«مصطفی الکاظمی» با ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد

نخست وزیر عراق امروز جمعه به صورت تلفنی با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز جمعه با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه میان بغداد و ریاض رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای اعلام کردند که نخست وزیر عراق در جریان این تماس تلفنی همچنین جویای سلامتی بن سلمان شد، چرا که ولیعهد سعودی اخیراً تحت یک عمل جراحی قرار گرفته است.

این تماس تلفنی درحالی انجام شد که بن سلمان به تازگی با یک چالش جدی مواجه شده است و آن، افشای نقش آفرینی در قتل جمال خاشجقی است. در همین راستا، اخیراً شبکه خبری سی ان ان با استناد به اسناد «فوق محرمانه» که تازگی به دست آورده، اعلام کرد که قاتلان اجیر شده خاندان سعودی برای کشتن روزنامه نگار و منتقد سیاسی عربستانی از دو فروند جت اختصاصی متعلق به شرکت هوانوردی اسکای پرایم استفاده کرده‌اند. شرکت هوانوردی مزبور تحت مالکیت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی است.

این گزارش همچنین اعلام می‌کند که این اسناد در رابطه با یک دادخواست حقوقی کانادایی در اوایل سال میلادی جاری ارائه شده و به امضای وزیر سعودی که دستورات ولیعهد را انتقال می داد، رسیده است. با انتشار گزارش مذکور، ولیعهد سعودی با یک چالش جدی مواجه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    این الکاظمی حق نداره با قاتلین فرماندهان و مردم مظلوم عراق و حامیان داعش و دشمنان قسم خورده شیعه ارتباط بر قرار کنه،گویا نمیفهمد توسط جانفشانی رزمندگان و مردم ایران به حکومت رسیده است.
    • سیدحمید IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      1 0
      انگار متوجه نشدی این الکاظمی دست نشانده آمریکا تو عراقه اگه بغیر این بود رای مجلس عراق که گفته نیروهای خارجی(آمریکا) باید اخراج بشن بهش عمل میکرد.الانم داره گزارش میده به اربابهاش بعد از حمله آمریکا به مرز سوریه و شهادت یکی از اعضای کتائب
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    تقریباً تمامی انتحاری های که در این چند سال عراق و ملت عراق را هدف قرار دادند از عربستان آمدند ! اونوقت الکاظمی حال رئیس این تروریستها رو می پرسه و براش آرزوی سلامتی میکنه !!!! پارلمان عراق دقیقاً چه کسی را نخست وزیر کرده ؟؟؟ یک نفر حامی ملت را یا حامی رئیس تروریستها و داعشیهای قاتل را ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    خیلی تاسف آوره که الکاظمی جویای حال قاتلِ بزرگ شیعیان عربستان و عراق و لبنان و ایران و کل منظقه می شود .
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    حتماً زنگ زده تا ازش بابت ارسال هزاران تروریست داعشی به عراق و سوریه تشکر کنه !!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    چاق سلامتی با قاتلین سردار ابومهدی و سردار سلیمانی چه معنی دارد ؟؟؟
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    الکاظی نقاب از چهره برداشته و وابستگی خود به آمریکا و عربستان را مشخص کرده ، مجلس عراق الان دقیقاً کجاست ؟؟ چرا او را بازخواست نمی کند ؟؟
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    تماس با قاتل عراقی ها و سوری ها با جلیقه های انتحاری ، قاتل خاشقچی با اره ! قاتل آیت الله نمر با طناب دار حامی شاه بحرین که کل بحرین را برای شیعه تبدیل به یک زندان بزرگ کرده حامی بزرگ داعش که کل سوریه و نصف عراق را ویران کرد قاتل زنان و کودکان یمن با بمب های انگلیسی و آمریکایی و اسرائیلی ، خائن به ملت فلسطین و ... چه معنی دارد ؟؟؟ واقعاً هرچه می گردم در کارنامه این بن سلمان جز پستی و حیوانیت و رذالت و خیانت و جنایت چیزی نمی یابم !!!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    و خدا و قرآن و پیامبر و ائمه را فراموش کردند و در آغوش آمریکا و صهیونیزم و آل سعود و آل نهیان و ... غلطیدند ... و به زودی در آتش جهنمی که به دست خود فراهم کرده اند خواهند سوخت و انتقام خداوند بسی سخت و سهمگین است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس