلاب نکردیم که پس از ۴۰ سال این وضع مملکت باشه . به جون هم نیفتین عاقلانه وبیطرفانه علتها رو بررسی کنین.
  • قدرت IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 3
    بر عکس میگی دانه سرطان اصولگرایان هستن که تفکرات طالبانی وداعش دارن ن اصلاح طلبان خودشونو در توهمات بردن و عاشق وتشنه قدرت هستن
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 0
    اصلاح طلب شیعی و وهابیت سنی ، دو روی یک سکه اند و هر دو خوارج زمان
  • حسین IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    ضرر اصلاحات برای ایران از ضرر اسراییل بیشتر است
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 0
    اصلاح طلب و برانداز دو روی یک سکه اند عوام اصلاح طلبش را می بینند و اهل معرفت براندازش را..............
  • هادی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    سلام ودرودبرپاسداران وحامیان ایران عزیزترازجانمان ومرگ برمنافقین وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس