بایدن نمایه

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره پیام حملات هوایی پنجشنبه آمریکا به شرق سوریه به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه (به وقت تهران) در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره پیام حملات هوایی پنجشنبه آمریکا به ایران، گفت: «شما نمی‌توانید بدون مجازات عمل کنید. مراقب باشید.»

بیشتر بخوانید:

افزایش حداقل دستمزد از بمباران سوریه آسان‌تر است!

در حمله شامگاه پنجشنبه جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه الحشدالشعبی در مرز سوریه و عراق تعدادی از رزمندان الحشدالشعبی شهید و مجروح شدند.

الحشدالشعبی از سازمان‌های نیروهای مسلح عراق به شمار می‌آید و نقش بسزایی در شکست دادن گروه تروریستی داعش در عراق داشته است.

«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه جمعه در تشریح تجاوز شب پنجشنبه جنگنده‌های آمریکایی به نقطه‌ای در شرق سوریه گفت که دو جنگنده اف-۱۵ با هفت موشک هدایت شونده نقطه کنترلی در منطقه بوکمال را هدف قرار داده که طی آن ۹ تاسیسات ویران شده و بخشی از دو تاسیسات دیگر نیز تخریب شدند.»

وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه اعلام کرد ارتش این کشور به دستور «جو بایدن» مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    5 0
    حقیقتا در مورد بایدن اشتباه فکر می کروم. بایدن هم که دقیقا داره سیاست های ترامپ را ادامه می دهد. حمله به کشورهای دیگر حتی بدون اطلاع کنگره و مجلس آمریکا. آمریکا حتی متحد خود عربستان را هم دارد تحریم می کند.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    4 2
    مرتیکه حرامزاده انچنان درسی به ات یاد دهیم که ترامپ قمار باز بیچاره از خوشحالی دق مرگ شود!
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      1 4
      بار ها گفته شده که نباید این چنین الفاظی را برای انسان های بد به کار برد این حرف ها زشت و غیر شرعی هستند و دلیلی ندارد که نطفه ی یک آدم بد نیز بد باشد.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 1
    هی جو؟ مودب باش، برنامه های اصلاح طلبا رو به هم نزن. نمی تونن برات بتن کننا. :/
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    نا توانایی فکری ب او اجازه نمیدهد این جمله را ب خودش بگوید.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    ازیه رئیس جمهورپیرگو...مغزبیشترازاین توهمات انتظاری نیست.
  • FI ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 0
    اگر جوابی در سطح حمله آنها یا جوابی بزرگتر از آن داده نشه, مطمئاً به حملات خود در سطح گسترده تر ادامه خواهند داد. همان کاری که اسرائيل در سوریه انجام می دهد و بخاطر عدم جواب تبدیل به یک موضوع عادی شده و هر از گاهی بدون هیچ واهمه ای نقاطی را در سوریه موشک باران می کند. امیدوارم که نیروهای مسلح کشورمان تحت تاثیر سیاست بازی دولتی های منفعل قرار نگیرند.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 0
    یاد جمله احمدی نژاد افتادم که خطاب به اوباما گفت: آقاي اوباما شما تازه از راه رسيده‌ايد يك مقدار صبر كنيد تا عرقت خشك شود و سرد و گرم را بچشي و مراقبت كن و هر كاغذي كه جلوي تو گذاشتند دليلي ندارد كه آن را بخواني و يا هر حرفي كه به تو توصيه كردند دليلي ندارد كه آن حرف را تكرار كني و بدان گنده‌تر و بزرگتر از تو و گردن كلفت‌تر از تو نيز نتوانست از اين غلط‌ها بكند تو جاي خود داري!
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    اونی که باید مراقب باشه تویی زیادی به ما نزدیکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس