سردار غلامرضا سلیمانی

سردار سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری ۳ مرحله را در گام دوم انقلاب مشخص کردند که تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی به عنوان هدف اصلی گام دوم انقلاب است.

به گزارش مشرق و به نقل از سفیر افلاک؛ سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در نشست با فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج در لرستان اظهار داشت: بعد از بیانیه گام دوم انقلاب و سخنرانی رهبری در ۱۴ خرداد سال جاری، مبتنی بر تبیین روند تحول آفرینی است که امام(ره) در دوران انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی که زیر ساخت یک حرکت عظیم انقلابی اقدام نمود و این برای گام اول انقلاب محسوب شد.

وی افزود: در گام اول، انقلاب به پیروزی رسید و نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت و سه مرحله را در گام دوم مشخص کردند که تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی به عنوان هدف اصلی گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سخنرانی امسال رهبری مبتنی بر ایجاد تحول بود، داشتن جرات برای ایجاد تحول و عزم جدی برای تحول آفرینی که باید در گام دوم انقلاب در یک نهضت عمومی با رویکرد تحولی با استفاده از تجربه تاریخی ملت ایران و تکیه بر تجریه بسیج در گام اول انقلاب خصوصا در دوران دفاع مقدس، این تحول از سطح اصلی خودش که مردم است آغاز شود.

سردار سلیمانی با اشاره به بازآفرینی مجدد بسیج در قالب نهضت عمومی، عنوان کرد: اگر بخواهد این مهم رقم بخورد باید بین یک و نیم تا دو میلیون نفر در ایجاد این نهضت عمومی مشارکت داشته باشند و کادرهای بسیج این تحول را در ذهن خود داشته باشند که ملاک اصلی آن تدابیر امام(ره) و رهبری است.

وی بیان کرد: بسیج مردمی در جلوه های غیر دفاعی و امنیتی همیشه حضور دارند، بعد از دفاع مقدس بسیج طلبه و دانشجو نقطه آغاز بسیج غیر نظامی و مردمی بود که شکل گرفت.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در بسیج دو مقوله وجود دارد که یکی نیروی مقاومت است که در جهت دفاعی و امنیتی بوده و روش آن متفاوت از بخش بسیج مردمی است که احیا و به ظرفیت رسانی پایگاه های مقاومت، سرآغاز این بازآفرینی است.

وی گفت: این آغاز یک راه طولانی و امیدبخش است که افق روشنی در پیش روی ماست، با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری اسلامی است و تفاوت های ماهیتی با مردم سالاری دموکراسی های دنیا دارد، آنهایی که ادعا دارند با زور رای مردم را می گیرند و در واقع دموکراسی هایی که به بن بست رسیده و گرفتار حزب بازی شده اند اما مردم سالاری دینی در ایران به معنی واقعی کلمه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: رهبری فرمودند مردم سالاری یعنی مردم در همه زمینه ها مشارکت داشته باشند و فرمودند بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است، بسیج زمینه ساز ظهور عدالت گستر جهان است که تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی که رهبری فرمودند تا تحقق دولت اسلامی نباشد جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی شکل نمی گیرد.

وی افزود: وقتی بیانیه صادر می شود، همه را خطاب می کند اما مخاطب اصلی سازماندهی است که باید در قالب بسیج شکل گیرد و احیای پایگاه های مقاومت با این تدبیری که از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

سردار سلیمانی بیان کرد: بسیج مراقبت کند از انحرافات و همه ظرفیت ها باید باشند چرا که بسیج مزرعه بدون حصار و باران رحمت الهی است و بسیج هنر امام(ره) بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 1
    البته با اصلاحات نمیشود. پاکسازی لازم داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس