روزهای سخت "سی‌سخت"| جزئیات کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زلزله زدگان؛ از اهدای ۱۰۰ کانکس تا کمک بلاعوض ۱۰ میلون تومانی

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: ۱۰۰ کانکس با ۱۰۰ سرویس بهداشتی به زلزله زدگان دنا اهدا می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد مخبر دزفولی در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا اظهار داشت: ۱۰۰ باب کانکس به همراه ۱۰۰ سرویس بهداشتی مجزا به زلزله زدگان شهر سی سخت اهدا می‌شود.

ببینید:

عکس/ سنگ تمام نیروهای جهادی به زلزله زدگان سی‌سخت

وی عنوان کرد: ارزش هر باب کانکس اهدایی ۲۰ میلیون تومان بوده و برای حمل این کانکس‌ها به شهر زلزله زده سی سخت ۲ و نیم میلیون تومان هزینه شده و داروهای مورد نیاز بیماران خاص در شهرستان زلزله زده دنا به صورت رایگان تامین شود.

 مخبر دزفولی در بازدید از منزل مسکونی تخریب شده خانواده دو معلولی در شهر سی سخت بر اثر زلزله دستور داد تا امشب برای اسکان این خانواده یک باب کانکس در اختیار آنها قرار گیرد و هرچه سریعتر منزل مسکونی این دو معلول ساخته شود.

وی در ادامه بر ساخت سریع منازل مسکونی تخریب شده معلولان تاکید کرد و ادامه داد: اولویت اول بازسازی خانه‌ها با منازل ۱۰۰ درصد تخریب شده‌ بوده و ستاد اجرایی در کنار بنیاد مسکن به ساخت خانه‌ها کمک می‌کند.

مخبر دزفولی افزود: برای ساخت خانه‌های که به‌صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده اند ستاد اجرایی ۱۰ میلیون تومان کمک می‌کند و ستاد اجرایی ۱۰۰ درصد منازل مسکونی تخریب شده دو معلولی را می‌سازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    تو کل شهر چند خانواده ۲ معلولی هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس