کد خبر 1185527
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایشی یکم آخرین روز معاملاتی هفته را سبز به پایان رساند و با ۲.۱۲ درصد افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۸۴۵۹۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تمام نمادهای مجاز معاملاتی صندوق پالایش یکم امروز در پایان معاملات ۴ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز با ۱۶ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است. امروز شپنا تاثیرگذارترین نماد در افت شاخص کل بود.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۶اسفند ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۰.۳۲ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۰.۲۵ درصدی و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) ۱.۴۴ درصد افت را تجربه کردند و نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) که امروز بازگشایی شد ۴.۴ درصد افت داشت.

ارزش پالایشی یکم ۶ اسفند ماه ۹۹

امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۲.۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۵۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۴۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۱۶۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۶‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس