کد خبر 1185358
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
ممنوعیت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی اشاره و اظهار داشت: با توجه به هشدار مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

توقف فعالیت سایت صدور مجوز تردد بین شهری

وی گفت:همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از آمادگی تیم‌های پلیس راه در سطح جاده ها خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده‌های کشور صورت گرفته است. 

سرهنگ شیرانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع شده است.

وی افزود: ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد،قم، اصفهان،شیراز، بوشهر، بندرعباس، جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    ای خدا براتون بسازه جناب سرهنگ نزدیک عیده سرازیرمیشن به جنوب ماهم که شهرودیارمان مثه دوران جنک" الف"و"ب" بروتا اخر..خدالعنت کنه صدام تامی گفت الف دزفول تنمون به لرزه درمیاورد مثه این "کرونا"بخت برشته" که حبس شدیم درمنزل دیروز ماشین دور میزدبا بلندگو درمنزل بمانید-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس