روحانی نمایه

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند، می خواهد استخوان‌های پشت را بشکند،گفت: این اصل نیاز به تفسیر ندارد زیرا از واقعیات است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک میلاد پربرکت امام علی(ع)، اظهارداشت: چند بار باید رهبر معظم انقلاب تکرار کنند که احترام، ادب و اخلاق اسلامی را مراعات کنید چرا گوش نمی کنیم؟

نگذارید مردم مایوس شوند؛ با احساسات، هیجانات، فریاد و شعار نمی توان در برابر دشمن ایستاد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه "اراده مردم را ضعیف نکنید و نگذارید مردم نسبت به آینده مایوس شوند"، گفت: همه باید شرایط حساس کنونی را درک کنند و آیا حق داریم با تریبونی که در اختیار ما است با اعصاب مردم بازی کنیم؟

 اصل ۱۱۳ از بدیهیات و واضحات است و طبق آن رئیس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است

 دکتر روحانی با بیان اینکه اصل ۱۱۳ از بدیهیات و واضحات است و طبق آن رئیس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است، افزود: به عنوان رئیس جمهور بار بسیار سنگینی در اجرای اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش خود احساس می کنم.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

رئیس جمهور تاکید کرد: نباید قانون اساسی را به تعطیل بکشانیم و بگذاریم تخریب شود اینکه به نام حسن روحانی اهانت می کنند مهم نیست اما عنوان ریاست جمهور را کسی حق ندارد تخریب کند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه می ترسم دستی در پشت پرده در کار باشد که بخواهد مردم را از انتخابات مایوس کند و بگوید شما مردم کاره ای نیستید، اظهارداشت: آیا مشارکت حداکثری برای انتخاب رئیس جمهور یعنی اینکه مردم فردی را انتخاب کنند که از فردای انتخابات،  تابلو و سیبل فحاشی و تهمت بشود.

به عنوان رئیس جمهور بار بسیار سنگینی در اجرای اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش خود احساس می کنم

رئیس جمهور با بیان اینکه مطابق اصل ۱۱۳ هر کجای قانون اساسی صدمه ببیند، رئیس جمهور وظیفه دارد که فریاد بزند و از همه توان خود استفاده کند، اظهارداشت: در اصل ۵۷ بر استقلال قوا تصریح شده است و هیچ قوه‌ای حق ندارد در امور قوه دیگر مداخله کند و قوای سه‌گانه از هم استقلال دارند، ضمن اینکه در اصل ۶۰ قانون اساسی نیز تصریح شده که به جز مواردی که مسئولیت بر عهده رهبری است، کل امور اجرایی کشور بر عهده رئیس جمهور و وزرا قرار دارد، لذا نباید قانون اساسی به تعطیلی کشانده شود.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: می‌ترسم دست‌هایی پشت پرده باشد که بخواهد مردم را از انتخابات مأیوس کند و چنین القاء کند که مردم کاره‌ای نیستند، لذا نباید بگذاریم چنین فکری توسعه پیدا کند و تمام کسانی که توسط مردم انتخاب می‌شوند و یا طبق قانون انتصاب می‌شوند دارای احترام و جایگاه هستند.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت هشیاری در شرایط حساس کنونی و نیز هجمه‌هایی که از پشت سر به دولت وارد می‌شود، اظهار داشت: شدت هجمه‌هایی که از پشت سر وارد می‌شود، به گونه‌ای است که شاید یادمان رفته در شرایط جنگ و تروریسم اقتصادی و نیز وضعیت سخت کرونا و تحریم قرار داریم که مشکلات مضاعفی را در کشور ایجاد کرده است.

دکتر روحانی توصیه‌های رهبری برای رعایت احترام و ادب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: چرا به این توصیه‌ها گوش داده نمی‌شود، وقتی مقام معظم رهبری نکته‌ای را تأکید می‌کنند باید برای همیشه آویزه گوش‌مان باشد.

وحدت و انسجام بویژه میان قوا بزرگترین و مهمترین وظیفه در شرایط کنونی است

رئیس جمهور تأکید کرد: در شرایط حساس کنونی اتحاد و انسجام مخصوصاً بین قوای سه‌گانه بسیار اهمیت دارد و نباید روبروی هم قرار بگیریم. باید کنار هم باشیم، نباید مچ‌گیری کنیم و بدانیم آنچه می‌تواند دشمن را شکست دهد، قانون نیست، بلکه وحدت و یکپارچگی است و الا نوشتن یک خط روی کاغذ که نمی‌تواند کاری کند.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه بدانند کاری که صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های کشورمان را زیر سوال می‌برد، خطا و اشتباه است و این راهی است که دشمن آن را می‌خواهد.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

رئیس جمهور گفت: دشمنان به دروغ تهمت زدند که فعالیت‌های ایران صلح‌آمیز نیست و با این بهانه قطعنامه‌های مختلفی از جمله ۲۲۳۱ را علیه کشورمان صادر کردند که ما را تا مرز جنگ پیش بردند. این در حالی است که صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های خود را بر مبنای وظیفه اخلاقی، شرعی و فتوای رهبری دنبال می‌کنیم و همچنین بر اساس ان‌پی‌تی فعالیت‌هایمان باید صلح‌آمیز باشد. لذا ما که می‌خواهیم فعالیت صلح‌آمیز داشته باشیم چرا باید علامت غیرصلح‌آمیز به بدخواهان داده شود.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه در تأیید صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای نقش نهادها و سازمان‌های بین‌المللی بسیار تأثیرگذار است، اظهارداشت: آژانس بین‌المللی اتمی برای این منظور تأسیس شده است و زمانی که این نهاد اعلام کرد که فعالیت‌های ایران صلح‌آمیز است حربه از دست دشمن گرفته شد.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

رئیس جمهور اضافه کرد: یکی از آثار مهم برجام این بود که این حربه را از دست دشمن گرفت چرا که همه بهانه دشمن پی‌ام‌دی بود و این دولت پرونده پی‌ام‌دی را مختومه کرد و این بزرگترین ضربه بر پیکره تبلیغات و سیاست‌های دروغ بدخواهان بود.

دکتر روحانی با تأکید بر اینکه همه دنیا بدانند که ایران در برجام محکم حضور دارد، اظهار داشت: ما بر اصل برجام متعهد هستیم و با همه توان از آن حفاظت می‌کنیم و چنانچه صبر و تحمل نمی‌کردیم امروز برجامی باقی نمانده بود و دنیا باید بداند که امروز برجام بخاطر صبر ملت ایران زنده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رابطه ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای به کرسی نشاندن حرف‌هایمان در دنیا و افکار عمومی بسیار اهمیت دارد تا بتوانیم از صندلی اتهام روی صندلی مدعی بنشینیم و غیر از این مسیر دیگری وجود ندارد.

دکتر روحانی گفت: یکی از جاهایی که ترامپ در آن شکست خورد این بود که قصد داشت از طریق آژانس بین‌المللی اتمی علیه کشورمان اقدام کند، اما آژانس در برابر او ایستادگی کرد و در ماه‌های اخیر هم وقتی ۳ کشور اروپایی می‌خواستند ایران را محکوم کنند، آژانس از ایران حمایت کرد و توطئه آنها خنثی گردید، بنابراین رابطه با آژانس و سازمان ملل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در روند امور به مقطعی بسیار سختی رسیدیم که قانونی وضع شده بود و باید طبق قانون اساسی آن را اجرا می‌کردیم و به خوبی هم اجرا کردیم. اجرای این قانون حساسیت زیادی داشت چرا که از طرفی می‌خواستیم آن را اجرا کنیم و از طرفی اگر درست اجرا نشود، چه بسا همه ساختمان تخریب می‌شد. لذا لازم بود که خیلی مراقبت شود تا هم قانون را اجرا کنیم و هم روابط خود را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حفظ کنیم و از طرفی به دنیا هم اعلام کنیم که فعالیت کشورمان صلح‌آمیز است.

دکتر روحانی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه در این مقطع نیز کار بسیار بزرگی بر مبنای تدبیر انجام داد به طوری که قانون را به طور کامل و صد در صدی اجرا کردیم، اما هنرمندانه و هوشمندانه و به گونه‌ای عمل کردیم که آژانس هم اعلام کرد که ایران نمی‌خواهد فعالیت غیرصلح‌آمیز انجام دهد و روزهای این هفته را می‌توان از روزهای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید دانست.

توافق ایران و آژانس کار بسیار بزرگی بود؛ مخدوش کردن این توافق بازی در زمین دشمن است

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر کسی بخواهد توافق بین دولت ایران و آژانس بین‌المللی اتمی را مخدوش کند، بی‌تردید این کار بازی در زمین دشمن است و معلوم است که اهداف دیگران آنجا اجرا می‌شود.

با اعصاب مردم بازی نکنید/ اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند

دکتر روحانی خطاب به طرف‌های برجام، اظهار داشت: ما ملت، دولت و نظامی هستیم که یا چیزی را قبول نمی‌کنیم و اگر قبول کردیم به عهدمان پایبند می‌مانیم و این جزء اخلاق، دین و فرهنگ ملت ایران است.

رئیس جمهور با اشاره به آیات ۵۶ تا ۶۶ سوره انفال، اظهارداشت: خداوند در این آیات به طور کاملاً روشنی اخلاق، سیاست خارجی، سیاست داخلی، سیاست دفاعی و امنیتی و چگونگی معاهدات را بیان فرموده است و در این آیات به پیامبر(ص) می‌فرماید تو بارها با کفار عهد و پیمان بستی و پای پیمان خود ایستادی و آنها همواره پیمان‌شکنی کردند؛ اگر بعضی از این انقلابی‌های ۲ آتشه افراطی، زمان پیغمبر بودند چه بسا به پیامبر(ص) می‌گفتند «تو دیروز رفتی با اینها عهد بستی و اینها عهد را شکاندند چرا دومرتبه عهد می‌بندی؟». اسلام دین صلح، پیمان و مصر بودن به عهد و پیمان است.

دکتر روحانی در ادامه طرف‌های برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: ما برجام را امضاء کرده و به خوبی پای آن ایستادیم. شما هم هیچ‌وقت به عهد و پیمان خود عمل نکردید و اگر امروز کسی اسم برجام را در دنیا ببرد، مدیون ملت ایران است و اینکه به دنبال حضور در برجام هستید، این صندلی را ما حفظ کردیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: امروز هم به طور مستحکم می‌خواهیم که برجام بماند و در شرایطی هستیم که بقاء و نشاط برجام بر مبنای این است که آمریکا از تروریسم اقتصادی دست بردارد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه دولت جدید آمریکا به صراحت اعلام کرده که فشار حداکثری نسبت به ایران شکست خورده و تمام اقدامات ترامپ عاقلانه نبود، گفت: دولت جدید آمریکا حرف‌های خوبی می‌زند اما آنچه مهم است این است که آیا می‌خواهد همچنان به مسیر فعالیت‌های تروریستی ادامه دهد و آیا قبول دارد که ترامپ تروریست بوده و نسبت به ملت ایران جنایت انجام شده است یا نه. بدون تردید گام اول توقف جنایت است.

رئیس جمهور افزود: شما هنوز حساب‌های بانکی ایران را آزاد نکردید و در حالی که روز اول اعلام کردید در مسأله کرونا به همه کمک خواهیم کرد، هنوز این کار را نسبت به ایران انجام ندادید. لذا توقع داریم به همان حرف‌هایی که می‌زنید عمل کنید و دولت جدید آمریکا عملیات تروریستی اقتصادی را متوقف کند و وقتی این کار انجام شد، راه باز می‌شود، صندلی هم سر جای خودش می‌آید و با هم حرف می‌زنیم.

دکتر روحانی تصریح کرد: ما در برجام حرف می‌زنیم و بر برجام حرف نمی‌زنیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صبر و بردباری ملت ایران در ۳ سال گذشته و تلاش دولت برای کاهش آلام مردم، اظهار داشت: در طول ۱۱ ماه گذشته ۹.۵ میلیارد دلار برای واردات کالاهای ضروری و ۳۲ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و دارو اختصاص یافته است و این به معنای آن است که تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری شکست خورده است.

دکتر روحانی با اشاره به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در کشور، گفت: فردا بزرگراه بسیار عظیمی را افتتاح خواهیم کرد این بزرگراه ۱۵۸ کیلومتر مسافت دارد و در این دولت و از سال ۹۴ شروع شده است. از طریق این بزرگراه مسافت غرب کشور به سمت جنوب کشور ۲ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده سی‌سخت، دنا و سمیرم، گفت: از همان ابتدا وزیر راه را به عنوان نماینده خود به منطقه اعزام کردم و همه مسئولین برای کمک به مردم پای کار بودند و در دولت تثبیت کردیم که ۱۸۵ میلیارد تومان به عنوان کمک‌های بلاعوض و ۳۰۷ میلیارد تومان نیز برای تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان اختصاص یافت.

دکتر روحانی تأکید کرد: همه دستگاه‌ها می‌خواهم که با که همه توان خود را بکار بگیرند تا پایان تیرماه سال آینده مردم زلزله زده این مناطق به خانه‌های خود بازگردند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) به همه مردم ولایتمدار ایران و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، گفت: یکی از ویژگی‌های امیرالمؤمنین علی(ع) این بود که جمع اضداد بودند یعنی رحم و عطوفت و دستگیری از مستمندان و ایتام را در کنار دلاوری‌های میدان جنگ داشتند. شخصیت شجاعی که در میدان جنگ کسی جرأت مبارزه با ایشان را نداشت اما در مقابل کودک یتیم روی خاک قرار می‌گرفت و حتی با او همبازی می‌شد.

دکتر روحانی گفت: حضرت علی(ع) امام و امیر مؤمنان بود و از جایگاه بلندی برخوردار است و مخالفین نمی‌توانستند  علم و بیان امیر المؤمنین(ع) را تحمل کنند و بدترین فحاشی‌ها را در صورت امیرالمؤمنین(ع) انجام می‌دادند. ایشان ۲۵ سال صبر کردند، حتی به زهرا اطهر(س) توهین شد و امیر المؤمنین(ع) بخاطر مصلحت و وحدت امت اسلامی و نپاشیدن نظام اسلامی نوپا صبر و تحمل کردند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: وقتی عبادت، اخلاق، شهامت، صبر، تحمل و ایستادگی کنار هم قرار می‌گیرند زیبا می‌شود و امیر المؤمنین(ع) تجسم این زیبایی‌ها بود.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: امیر المؤمنین(ع) باید برای وحدت جامعه حفظ نظام اسلامی و منافع مسلمین و صبر و بردباری، امام، الگو و راهنمای ما باشد و بایستی حرکات و سکنات ما مثل امام علی(ع) باشد.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت روز پدر فرا رسیدن این روز را به همه پدران جامعه تبریک گفت و ضرورت تعظیم و تکریم پدران را در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید قرار داد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 44
  • سید IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    81 3
    آیا بر طبق قانون اساسی نو شرایط لازم برای رئیس جمهور شدن را داشتی؟!؟!؟!؟!
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      29 1
      گروسی امروز پشت پرده توافق را لو داد یعنی بخاطر سومدیریت دولت فرصت قانون ضدتحریم از دست رفت و از رفع تحریمها خبری نیست علی برکت الکدخدا
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      22 1
      این چه ریس جمهوریه که صبح جمعه خبر دار میشه ؟ با ان اوضاع و احوال کشور ؟
    • مجتبوی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      4 19
      گروسی غلط کرده با شماها ما با این توافق تو دهان گروسی و اربابش زدیم.
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      17 0
      ایراد کار سیستم وساختاری است که با نظر اشخاص میتوان قانون مصوب مجلس را اجرانکرد وبعد هم دهان را به ادعا باز کند.
    • حجت IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      19 0
      اقای روحانی ایه 66 سوره انفال را معنا کنید ایا شما به این معنا عمل می کنی
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      21 1
      چرا 20 میلیارد دلار 4200 تومانی و 80 تن ذخائر طلا بانک مرکزی بر دوشت سنگینی نکرد ؟
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      19 0
      دکتر روحانی خطاب به طرف‌های برجام، اظهار داشت: ما ملت، دولت و نظامی هستیم که یا چیزی را قبول نمی‌کنیم و اگر قبول کردیم به عهدمان پایبند می‌مانیم و این جزء اخلاق، دین و فرهنگ ملت ایران است. ببین جناب روحانی : همون حضرت آقا که فرمودند : اخلاق و ادب رو رعایت کنید ، همون بزرگوار هم فرمودند شروط ۹ گانه ی هسته ای رو هم با طرف مقابل که استکبار باشه رعایت کنید (یعنی شما ) و عدم رعایت همین شروط توهین بزرگی ست به ملت ایران.. کجا قرار گرفتی حسن روحانی و # ظریف و عراقچی پس
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 30
    واقعا 99 درصد مردم به گفته های ایشان اعتقاد قلبی دارند!؟چرا ؟عملکرد قبلی ایشان در توجه به خواسته اکثریت جامعه !
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      36 2
      طبق آخرین نظرسنجیهای معتبر ،محبوبیت روحانی ،زیر هفت درصد است.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    66 0
    وقتی رنج مردمی که ،تورم ناشی از شش برابر کردن پایه پولی کشور ،توسط دولت شماو،سفره های آب رفته مردم را میبینیدوجوانان نیازمند ازدواج که به خاطر شرایط مالی قادر به ازدواج نیستند و..... را ""از پشت شیشه ماشینتان ""میبینید ،پشتتان ""سبک "" است یا ""سنگین "" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    44 0
    شما با نساختن خانه مردم دیوانه کردی
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    28 2
    وضعیت بغرنج کرونادر خوزستان ،احساسی در پشت شما ایجاد نمیکند که ،حاضر نیستید ،دو هفته استان را تعطیل کنید؟
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      2 0
      در استان گیلان با توجه به وضعیت نارنجی و ابتلا 16 تن از همکاران در 17 روز به کرونا بازهم قانون کمیته کرونا مبنی بر حضور یک روز در میان همکاران در ادارات اجرا نمی شود حالا بیاید خوزستان را به طور کل تعطیل کند ؟؟ حال آنکه گیلان و مازندران بیشترین تعداد فوتی های کرونا را در این مدت داشته و دارند شرمت باد دولت بی برنامه و ناکارامد که در متن این گفتار رئیس جمهور اگر آزانس بر علیه ایران شود آیا بیش از این میخواهند برعلیه ایران تحریم ببندند . در زمان پسا برجام تحریم ها علیه ایران چند برابر شد؟ جنگ هم به قول حضرت آقا و کارشناسان ! امریکا جرات چنین غلطی را ندارد پس چرا دوباره به دنبال فتنه بین مردم هستید حتی اصلاح طلبان تندرو نیز دیگر ارزشی برای حرف هایت قائل نیستند پس این چند ماه را نیز بدون هرگونه فتنه سر کن و برای همیشه برو !؛؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    40 0
    قول انتخاباتی شما در سال 92 و96 هم بدیهی بود.شفاف فرمودید که صد روزه درستش میکنید! احیانا بار این قول را بردوش وپشتتان حس نمیکنید؟!
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      1 0
      احسنت
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    65 0
    با اعصاب ما مردم کسی بازی کرده ومیکند وانگار قراره باز هم بکند ،که گفت ،خودمم روز جمعه فهمیدم بنزین گران شده ! وخندید!
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    39 0
    آقای رییس جمهور روحانی دایم به فکر کدخدا بود و هیچ حسی به منافع رای دهندگان خود و ایران نداشت!
  • ایرانی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    39 0
    معیشت مردم و اقتصاد و بورس رو گروگان گرفته و دایم فشار میاره به مجلس و نظام برای پیشبرد کارهای غیرقانونیش بعد دم از قانون میزنه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    39 0
    اتفاقا اعصاب مردم با اجبار مسئولین به پاسخگویی و حرکت در مسیر خواست عمومی مردم، آرامش پیدا می کند.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    28 2
    امروز طرفداران غرب در ایران منفور مردم هستند غرب مردم ایران را تحریم و شهید سلیمانی را ترور کرد.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    19 0
    آقای رییس جمهور چقدر وقت مردم و نهادهای کشور را در باره FATF می گیرید ملت دیگر اجازه تحریم بیشتر را نخواهد داد.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    26 0
    تو و یاران با وفاو همراه و قسم خورده ات مگر اعصابی برای ملت گذاشته اید !!!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    18 0
    کاشکی راهی وجود داشت که ظرف همین ماه روحانی برکنار می شد شاید تسکینی بر الان مردم ناشی از خرد شدن استخوانها و اعصاب مردم می شد
  • وطن پرست DE ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    17 0
    از برادرتون کمک بگیرید
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    18 2
    شهید رجایی:" در جهنم جایی هست که فشار عذابش مساوی ست با گناه ۸۰ میلیون انسان که جای رئیس جمهور ایرانه که حرفش و حرکتش و برخوردش روی زندگی ۸۰ میلیون انسان تاثیر میذاره" مشرق چاپ کن
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    13 1
    8سال معطلی وتله برجام تورم ورکود وفساد ژنهای برتربرادرانتان آقاها وآقازاده ها ونجومیبگیریها....حتمام ننه قمر یا اون گاوه یا پرتقال فروشه مقصر بوده-
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    17 0
    دیگه ما اعصاب مردم را لت و پار کردیم دیگر شما تگمیلش نکنید
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 0
    چند سال قبل هم که ارز کمی گران شده بود نوبخت گفت خاطر شما مکدرشده. اگر اون موقع راست گفته باشه الان باید در چه وضعیتی باشید؟
  • س IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    13 0
    مثل همیشه مغلطه !!! شما چرا تمام آیات قرآن و سوره انفال را نمیخوانی و مخفی می‌کنی و به نفع خودتون برداشت می‌کنی چرا نمی‌گویی به صراحت ایه شریفه دستور داده : وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِن قَوْمٍ خِیَانَةً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلَى‏ سَوَآءٍ إِنَ‏اللَّهَ لَایُحِبُّ الْخَآئِنِینَ‏ و اگر از خیانت و پیمان شکنی گروهی (که با آنان هم‌پیمانی) بیم‌داری، پس به آنان خبر ده که (پیمان) به صورتی مساوی (و طرفینی) گسسته است زیرا خدا خائنان را دوست ندارد. (انفال 58) و دقیقا کلام رهبری معظم اشاره به همین ایه و مخالفت و پشت کردن دولت محترم به فرمان الهی بود جناب دیگه زنگ سخن پراکنی تمام شده و است رسوایی افتاده به فکر حساب باش
  • شیردل IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    19 0
    چه رویی داره این حرفو میزنه اعصاب ما رو تو داغون کردی
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    12 0
    عزیزان انقلابی خیلی ناراحت نشوید از اینکه دولت سیاست مقاومتی رو حتی با تلاشهای مجلس و رهبری انجام نمی‌دهد و دور میزند نتیجه میشود تحریم بیشتر ولی خوبی هم دارد و آن رسوایی بیشتر غرب‌گرایان و افزایش بصیرت مردم که انشاالله در انتخابات آتی به انتخاب درست می انجامد.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      8 0
      احححححححححححححححححححححححححسنت
  • حسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    17 0
    پس چرا برقراری عدالت و جلوگیری از فساد ورانت وبرخورداری از مسکن ومعیشت وتحصیل مناسب روی دوش شما سنگینی نمی کند به استاندار ناکارآمدجایزه می دهی وبرای مقابله وجلوگیری ازفساد اعلام جنگ می کنید در زمان انتخابات به نهادهای نظام توهین می کنید
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    16 0
    جناب پرزیدنت!کوچک شدن سفره مردم و شرم و خجالت پدری که قادر به خرید کفش و لباس برای زن و بچه هاش تو این ایام نیست،به کمر و ستون فقرات شما فشار وارد نمیکنه؟!!
    • عبدالله IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      15 0
      آقای رئیس جمهور فقط اصل 113 قانون اساسی را خوب حفظه ! چه خبر از اصل 3 ، 122 ، 123 ، 125 ، 134 ، 139 و . . . . . قانون اساسی داره ؟
  • SE ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    دولتی که اصل اصل‏ یکصد و پانزدهم را نقص کرده چطور میتواند مجری اصل‏ یکصد و سیزدهم باشد
  • صفررضازاده IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    مردم را خانه خراب کردی
  • یوسف GB ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    8 0
    میدانم روحانی پشتش گرم جریانی است که سالیان مدید خادمان واقعی این مملکت رو (امیرکبیرها ،مصدق ها، و۔۔۔۔) رو ازنزد ملت تخریب کرده ،ولی این بار این جریان ۔ فصل کبیر آگاهی ملت فرا رسیده ۔ والسلام
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      0 9
      چی؟
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      0 5
      بلدرچی!!!!!!!! حرف درست زده دیگه همه جا باید اظهار فضل کنی؟؟؟؟؟؟
  • قاب IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    20 0
    آخه،جنابعالی که صبح جمعه با تمسخر میای میگی بنزین گرون شده منم نمیدونستم با اعصاب مردم بازی کردن نیست، میای به شعور مردم توهین میکنی ودر رسانه ملی اعلام میکنی چنان جنس‌ها را گران کردیم که کسی نفهمید این با اعصاب مردم بازی کردن نیست. عجب آدرس غلط میدید به مردم
  • DE ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    15 0
    نگذارید مردم مایوس شوند؛ با احساسات، هیجانات، فریاد و شعار نمی توان در برابر دشمن ایستاد. ولی با سایه جنگ و دیوارکشی و مایوس کردن مردم از رقیب و دلار 3000 تومانی و 100 روز تحول اقتصادی و لغو قلمبه ای و یکجای تحریمها.....میشود.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    7 1
    اصلاح طلب ها برن 80درصد مشکلاتمون حله دیگه
  • ایرانی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    11 0
    والله مردم از گرانی وتورم خسته شدند
  • فتح اله فریدونی رودبالی IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    امروز منفورترین در نزد ملت ایران مسوولین غرب گرا وترسو هستند و علاوه بر نابود کردن دستاورد های دانشمندان مردم را به فقر مبتلا کرده اند
  • امان IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    8 0
    حسن جان تو که زیر همه چی زدی تا حالا! زیر اصل 113 هم بزن تا از این بار سنگین هم خلاص بشی زیاد نزار به دوشت فشار بیاد
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    7 0
    اصل ۱۱۳ هر چه باشد این معنی را نمیدهد که بیت المال را ...
  • یوسف DE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    هشت سال داره با اعصاب ملت بازی میکنه ،و امروز که نمایندگان واقعی ملت یقه اش گرفتن و فصل تصفیه حسابش رسیده ، احساس مسوُلیت ،و اعصاب مردم شده سنگرش
  • پوریا IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    8 0
    اقای روحانی خداوند در قران درباره نحوه برخورد با پیمان شکنان چه فرموده؟ مهمتر اینکه شما مسوول اجرایی مملکت هستید و باید پاسخگوی مشکلات جاری مردم باشید ، نه مفسر قران
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    13 0
    مخاطب تمام این حرف های جناب روحانی خودشان هستند وبدجوری رو اعصاب مردم است،اینگارروحانی آمده بودکه کشورومردم رانابودکند.هشت سال کشوررا تعطیل کردی،‌کاری کردکه اگه به احمدی نژاد صلاحیت بدهند باسی میلیون رئیس جمهورمیشه.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    7 0
    خود تو هم بر دوش ملت سنگینی می کنی
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    10 0
    شما می دانید منظور رئیس جمهور به چه کسانیه که با اعصاب مردم بازی می کنند
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    7 0
    کسی می داند منظور رئیس جمهور به چه کسانیه که با اعصاب مردم بازی می کنند
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 0
    رئیس جمهور هنوز فکر می کنند انتخاباته هر روز شعار می دهند و به رقیب توهین اگه به جای این همه حرف کار شده بود الان ایران گلستان بود
  • DE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 12
    به نظر شما اگه جای روحانی کس دیگه بود وضع خوب بود به خدا نه نمایندگان مجلس این دوره نمایندگانی هستند که مورد پسند مردم نیستند خودشون گزاشتند مطهری کجاست عارف کجاست صادقی کجاست
  • حمید IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    4 0
    این آقا با خروج ترامپ از برجامش ادعا داشت تورم به خاطر آمریکا بوده و هرچه فریاد دارید بر سر کاخ سفید بزنید در حالیکه تورم 68 درصدی و دلار 8 برابر شده با کوچکترین سیگنال از غرب پایین امد چراکه می خواهد بگوید مشکلات از اونجاست اعصاب مردم رو قیمتهای دستکاری شده و دستوری به بازی گرفته است و...
  • مهران JP ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    2 0
    با سلام آقای روحانی، از مچ گیری چه کسی واهمه داری؟
  • حامد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    12 0
    طبق قانون اساسی مجلس می تواند رئیس جمهور را از ریاست جمهوری برکنار کند. طبق قانون اساسی رئیس جمهور موظف به اجرای قوانین مصوب مجلس است و در غیر این صورت مجرم است. طلق قانون اساسی دولت و رئیس جمهور وظیفه دارند برای همه مردم از جمله اقشار محروم و کارگران و ... مسکن فراهم کنند. اینا به دوش شما سنگینی نمی کند؟ افزایش روزانه قیمت مرغ و تخم مرغ و گوشت و برنج و میوه و سبزی لبنیات و حبوبات و لباس و مسکن و دلار و سکه و لوازم خانگی و خودرو ... و افت روزانه شاخص بورس و نصف شدن ارزش سهام عدالت و افزایش بیکاری و آلودگی هوا و تعطیلی کارخانه ها بازی با اعصاب مردم است آقای رئیس جمهور.
  • محمدایوب IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    5 0
    بردوش من سنگینی میکنه. بذار زمین. برو. برو برو برو برو برو تو
  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 6
    روسای جمهوری ایران در ایجاد شرایط تحریم و گرانی و کم ارزش شدن پول ملی نقشی ندارند که اینها همه حاصل استکیار ستیزی و مبارزه با اسراییل است و این مبارزات ادامه دار خواهد بود . و من ایستاده ام و تاوانش را خواهم داد.
  • DE ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    14 0
    اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش من سنگینی می‌کند. دوش دیدم که موزاییک در میخانه زدند -
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    10 0
    خدایا ملت ما را از گزند این دولتمردان مصون و محفوظ بفرما و این چند ماه را به خیر و خوش بگذران چون ملت ما از دست اینها خیلی غمگینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس