هشدار نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس نسبت به شهرفروشی در غرب تهران

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی نسبت به شهر فروشی در یکی از شهرهای غرب استان تهران هشدار داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی اظهار داشت: کسانی که در مقام شورای شهر نسبت به وظایف قانونی خود کوتاهی و قصور کرده‌اند و موجبات تضییع حقوق مردم و بیت المال شده اند باید بدانند که مردم و مسئولین فراموش نخواهند کرد و حتماً در مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها متوجه خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم متوجه اعمال و کردار مسئولین خود بوده و هستند و می‌دانند، چه کسی خدمت کرده و چه کسی خیانت.

وی افزود: مثلاً اخیراً شورای یکی از شهرها که قبلاً هم اشاره شده با عدم رعایت صرفه و صلاح شهر و شهروندان اقدام به شهر فروشی و واگذاری سرانه‌های عمومی کرده است و خاطیان با فرو رفتن در لاک خود فکر می‌کنند مسئولین نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی نظاره گر اعمال آنان نیستند.

نوروزی ادامه داد: حتماً در زمان رسیدگی به صلاحیت‌ها نتیجه عملکردها متخلفین مشخص خواهد شد و ضمن آن انتخابات پایان رسیدگی نیست، حتماً مراجع قضائی سوابق افراد سوداگر را زیر ذره بین خواهند برد و ما هم از اختیارات قانونی خود در تحقیق و تفحص از عملکرد آنان کوتاه نمی آئیم.

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به برخی افراد که مدتی است، با اعلام حضور در بین مردم، فضاهای مجازی و رسانه‌ها برای کاندیداتوری شوراها کمر همت بسته اند گفت: این افراد در جریان باشند، فیلترهای نظارتی دقیق‌تر از قبل عمل خواهند کرد و مردم بیدارند و خوب می‌شناسند و انتخاب می‌کنند و هم خود ناظر بر عملکرد چنین افراد هستند که مبادا با ظاهرسازی، دروغ افکنی و فریب به جایگاه امانت داری که همانا شوراها هستند، دست پیدا کنند و در نهایت هر کسی از دایره قانون تخطی نماید مسئول است و باید پاسخگو باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    ایشان ریس کمسیون ایثارگران بود چه کلی به سر جانبازان زد و مشکل ما بیست درصدها را حل کرد. آقا حالش ببر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس