کد خبر 1185696
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
بایدن ممنوعیت وضع شده در دوره ترامپ برای صدور گرین کارت را لغو کرد

رئیس جمهور آمریکا ممنوعیت‌های وضع شده از سوی دونالد ترامپ برای صدور بسیاری از گرین کارت‌های افراد متقاضی ورود به خاک این کشور را لغو کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا بسیاری از درخواست های گرین کارت برای ورود به خاک این کشور را بلوکه کرده بود، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه این ممنوعیت ها را لغو کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ سال گذشته ممنوعیت صدور گرین کارت برای اتباع خارجی را اعلام کرده و مدعی شده بود که این اقدام برای حمایت از نیروی کار آمریکایی به خاطر بالا بودن نرخ بیکاری و شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.

بایدن با رد توجیه غیرمنطقی ترامپ، ممنوعیت وضع شده را لغو کرده است. بایدن گفت: ممنوعیت های وضع شده از سوی دولت ترامپ مانع از بازگشت بسیاری از خانواده ها به آمریکا شده و به کسب و کارها آسیب زده است.

بایدن وعده داده است تا در بسیاری از سیاست های مهاجرتی سختگیرانه و افراطی ترامپ بازنگری کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    1 0
    خدمتی دیگه برای اصلاح طلبان فراری بعد انتخابات....
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 1
    باور کردنی نیست این همه حماقت از روی ناآگاهی، مذاکره با آمریکا فقط به نفع کسانی است که تابعیت آمریکا را داردند دوتابعیتی ها نه شما عزیزانی که گلایه از مشکل اقتصادی داری . حتی برای اونایی که پول سفر به آمریکا و غرب را هم دارند هم منافعی نیست اگر اقتدار کشورشان یک ذره برایشان ارزش داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس