شکایت زن آمریکایی از شرکت برق پس از صدور قبض ۱۰ هزار دلاری

زن آمریکایی ساکن تگزاس یک شکایت گروهی میلیارد دلاری علیه شرکت برق "گریدی انرژی" تنظیم کرده است .

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری سی ان ان، یک زن آمریکایی ساکن تگزاس یک شکایت گروهی میلیارد دلاری علیه شرکت برق گریدی انرژی Griddy Energy  تنظیم کرده است که ادعا می کند این شرکت در افزایش غیرقانونی قیمت ها در طول یخبندان هفته گذشته در کل این ایلات و قطع برق دست داشته است.

لیزا خوری، ساکن یکی از مناطق حومه هیوستون، ادعا می کند که بر اساس نسخه ای از قبض برق خود که در این دادخواست ارائه شده است، از اول فوریه تا ۱۹ فوریه مبلغ ۹۴۵۶ دلار بدهکار شده است.

بر اساس این دادخواست، متوسط قبض برق ماهیانه این فرد قبل از فوریه از ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار بود.

در این شکایت آمده است: شرکت برق گریدی متهم به "افزایش قیمت" شده و وقتی نتوانسته مصرف کنندگان را از هزینه های زیاد برق محافظت کند، سهل انگاری کرده و با فروش برق با قیمت های بالا، این شرکت درآمد های گزافی را برخلاف عرف داشته است.

گریدی بلافاصله به ادعاهای این دادخواست پاسخ نداد، اگرچه بیانیه هایی را قبلاً به طور گسترده درمورد افزایش قیمت ارسال کرده بود. این شرکت کاملاً افزایش قیمت را انکار کرده است.

شرکت گریدی در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد که مشتریان "دقیقاً قیمتی را که ما با آن برق می خریم" می پردازند ...

بر اساس این گزارش، لیزا خوری و سایر شاکیان این پرونده در ایالت تگزاس که مشمول افزایش قیمت برق درپی یخبندان و طوفان های سرد شده اند، "به دنبال کمک مالی بیش از ۱ میلیارد دلار" هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس