فروش ویژه کرونا در فروشگاه افق کوروش+فیلم - کراپ‌شده

طی بازدید میدانی، یکی از شعبات فروشگاه افق کوروش بدلیل عدم تمکین از قوانین مربوط به تعطیلی واحد صنفی در ساعات مشخص شده طبق قانون پلمپ و واحد صنفی مذکور تا اطلاع ثانوی از فعالیت منع گردید .

به گزارش مشرق، طی بازدید میدانی صورت گرفته توسط حبیبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، شفیعی فرماندار شهرستان قزوین و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از میزان رعایت و همکاری اصناف در اجرای شیوه نامه های بهداشتی یکی از شعبات فروشگاه افق کوروش بدلیل عدم تمکین از قوانین مربوط به تعطیلی واحد صنفی در ساعات مشخص شده طبق قانون پلمپ و واحد صنفی مذکور تا اطلاع ثانوی از فعالیت منع گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، طی بازدید میدانی صورت گرفته توسط حبیبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، شفیعی فرماندار شهرستان قزوین و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از میزان رعایت و همکاری اصناف در اجرای شیوه نامه های بهداشتی یکی از شعبات فروشگاه افق کوروش بدلیل عدم تمکین از قوانین مربوط به تعطیلی واحد صنفی در ساعات مشخص شده طبق قانون پلمپ و واحد صنفی مذکور تا اطلاع ثانوی از فعالیت منع گردید .

فرماندار شهرستان قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت : در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و مهار ویروس منحوس کرونا اصناف می بایست قبل از ساعت ۲۱ نسبت به تعطیل نمودن واحد های صنفی خود اقدام نمایند لذا در صورت مشاهده با متخلفین طبق قانون برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

محمد شفیعی ادامه داد : یکی دیگر از محدودیت های حائز اهمیت در مصوبات ستاد ملی کرونا منع تردد خودرویی از ساعت ۲۱ الی ۳صبح می باشد که برخورد جدی و صدور برگه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای خودروهای در حال تردد در دستور کار پلیس راهور شهرستان قزوین قرار دارد ، لذا از شهروندان عزیز درخواست داریم از تردد غیر ضروری در ساعات مذکور بشدت خودداری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    کرونا به کنار بعد از ممنوعیت تردد شبانه و بین شهری یه چند. درصدی تو مصرف سوخت کشور صرفه جویی شد که پولش رفت به جیب دولت الانم گیر دادین کسبه از ۸ به بعد تعطیل کنند که باز هم یه صرفه جویی زیادی تو مصرف برق گاز میشه که باز هم میره تو جیب دولت با صادراتش به کشور های همسایه در کل می خوام بگم که کرونا بهانه ای بیش نیست می خواستن کرونا رو ریشه کن کنند یک هفته کشور رو تعطیل می کردن ممنوعیت تردد روزانه می زدن تو این یه هفته هم به هر خانوار از محل صرفه جویی بنزین این یک هفته یارانه می دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس