کد خبر 1185087
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۳۳۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۲.۴درصد از کل سهام زرین معدن آسیا معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «شستا»، «وپارس»، «خساپا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۵اسفند ۹۹ در بورس

در چهارمین روز هفته معادل ۳۳۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک پارسیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۹۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه « بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۶۸۰میلیارد تومانی دوم شد و « فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۴درصد از کل سهام زرین معدن آسیا (فزرین) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۷.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۲نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس