ویژه ها

اصلاح طلبان بجای سر و دست شکاندن برای راهیابی به پاستور در انتخابات 1400 بهتر است درباره کارنامه دولتی که اکثریت مطلق آن را در اختیار دارند، به مردم پاسخگو باشند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

** زیباکلام:اگر با آمریکا به توافق نرسیم،اسرائیل حمله می کند!

«صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«اگر هیچ توافقی بین ما و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها صورت نگیرد، دشمنان دست روی دست نخواهند گذاشت که ما در زمینه هسته‌ای مطابق برنامه پیشرفت کنیم...نتانیاهو و دیگر رهبران اسرائیل بارها گفته‌اند اگر آمریکا و غرب نتوانند با مصالحه و مذاکره جلوی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را بگیرند، من خواهم گرفت و مقصودش هم احتمالا حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است...با توجه به اینکه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نابودی اسرائیل است، نمی‌شود گفت شما به برنامه هسته‌ای ما کاری نداشته باشید...اگر کار به رویارویی نظامی بین ما و اسرائیل برسد، قطعا آمریکایی‌ها به نفع آنها مداخله خواهند کرد».

زیباکلام در ادامه گفت:«رئیس‌جمهور 1400 از بدنه اصلی حاکمیت خواهد بود... می‌دانیم که مشکلات، مسائل و دشواری‌های اقتصادی همچنان ادامه خواهند داشت و روحانی نیست که مشکلات را گردنش بیندازیم و باید گردن رئیس‌جمهور جدید بیندازیم. و این هم نمی‌شود. بنابراین باید تغییری در سیاست خارجی ایران به وجود بیاید».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد:«در اینکه ایران بتواند به نیازهای اقتصادی‌اش در زمینه صادرات و واردات، و انتقال مالی دست پیدا کند. همه اینها مستلزم تنش‌زدایی ابتدایی با آمریکاست. من اسمش را برجام 1400 می‌گذارم...البته آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها فقط به دنبال توافق اولیه و مقداری شل‌شدن تحریم‌ها نیستند. هم اروپایی‌ها و هم دولت آقای بایدن می‌خواهند توافق جدی‌تری صورت بگیرند. می‌خواهند پیرامون حضور ما در لبنان، ‌سوریه و یمن هم توافقاتی صورت بگیرد...آنها اهداف بلندمدت در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای و موشک‌سازی و حضور در کشورهای دیگر دارند».

زیباکلام: اگر با آمریکا به توافق نرسیم، اسرائیل حمله می‌کند!/ موفقیت‌های دولت از دید مردم پنهان مانده است

صادق زیباکلام و همفکران وی هیچگاه حاضر نیستند که واقعیت های موجود در ایران و سایر نقاط جهان را بپذیرند و اصرار دارند که موضع ایران در مقابل آمریکا همچون «برده ای در مسلخ» و «بره ای در مذبح» باشد.

رهبر معظم انقلاب- 19 دی 99- فرمودند:«شما امروز وضع آمریکا را مشاهده میکنید؛ وضع و حال بت بزرگ را امروز شما می‌بینید که این دموکراسی‌شان است؛ این افتضاح انتخاباتی‌شان است؛ این حقوق بشرشان است، حقوق بشری که هر چند ساعت یک بار، یا حدّاقل چند روز یک بار، یک سیاه پوست را بدون دلیل، بدون جرم در خیابان میکُشند، و کشنده و قاتل هم تعقیب نمیشود؛ این ارزشهایشان است که همین طور میگویند ارزشهای آمریکایی، ارزشهای آمریکایی، و امروز این ارزشها مایه‌ی مسخره‌ی همه‌ی دنیا شده، حتّی دوستانشان آنها را مسخره میکنند؛ این هم اقتصاد فلجشان است؛ اقتصاد آمریکا به معنای واقعی فلج است، دَه‌ها میلیون بیکار و گرسنه و بی‌خانمان [وجود دارد]؛ این وضع امروزِ آمریکا است. این البتّه چیز مهمّی است لکن عجیب‌تر از این، این است که یک عدّه‌ای هنوز قبله شان آمریکا است،  هنوز امید و آرزویشان به آمریکا است؛ آمریکایی که در یک چنین وضعی است».

اسرائیل اکنون درگیر مشکلات عدیده در خاک سرزمین های اشغالی و همچنین در سطح منطقه است. با این وجود جماعتی که در سال 88 مورد تمجید سران رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و از آن ها تحت عنوان «سرمایه های اسرائیل در ایران» نام برده شد، با بزک این رژیم جنایتکار و ذلیل، مدعی هستند که اسرائیل توانایی حمله به ایران را دارد. آن هم رژیمی که از ترس به دور خود دیوار کشیده و حتی توانایی مقابله با «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی را هم ندارد.

افراطیون اصلاح طلب در سال 96 مدعی بودند که اگر رقبای روحانی پیروز شوند، دلار 5 هزارتومان خواهد شد. همان طیف اکنون بجای ارائه گزارش عملکرد خود، یا قصور و تقصیرهای خود را به گردن بدشانسی می اندازند و یا همچنان به داستان سرایی مشغولند.

** موفقیت های دولت از دید مردم پنهان مانده است

روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«بخش بزرگی از موفقیت‌های دولت در حوزه زیرساخت‌های اقتصادی مانند افزایش تولید گاز، بنزین، آب، برق و... است که با وجود ارزش و اهمیت بسیار، به‌واسطه قیمت‌های دستوری و حجم عظیم یارانه‌ها، این موفقیت‌ها از دید مردم پنهان مانده و انجام آنها به اموری بدیهی تبدیل شده که وظیفه دولت است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«ضعف اطلاع‌رسانی و فقدان سیاست منسجم رسانه‌ای به‌ویژه در فضای بس پیچیده و هزارتوی مجازی از آسیب‌های جدی دولت است. متأسفانه دولت نتوانسته از امکانات قابل توجه خبری و رسانه‌ای در اختیار خود به‌نحو مؤثری برای ارتباط با جامعه و اقناع آن استفاده کند و این ارتباط یک‌طرفه یا از بالا به پایین و در قالب سخنرانی و صدور بیانیه و اطلاعیه یا دفاع بد و ناشیانه از اقدامات و عملکردش بوده است».

زیباکلام: اگر با آمریکا به توافق نرسیم، اسرائیل حمله می‌کند!/ موفقیت‌های دولت از دید مردم پنهان مانده است

«اشرف بروجردی»  نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و رئیس کتابخانه ملی چندی پیش گفته بود:«برای دولت کاری ندارد که بخواهد به‌طور مرتب کارنامه خود را به رخ بکشد و مواردی که در آنها موفق عمل کرده را بیان کند اما امروز زمان مناسبی برای این کار نیست و کشور درگیر بحران‌های زیادی است که هرکدام از آنها به نوعی مردم را از پای درآورده‌اند. دولت در شأن خود نمی‌بیند که بخواهد به این نکات بپردازد و توان خود را صرف این مسائل کند».

چندی پیش روزنامه ایران-ارگان رسانه ای دولت- در مطلبی نوشته بود:«دولت گذشته سیاست هایی را اتخاذ کرده و منابع مالی بردوش دولت جدید گذاشته است که برای اصلاح آن باید حداقل ۸ سال کار کرد».

پیش از آن «شهربانو امانی» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود: «دست‌کم ۱۶ سال زمان لازم است تا کشور به وضعیتی بازگردد که وقتی احمدی‌نژاد دولت را از خاتمی تحویل گرفت، حاکم بود».

این قبیل موضعگیری ها در حالی است که تصمیم دلار ۴۲۰۰ تومانی، عباس آخوندی، بیژن زنگنه، نعمت زاده، ربیعی، حسین فریدون، دلار ۳۲ هزارتومانی، پراید ۱۶۰ میلیونی، سکه ۱۶ میلیونی، فساد صندوق ذخیره فرهنگیان، حقوق های نجومی، برجام، توتال، تبعات خسارات کرسنت و...همگی در دولت آقای روحانی بوده و خسارات زیادی به کشور وارد کرد.

حامیان دولت باید به این سوال پاسخ بدهند که در این قریب به 8 سال چند واحد مسکن اجتماعی به مردم تحویل داده شد!؟ آیا مسکن مهر تکمیل شد!؟ دولت روحانی برای مدیریت بازار خودرو چه اقدام قابل توجهی انجام داد!؟ آیا ارزش پول ملی در این هفت سال افزایش یافت!؟ چرا دولت علیرغم تاکید صاحبنظران و کارشناسان، تصمیم غیرکارشناسی دلار ۴۲۰۰ تومانی را اجرایی کرد!؟ چرا دولت روحانی تمام تخم مرغهای خود را در سبد برجام چید!؟ برجام با سفره مردم چه کرد!؟ و...

** ترافیک کاندیداهای اصلاح طلب و رسوایی دروغ «اختیارات محدود»

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت:«طیف وسیعی از نیروهای اصلاح‌طلب معتقدند باید با تمام توان در انتخابات حضور پیدا کنند و به همین خاطر، گروه‌ها و چهره‌های مختلفی از این جریان از حالا شروع به‌کار کرده و وارد عرصه شده‌اند... حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفته است:"چیزی که در حال حاضر فراوان است، الحمدلله کاندیدا است؛ بنابراین کاندیدا کم نداریم، بلکه نفر زیاد است".».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«جدای عارف، افراد دیگری هم تا به حال تلویحا و غیرعلنی برای کاندیداتوری خیز برداشته یا رسما اعلام کرده‌اند که در انتخابات 1400 نام‌نویسی می‌کنند...عباس آخوندی...اسحاق جهانگیری...محسن رهامی...صادق خرازی...مصطفی کواکبیان...محسن هاشمی...محمدجواد ظریف...سیدحسن خمینی و... به نظر می‌رسد که این فهرست هنوز ادامه دارد و با نزدیک‌تر شدن به روز سرنوشت و موعد برگزاری انتخابات و فشرده‌تر شدن رایزنی‌ها احتمالا افراد جدیدی نیز وارد میدان رقابت سیاسی شوند».

زیباکلام: اگر با آمریکا به توافق نرسیم، اسرائیل حمله می‌کند!/ موفقیت‌های دولت از دید مردم پنهان مانده است

تاکنون قریب به 30 نفر از فعالین اصلاح طلب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 احساس تکلیف! کرده اند. جالب اینجاست که هیچکدام از این افراد بابت نقش خود و هم حزبی های خود در ایجاد وضع موجود و لزوم پاسخگویی درباره آن اصلا احساس تکلیف نمی کنند.

از سوی دیگر یکی از پرتکرارترین ادعاهای اصلاح طلبان در سالهای اخیر این بوده که رئیس جمهور به هیچ عنوان از اختیارات لازم برخوردار نیست و صرفا تدارکاتچی است. حالا سوال اینجاست که چرا اصلاح طلبان برای پستی که خودشان مدعی هستند که تدارکاتچی است و اختیاراتی ندارد، این چنین سر و دست می شکنند و با ترافیک کاندیدا مواچه شده اند.

پاسخ روشن است؛ برخلاف ادعای اصلاح طلبان، رئیس جمهور در ایران اختیارات و امکانات بسیار گسترده ای دارد، مسئله اینجاست که اصلاح طلبان مسئولیت پذیر نبوده و علاوه بر این برنامه ای هم برای اداره کشور ندارند.

اصلاح طلبان بجای سر و دست شکاندن برای راهیابی به پاستور در انتخابات 1400 بهتر است درباره کارنامه دولتی که اکثریت مطلق آن را در اختیار دارند، به مردم پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 293
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 124
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    64 20
    زیبا کلام چقدر ترسویی اسرائیل دوست، اسرائیل حریف مردم غزه نمیشه، واقعا شما خون یک ایرانی در بدن داری
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      46 9
      زیباکلام را اگر رها کنیم سفارت امریکا را آب و جارو می کند.
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      40 4
      اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مملکت را شخم زدند و ارزش پول ملی را به یک دهم کاهش دادند حالا میگن موفقیت های دولت پنهان مانده است !!!!!
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      37 4
      اصلاح طلبانی که میگفتن رئیس جمهور هیچکاره است !!! و تدارکاتچی هست !!! اصلا"نباید کاندیدا معرفی کنند.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      29 3
      دولتی که حتی توان تامین روغن خوراکی مردم را ندارد فقط ادعا دارد.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      25 3
      7 سال امریکا و اروپا بهشون وعده سرخرمن دادند بازهم بدنبال مذاکره هستن !
    • الله بندسی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      25 1
      زیبا کلام واقعا تو مکتب خانه رفتی با این تحلیل هایت حال آدمو به هم میزنی خائن به اسلام وایران و خائن به ملت ایرانی اصلا تو کی هستی که از طرف یک ملت نظر میدی
    • علی IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      12 2
      قول میدم اگه جنگ بشه با هر نتیجه ای تمام نیروهای آمریکایی نابود میشن
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      6 0
      اسراییل غلط میکنه کلا اشغال اسراییل یک ساعت زمان میبره
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      6 0
      این خاک جای ترسو ها نیست،مردک زشت کلام برگرد برو پیش اربابت
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      5 0
      اینجا جای ترسوها نیست دنیا پرست
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      3 7
      زیبا کلام استاد دانشگاه و باسواد واز روی علم واگاهی حرف میزنه شما که ادعا میکنی چی بلدی سوادت چقدر هست پسرجان با جنگ وقشون کشی هیچی درست نمی شه کی ازما حمایت میکنه
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      3 1
      خفه شو زشت کلام خخخخخخخخخخخخخخ
    • Negan IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      2 4
      اسرائیل که هیچ نیست ولی بایید بگم خیلیا با اسرائیل هم کاری میکنن اگر جنگ شه دو حالت داره ۱.جنگ جهانی ۳ شروع میشه ۲.به دلیل کمک نکردن روسیه و چین ما نابود میشیم بایید بگم حتی اگر بخوان یک بمب اتم بزنن حتی اگر‌تو هوا بتونیم منحدمش کنیم هم اثرات مخربش رو میزاره(قابل توجه کسایی که میگن به تنهای پیروز میشیم)
    • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 2
      ترسونیست صلح طلب است یک انسان شر یف است این بزرگواراستادبنده
  • علی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    35 1
    زیبا کلاغ همیشه بعنوان عنصر داخلی دشمن از اظهار نظر هر دروغی به نفع دشمنان دریغ نورزیده و کسی هم نیست به این کلاغ بگوید قارقار زیاد در مورد غیر واقعیت را کوتاه کن و خفه خون بگیر یار وفادار دشمنان ایران زمین
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      25 2
      تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
  • کاوشگر فضایی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    28 2
    باز هم این مردک زیباکلام حرف زد .
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    26 2
    خدایا این احمقها را از ما بگیر؟؟؟؟ نگیر؟؟؟؟ ........
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    30 1
    موقع ریاست حمهوری که میگفتید ترامپ جنگ میکنه!حالا هم میگویید اسرائیل...!؟بابا کی میخواهی بفهمی منافع مملکت ازاین کشورهای فروپاشیده مهمتره ومردم ومسئولین را دلشونو با گفتن جنگ جنگ خالی ونترسانید
  • سید IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    38 1
    بوذرجمهرحکیم: هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد در حماقت خودش یقین داشته باشد!!!!!!!
    • محمود IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      19 0
      آفرین،کامل و گویا گفتی
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      10 1
      اشتباه میکنی برادر. او اصلا احمق نیست. مامور است و داره کارش را انجام میده
    • ایرانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      2 0
      دقیقا احسنت
  • iran IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    38 0
    باعث تاسف آقای صادق زیباکلام سالها استاد دانشگاه در این سرزمین بوده ! زیباکلام و همفکران زیباکلام سرمایه های ارزشمندی برای دشمنان ایران و ایرانیان هستند ، اصلاح طلبان ستون پنجم و پیاده نظام دشمنان خارجی میهن در داخل کشور هستند وظیفه دارند ایران و ایرانیان را کت بسته تسلیم و تحویل غرب و یهود بین المللی کنند ! این افراد ایرانستیز چگونه در کشور جولان می‌دهند ؟ تریبون در اختیار دارند ؟ !!!! حیف اکسیژن هوای ایران برای این ایرانستیزان، مزدوران آمریکا و اسرائیل !!!
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    27 0
    حرفای مستر زیبا کلام برای عوام جذابه و اینو خودش هم میدونه.ذات اینا بر عوام فریبی و خیانت استواره
    • حجت IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      عوام هم فهمیده تر هستند تا این حرفها مسخره ندانند
  • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    24 0
    امریکا و اسرائیل غلط می کنند حمله کنند گذشت ان زمان بزن و در رو اگر ایرانیه غیرت داشته باشند که جواب می دهند اگر مثل تو و امثالت باشند که وای...
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    23 0
    با این توافق و برجامتون. خود زیبا کلام تو یک کلیپی گفت 100 ملیون ماهانه درآمد داره.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    19 0
    زیباکلام درون مغز تو چه می گذرد؟
  • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    23 0
    اسکل تر از زیبا کلامم مگه داریم. احمق اسرائیل فکرشم نمیکنه به ایران حمله کنه
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      3 0
      اسراییل عددی نیست . سواد نظامی زیبا کلام صفر است .
  • ققنوس بی بال در اوج آسمان IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    19 0
    این کذاب زشت کلام خفه کنید که چرت و پرت نگوید. اسرائیل غلط می کند به ایران حمله کند.اگر حمله کند، روز مرگ خود و آمریکا را رقم زده است.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    15 0
    قصش نخور زیباکلام اسرائیل با تو وامثال تو یار وغار (()))( چطوری اسرائیل که درمقابل درمقابل بادکنکهای آتشین حماس عاجز ونا توان است با ایران مقتدردر بیفتد پس خفه خون بگیر وکمتر نوکری کن
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    20 0
    اسرائیل غلط میکند باتو به ایران حمله میکند.درانصورت شماراهم بااسراییل یکجا نابودمیکنیم.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      15 1
      مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    19 1
    اسرائیل غلط میکند با شما اقای زشت کلام ادمای بزدل مثل شما باید برن تو آشپز خونه ظرف بشورن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    18 0
    زیبا کلام راست گفته بعید نیست اسرائیل درحال موت برای خلاص شدن از عذاب احتضار بفکر انتحار باشدتا زودتر خلاص شود.دیدید زیبا کلام اونقدرهاکه فکر میکنید کوته فکر نبست!
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    14 0
    ولش کنید زیبا کلامو بدبخت رد داده
  • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    17 0
    پوشک بدم خدمتتون جناب زشت کلام!!!!!! اسرائیل ...میخوره !!!!! حریف حزب الله نشد، حالا می خواهد حزیف ایران بشه...
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    13 1
    زیبا کلام چرند زیاد میگه
  • هوشنگ IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    12 0
    اسرائیل غلط میکنه. مذاکره کردیم بدبخت خفه
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      درتعجبم این آقای زیبا کلاغ چگونه با این طرز تفکر به دانشگاه راه پیدا کرده خدا دانشجویان این آقا راعاقبت بخیر کند یک جو غیرت ایرانی در وجوداین آقانیست همیشه آب رابه آسیاب دشمن ریخته چندین سال است که میگه جنگ میشه، جنگ میشه،باشه ما هم هستیم عاشق جنگیم
  • ارش IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    16 0
    من موندم،بعضی ها چقدر ترسو هستن، آخی،، میترسید اسرائیل حمله کنه؟؟ خوب با شما که کاری ندارن ، شماها نوکر اون هستید،، نترس عزیزم، پناهندگی هم بخواهی اسراییل بهت میده ،، خوب خدمت میکنید بهش
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    روحانی همین چند روز پیش بود که درجه "استاد ممتاز دانشگاه تهران" را به صادق زیبا کلام در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری اعطا کرد
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    11 2
    آقای زشت کلام .. ما با ترس به مصاف دشمن نمی رویم ... سازش و توافق تنها منجر به اعطای وطن به بیگانگان می گردد.
  • SE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    11 0
    مرد عنکبوتی چه سر و سری با اسرائیل دارده؟
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    21 0
    مشرق متشکریم که گاهی سخنان این اقای اراجیف کلام( زیبا کلام ) را می اورید تا ما کمی بخندیم .
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      16 0
      زیباکلام: اگر با آمریکا به توافق نرسیم، اسرائیل حمله می‌کند!/// زیباجون خوف نکن. پوشک ایزی لایف برای همه تون هست
  • Mohammad Reza US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    14 0
    لابد آغای زیبا کلام بهتر خبر دارند اینکه صهیونیستها امکان دارد دست بخودکشی زده و به ایران حمله کنند، ایشان با استناد به خبرهای که پسر خاله ها و دختر خاله ها از موساد به ایشان و رفیق عزیزشان میرسانند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    11 0
    از حرف های زیبا کلام آدم حالش بد میشود
  • ناصری IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    9 0
    زیباکلام، خیلی نادانی
  • SG ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    17 0
    زشت کلام می گوید با امریکا توافق کنیم که خلع سلاح شویم و امریکا بلای لیبی را بر سرمان اورد. زشت کلام اگر از اسرائیل می ترسد برود اسرائیل .
  • محمد CA ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    18 0
    این زیبا کلام ها چقدر ظاهر اندیش و حقیر هستند واقعا در بخش سیاسی بیسواد کامل اسرائیل کشوری که با دو عدد موشک ما به گفته کارشناس های خودش این کشور در بحران فرو می‌رود و نابود می‌شود آنهم با دو موشک نه هزاران موشک نقطه زن و 150 هزار موشک حزب الله. اسرائیل اندازه یک استان کوچک ما محصوب می‌شود با دو شهر معروفش اگر بمب اتم هم به ایران بزند یک شهر یا دو شهر ما را می‌زند بعد از این اسرائیل شخم زده خواهد شد این زیبا کلام در کدام دانشگاه درس خوانده که اندازه یک بچه ده ساله عقل ندارد این آقا فقط ستون پنجم دشمن میباشد و بس. احمقی و بیعرزگی و وطنفروشی هم اندازه ای دارد این آقا آخر بیعرزگی را ثابت کرده خاک توی سرت کنم
  • CA ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    13 0
    اسرائیل غلط می‌کنه با تو بزنه تا خود صهیونیست ها توی آمریکا خورده میشه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    11 0
    معلوم نیست پخش کردن چرت و پرت های این خائنین چه نفعی به حال مردم ما داره که تا یه اظهار نظری میکنن سریع توی بوق و کرنا میشه، دیگه خیانت این افساد طلبها برای همه روشن شده، ایکاش لااقل خفه میشدن و ما راحت می‌شدیم
  • قادرمطلق IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    12 0
    زیبا جوووون عزیزم از اسراییل میترسی؟؟ توکه نوکرتمام عیار نتانیاهو وترامپ گوربه گور شده بودی عزیزان من یک نظامی هستم وتا آخرین قطره خونم میگذرم ومردانه میجنگم
  • خانی زاده IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    13 0
    آقای زیباکلام نترس اسراییل...میخوره حمله کنه
  • CA ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    9 0
    اقای زیبا کلام موشک مثل ناموس کشور روی ناموست حاضری توافق کنی
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    12 0
    این آقا مثلا علوم سیاسی هم خونده دوزار از سیاست خارجی امریکا خبر نداره
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    14 0
    خدا خفه ات کند خائن وترسوی بزدل که شدی بلند گوی دشمنان ملت ایران . ما را از اسرائیل جعلی وغده سرطانی می ترسانی؟؟!!!@
  • زهرا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    13 0
    آقای زیبا کلاغ لطفا دست از سر مردم بردارید لطفا اصلا واصلا شما برای ایران برنامه نریزید که فقط برای فروش وطن تلاش میکنید راستی شما ایرانی هستی؟؟؟
  • خلیل قاسمی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    12 0
    آقای زیبا کلام اندازه یک بچه مسلمان سیاست ندارد تازه او نمی‌داند و دنیا وحتی خود اسراییلیها هم میدانند که اگر حمله کنند ایران دست بسته نیست و آن وقت اسراییل با خاک یکسان میشود و این حقیقت که امام راحل فرمودند اسراییل باید از بین برود هرچه زود تر اتفاق میافتد.....
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    11 0
    این زیبا کلام بدبختم برا نون درآوردن ببین به چه روزی افتاده حتی بچه دبستانیها ی این مملکت شعورشان بیشتر ازاین نفهمه سلبریتیه ترسو
  • ناصر بحرانی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    8 1
    سلام . ترسو. اگر اسرائیل و اربابان شما غربگدایان عرضه حمله داشتند .الان تو اذناب تان بیست کفن پوسانده بودید. شیرانی در این سرزمین زندگی می کنند که بزرگتر از اسرائیل هم...
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    8 0
    صادق کلام چرا خفه نمیشی
  • جبارزاده PL ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 10
    باسلام من با دیدگاه اصلاح طلب واصولگرا کاری ندارم ولی نیاز جامعه به مذاکره دارد شما ازهردیدگاهی نگاه کنی نبودرابطه باغرب روسیه وچین چه بلایی سرکشور اورده تازمانیکه ازنظر اقتصادی کشور به حالت برترنرسیده نباید باکسی دشمنی کرد دشمنی ما چقدر به ضرر ما است ما کاری به ضرروزیان دیگران نداریم ما بایدبفکر ملت وجامعه خودباشیم سوم ازنظر سیاسی ما درمنطقه درحال حاضر کشور عقب افتاده ایم
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      5 0
      سلام باقاتل های حاج قاسم عزیزهرگزمزاکرهای نمی‌کنیم انشاالله وازانهاهم ترسی نداریم چون ملت شهادتیم وملت امام حسینیم
    • ناشناس IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      عزیز....اوضاع ایران دشمنهای داخلی اینطورکردن نه روابط بیرون کشور
    • abed IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      2 0
      چندکلمه هم بشنوید از مادر.....‌عاروس
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    9 0
    آقای زیباکلام ازهمین الآن برو از ترس سوراخ موش کرایه کن ترسوهای بزدل
  • کمیلی PL ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    سلام من با دیدگاه اصلاح طلبها مخالفم
  • یاور انقلاب IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    9 0
    اقای دکتر خیلی متاسفیم از اظهارات شما که در کسوت استادی هستی بیچاره دانشجویانی که در کلاس شما وقتشان تلف شده وبه تئوری های شما که اراجیفی بیش نیست گوش کردند . بر اجانب پرستان و غرب گدایان.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 0
    اقای زیبا کلام .، ببینم بابات پیشگو بوده کهشما یاد گرفتید .. اسرائیل غلط میکند
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    چه تحلیل احمقانه ای ، بدبخت خفه شو حرف نزن هیچ کس خریدار چرتهایت نیست .
  • ه IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    ترسوی بزدل
  • اصلاح طلب ترسو IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 6
    ما باید کف کفش دیپلمات های آمریکایی رو ببوسیم تا راضی به توافق جدید بشن. نباید خطر حمله اسرائیل رو دستکم بگیریم اسرائیل جزو چند ارتش برتر جهان هست و ایران نمی تونه یک روز هم در مقابل اسرائیل مقاومت کنه هرچه سریع تر مثل انسان های متمدن از طریق مذاکره مشکلات رو حل کنیم تا اونا هی بزنن توی سر ما
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      ۱سراعیل جواب لبنان بده نمی خواه به ایران حمله کنه اقایان ترسو مگر امریکا اسراعل و هشتاد کشور دیگر صدام را کمک نکردنند مگر ترامپ ودولت قبلیش هفت ترلین دلار برای سوریه عراق افغانستان خرج نکردنن جرات یک روز با ارامش تو پایگهایشن بنشینند ندارند کسانی که ایمان به خدا نداشته باشند ترسوترین انسانها هستند مرگ براسرعیل ما ملت شهید پروریم ترس نداریم
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    زشت کلام
  • م IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 1
    اینا همان کسایی هستن که به دشمن از داخل خط میدن ومیگن وچه چیزارو تحریم کنه...خاک تو سرتون نون ملت و میخورین ودشمن نظام هستین
  • مصطفی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    اسرائیل که که خورد
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 8
    درود بر زیبا کلام عاقل ..
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      مزاح فرمودید ؟ !!!
  • حوالی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 1
    زشت کلام
  • رضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 1
    خاک تو سر زیبا کلام ترسو اصلا اسرائیل عددی نیست که بخواد جلوی بسیجیان مقاومت کند اگه جرأت داره بیاد تا تل‌آویو وحیفا را باخاک یکسان کنیم
  • سردار IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    8 0
    .... ما رااز شغال نترسان
  • ح ر IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    8 1
    ای زیباکلام مادر به عزای تو خودت یکی از محرکین اصلی دشمنان داخلی و خارجی هستی چرا یکی نیست تو دهن تو بزنه
  • کوهدشتی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    چرا کسی جلو دهن این زشت کلام رو نمیگیره؟تو و اربابت امریکا هیچ غلطی نمیکنید چه برسه به سگ نگهبانش اسرائیل.اسرائیل سرب هم ذوب کنن بریزن تو دلش باز جرات همچین جسارتی را نخواهد داشت.اسرائیل این سگ بی ارزش
  • پیروزه IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 0
    بابا بگو حمله کنه که از این به بعد اسراییلی وجود نداشته باشد تازه خره کی حمله کند.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    یکم کنار سیاست باید جرات هم باشه
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    باید قیمت تمام(تولیدات،انرژی،ارز...)آزادشودوارزدولتی ونیمایی،آزادشودوبه هیچکس ارزدولتی پرداخت نشود
  • Ali IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    8 0
    تا امثال آدمهای خیانت کار عین زیبا کلام هستن،همیشه مردم می ترسونن که کدخدا و اسرائیل می خواد حمله کنه،باید بهش گفت شما نگران نباش اگر خواست حمله کنه ما بلدیم از خودمون دفاع کنیم
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    ما از خدا میخواهیم که دلقک صحیون حمله کنه تا ما بهانه نابودیش را داشته باشیم
  • انس IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    اسرائیل! قدر اینو بدون!
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    ازکی تاحالا ...پول زلزله زدها .کارشناس نظامی شدند . من قول میدم که ماهی یه بسته پوشاک 30 عددی به اقای زیباکلام بدم که اگه جنگ شد
  • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 0
    یکی نیس ذهن ایشونو بدوزه؟
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 1
    مرگ بر اسرائیل
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    صادق خان شمادوباره اظهارنظرکردی !من متعجبم که شماها چرااین قدرنگران جمهوری اسلامی هستیدشمانگران نباش به آمریکاییهاواسراییلیها بگویدحمله کنند.شماکه راهتان مشخص است .فرزندان انقلاب میدانندچجوری وبه چه زبانی بااین مستکبران صحبت کنند.شماهم فکرخودتان باشید.وسلام
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    7 0
    اه اه ..این مردک از رو نمیره ..یکی میخواد بگه تو حرف نزنی میگن لالی .در حد و قواره ای نیستی بخوای درباره کشور حرف بزنی
  • هادی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    خفه شو زیباکلام.اگه غیرت داشتی مجاهدین درسوریه را مسخره نمیکردی
  • توکلی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    اینطور که این اصلاح طلب سخن میگوید اسرائیل حمله میکند و ایران نگاه میکند نه عزیز اینجا کربلا نیست ما پشت سر رهبر ایستاده ایم خون میدهیم و جون میگیریم ملت ما منتظر شهادت هستندو از دشمن باکی ندارند این دشمن است که باید بترسد نه ما
  • علی IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    ساعت صفر در انتظاریم ودر کل تمامی غربگرایان وامریکا غلطی نمیتوانند بکنند حزب الله در تمام جهان آماده است حتی داخل کاخ سفید
  • حسین IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    این زشت کلام ودوروبریاش چی میگن؟
  • محمد مهدی قربانی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    به قول رهبری آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند ،
  • سیدبهروزنورالهی حسن آبادی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    باسلام دوستان اصلاحطلب فراموش کردن که مشکلات مردم روبه برجام گره زدندازاین طرف هم فقط تلاششون شده بوداینکه بین سپاه وارتش تفرقه بندازندکه الحمدالله موفق نشدندهرچه اختلاسوارتشاعو ورانتخواری بوددراین اصلاح طلبا اتفاق افتادامااین ملت بیش ازسه جهارمش فقط به خاطرانقلاب ورهبری و انشاءالله ریشه کنی اسراییل صبرپیشه کردند آقای زیباکلام این ملت روازاسراییل نترسون مافقط میخواهیم آغازگرنباشیم اما دنبال بهانه ایم تافرمایش بنیانگزارانقلاب مبنی برمحواسراییل ازروی زمین محقق شود
  • عارف IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    تو چقدر بد بخت و حقیر هستی که می‌ترسی و چرت میگویی اسرائیل وجود ندارد که با غزه جنگ کند. بد بخت. خود فروخته حال به هم زن اربابش آمریکا جرات ندارد. وگرنه تا به حال صد دفعه حمله میکرد شما غرب زدگان. بی مصرف هستید
  • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    نترس‌‌کسی‌با‌تو‌کار‌نداره ‌‌‌اگر‌همه‌مثل ‌تو‌تر‌سو ‌بودن‌دنیا‌ دست‌اسراییل‌ کثیف‌بود
  • محمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    این احمق استاد دانشگاه هستش یا نفوذی دشمن اخه ادم اینقد حقیر پست و شرم اور وای به حال اون بیچاره ای که تفکراتشو داده دست این تا در آینده کاره ای بشه و موندم چرا نظام این طور افرادو ازاد گذاشته و ی عده بدبخت و جای این گرفته
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    خاک بر سرت ترسویی وطن فروش. چقدر میخوای خودت رو بزنی به خواب . تا کی میخوای سنگ دشمن رو به سینه بزنید . وای وای بر شما .
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    بزدل ترسو
  • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 2
    بچه بودیم مادرمون مارامی ترسوندمی گفت بیرون نرویدبچه دزداست الان مسئولین بی خاصیت ما کشورابادنیا دشمنی می اندازه مردوم هم ازترس دشمن مجبورن باهرپدرسوختگیه های شمامداراکنن
  • سوخته IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    برعکس اسمت خیلی هم زشت و مکاری هستی البته + دوستان و هم حذبی و هم فکران خائنت
  • آرش IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    زیباکلام کی حمله می کنه؟ اسراییل ! خیلی ترسیدم زیبا کلام نکنه شما هم چیزی زدی!
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    آقا صادق زیبا کلام عزیز عاشق چرت و پرت ها و شعر ورها ت هستم گردو زیاد بخور برات خوب
  • حسین IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    این اصلاح طلبان چقدر بی غیرتند بابا یه کم حیا هم خوب چیزیه از شما بی عرضه تر مگه کسی هست کسی نیست تو این مملکت ما را از دست این بی و جدانان خلاص کند
  • محمود IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    عجب تحلیل بزدلانه ایی مطمعن باشید امریکا هم اگر پشت اسراعیل باشد برای نابودی اسراعیل کاری نمیتواند بکند ممکنه ما شدیدا اسیب ببینیم ولی اسراعیل به موجودیت خودش ریسک نمیکند
  • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    خجالت بکشید ای دولتی ها انقدر وعده سر خرمن به شماها ادن وحیا نکردید ازجانب ملت هی به دشمن وقت میدین بسه دیگه خجالت بکشین خدا خق این ملت رو از هر کی مسببشه بگیره
  • ایران IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    چین تو اقتصاد داره به امرکا میرسه امریکا هیچوقت با تصمیم اشتباه اقتصادشو بخاطره اسرئیل نابود نمیکنه . دولت روحانیم هرکاری کرده اگه کرده وضیفش هست . حدقل باید برای اینهمه ضرر زدن یه کار کنن
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    2 0
    به جای گفتن چرت و پرت ، بیا کمک کن و فکر و برنامه بده برای اشتغال جوان ها ، رونق کسب و کارها و . . . عمرت رو گذاشتی برا دیده شدن . برای خدا و مردم خودتو فدا کن آقای زیبا کلام .
  • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    مردم را از چی میترسونید آقای زیبا کلام که اصلا کلام و سخن تان در شان مردم ایران نیست مگر اسرائیل میخواهد برای همیشه ازروی زمین محو بشه که حمله کنه نه شما می‌ترسید چون بچه های شما تو آمریکا و اروپا هستند نه مردم ایران جنگ ایران عراق دنیا پشت عراق بود چکار کردند الان که ایران خدا را شکر هزار بار قوی تر از زنان جنگه
  • سید IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    5 0
    نظرات امثال زیبا کلام خود فروخته در برابر روشنگریهای امام خامنه ای مثل خوارج باشعار لا حکم الا لله در مقابل مولا علی (ع)است
  • ایرانی آزاده IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    مردک‌شیطون‌کلام‌ترسو‌برو‌(...)توبخورتوکه‌جیره‌خور‌اسرائیل وکدخدات‌هستی‌پس‌نترس‌هواتو‌دارن‌تشک‌پرقو‌برات‌پهن‌کردن‌روغن خوراکی‌توبازارگیرنمیاد‌باز‌به‌دروغ مگین‌فراوانه‌تو‌بازار
  • نعمت IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 1
    اسراییل هیچ غلطی نمیکنه.. شما روشنفکرهها کشورو ب فنا ندیدن اسراییل خره کیه کلیو چنده
  • مسعود IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    ما از جنگ نمی ترسیم ما از وطن فروشان می ترسیم .
  • مسعود IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    3 0
    ما از جنگ نمی ترسیم بلکه از وطن فروشان می ترسیم.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 0
    آقای زیبا کلام ...زیبا کلام.... کلامت برای اسرائیل زیباست. واسه خودت امان نامه بگیر ازاسرائیل ما بایک استان مون اسرائیل نابود میکنیم سی وسه دقیقه
  • مهدی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 1
    تا وقتی امثال شما باشن بایدم از جنگ اسرائیل ترسید ولی این هم بازی یا جنگ یا دیپلماسی اسرائیل کارش نیست به ایران حمله کنه این شعار نیست بلکه واقعیت این اسرائیل هراسی برای امثال زیبا کلام نه بچه انقلابی و وطن پرست چون اونا از هیچ کس نمی ترسن این هم بازی این عده است
  • عابد IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    4 0
    ما فقط گوش به حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی دهیم که گفت ۲۵ سال دیگر اسرائیل حزف نابود خواهد شد
  • علی حیدری IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    6 0
    چندش کلام مزخرف گو را چه میشود؟!! واستفراق گتد آلودش کی پایان می یابد.
  • 234 IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    بعضیا چقدر بی ادبند. این آقا نظر خودشون را بیان کردند. درست یا غلط ما می توانیم موافق باشیم یا مخالف. دلیل بر بی احترامی نداریم
  • محسن IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    نترس اگر اسراعیل حمله کرد تو برو به چهتم ما هستیم یک کارش مکنیم۲۵۶۴
  • 234 IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    به نظر من اسراییل اگه اگه مطمین بشه ایران نزدیک ساخت سلاح هسته ای است حمله می‌کنه. چون می‌دونه اگر ایران بمب اتم داشته باشه نابودیش صد در صده . اما قبل از اینکه ایران بمب اتم داشته باشه احتمال ماندگاری را داره
  • علی رفیعی AU ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خواستم از آقای زیبا کلام بگوئیم تو ایرانی هستی یا آ مریکایی؟ایرانی که اینقدر ترسو نیست و اینقدر سنگ بیگانه را به سینه نمی زند.
  • بینام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    زیبا کلام جون پوشک بدم خدمت تون.
  • علی اصغر شکری IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    3 0
    اسرائیل به هیکل غلط اندر غلط و اندرغلط تو می خندد مردکه مسخره .
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 0
    ای‌جان!یعنی میشه اسرائیل یه گلوله طرف ایران شلیک کنـه....؟!!
  • محمد JP ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    لطفا اسم اصلاحات رو از این که هست خراب تر نکنید به جای اون بنویسید جاسوسان بریتانیای کبیر تا کاملا قابل فهم باشه . با تشکر
  • حبیبی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    دولت و رئیس جمهور سفره کوچک مردم را کوچکتر کرده اند..خودشان و اهل بیت درجه چندم شان در رفاه کامل زندگی می کنند..اصلاح طلبان فقط قبل و موقع انتخابات سنگ مردم را به سینه میزنند..رئیس جمهور و وزرا بعد پایان ریاست و وزارت باید علنا محاکمه شوند تا اندکی دل مردم آرام بگبرد
  • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 1
    اقای زیباکلام امریکا و رژیم صهیونیستی چنین غلطی نمی کنند
  • سهیل IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 1
    زیبا کلام از اونجایی که تو از دولت تعریف کردی فهمیدم پس این دولت به ضرر مردم کار کرده
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 1
    داداش زیبا کلام چه زدی .،
  • US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 6
    دقیقا واقعیت را می گوید. نه در خیال و توهم
  • AE ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 0
    اسرائیل خر کی باشد بدبخت
  • علی IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    اگه خایینین داخلی نابود بشن،آمریکا و اسراییل که هیچ،حتی تمام دنیا هم جلو ملت بزرگ ایران کم میارن،مشکل ما آمریکا و دارو دسته ش نیس،خاینین و مثلا روشنفکرهای هستن که هر روز دنبال ضربه زدن به این ملت و مملکت هستن،ایکاش من کاره ای بودم تو مملکت که به اینا و دنیا نشون بدم که ایران و ایرانی کین،
  • احیا دادمهر IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    5 1
    واقعا که چه رویی دارند؟؟؟؟ دو کیلو گوشت رو نتونستن درست تقسیم کنن، با چه رویی هنوز هم میخان بیان؟؟؟ واقعا که با چه جماعتی شدیم هشتاد میلیون
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 1
    اگر مذاکره کنیم حمله میکنند،چون مولفه های قدرت را با مذاکره از ما میگرند،وبعد دشمن دیگه ترسی ندارد برای حمله.
  • امیر اس IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    9 0
    من بیشتراز این چی چی کلام ،نگران اون دانشجوهایی هستم که توسط این به ظاهر استاد علوم سیاسی تربیت میشوند
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    ر ژیم صهیونیستی حمله کند باخاک یکسانش می کنیم، مابی صبرانه منتظریم کافیست بهانه به دست ما بدهد.
  • امیر IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    اصلا چرا میزارین اینها نظراتشون پخش بشه ..که بعد اون اسراییل جوجه ماشینی برامون شاخ بشه
  • SE ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    زیرپاکلام در لندن در فراموشخانه های انگل ستان به درجه نوکری مادام العمری رسیده است
  • ناشناس IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    امریکا و اسراییل غلط می‌کنند که حمله کنند البته امثال شماها زیباکلام باید باید لونه موش قایم بشید
  • رسول IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    چرا با زیبا کلام بر خورد نمیشه؟ احتمالا روش سلبریتیهای که میخواهند با شلوغ بازی بلیط آن طرف را رزرو کنند و تحویلش بگیرند راه انداخته .
  • US ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    اون اسرائیلی که زیباکلام میخواد به مردم قالب کنه کلا وجود نداره...اسرائیل واقعی عرضه مقابله با شیربچه های حزب الله و غزه رو هم نداره چه برسه به ایران
  • کورش IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    کاش جنگ به تا بزنیم اسراییل بکنیم توقبر پدرنتانیاهوکافر مرگ بربایدن
  • نور IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    توباید پیش شیخ سلمان بودی تامثل قاشقچی ذوبت میکردن توچقدر ضعیفی نامسلمان؟ تورگ ی ایرانی تو وجودته بیچاره حقیر؟ توهم جمع کن برو پیش اربابات
  • ارش IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    کاش یه تار موی شهید ۱۳ ساله حسین فهمیده سر همه عربزده ها و بزدل ها بود
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    آقای زیبا کلام کدوم موفقیت های دولت .مردم دارن به خاطر یه حلب روغن سرو گله همو میشکنن .بسه دیگه سرتان را از زیر برف بیارید بیرون ببینین چه خبره ترسو
  • ... RO ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    چی گفت؟؟؟کل ایران بهش حمله کرد.نظر خودشو گفت ک خیلی هم دوراز چشم نمییاد .همین کشور همسایه عراق نبود ک اول با تحریم ها ضعیف و فقیر شد بعد بهش حمله شد؟؟؟
  • رضا IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    برای جمهوری اسلامی داشتن استاد دانشگاهی مثل شما مایه ننگ و سرافکندگی است
  • علی قاسمی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    همه شدن نظریه پرداز.مثلاهمین کاربرهایی که نظردادند.طبق کلام خدادرقران چیزی رونمی دانیدنظرندید..واقعادرست نیست.(مشکل مملکت ماالان اینه که همه ی مردم سیاسی ومنتقدشدند)
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    رجال نام برده شده برای ریاست جمهوری جدید را باید مثل کره با ضد هوایی تیر بیر باران کرد تا درس عبرتی باشد برای تمام کسانی که کشور را به این وضعیت رساندند این پروها اینقدر وقیح هستند که ایران را به دوران قاجار کشاندن 2297
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    بله درست بروجردی زیبا کلام و... که با دولتی ها دستشان در یک توبره بوده باید هم اینگونه سخن بگویند این دولت کار نکرده فریاد می‌کشد اگر کار کرده بود یک گوش فلک را کر می‌کرد بعد از 8 سال حالا چرند گفتن را هم به افتخارات تان اضافه کردید. کل بکشید
  • سام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    فقط نمی‌دونم آفتاب از کدام طرف در اومده که آقای زیباکلام ناراحت ایران و مردمش شده که اگه با ( به قول هم فکراش کدخدا ) آمریکا مذاکره نکنیم اسراییل به ایران حمله میکنه ، ۱-غلط زیادی میکنی تو و اسراییل ۲-اگر هم خر شد و حمله کرد خودش از نقشه ی جهان حذف میشه و سر آقای زیباکلام ها و هم فکرهایش می ماند بی کلام ببخشید بی کلا !!!؟
  • محمدجواد DE ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    من نمیدونم این یارو نمیفهمه یا خودشو زده به نفهمی
  • مجتبی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیبا کلام نو خودت اسراییلی الاصل هستی و کلا به نفع منافع آمریکا و اسراییل صحبت مکنی این مملکت هرچی ضربه میخوره از امثال شماست
  • avdt IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    چقدر ایشان کلام زیبا میفرمایند!،آقای زیبا کلام اینقدر کلام های زیبات رو خرج نکن!،حیفه!.
  • محمد IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر ما از اسرائیل ویا سایر کشورها بترسیم مارا مثل کشور ها عراق لیبی سوریه مصروغیر نابود می کند واگرما میخواهیم یک کشور ابر قدرت باشیم باید سلاح هسته ای داشته باشیم
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    در این شبهای ماه رجب هر چند دستمان از اعتکاف کوتاه است ولی در منازل به عبادت و مناجات بپردازیم وبرای شفای همه مریض ها خصوصا مریض های روانی بد حال مثل زیبا کلام دعا کنیم - شاید خدا لطفی کرد و این روانی را شفا داد............
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اســـرائیل طبق پیش بینی برخی بزرگان تا سال 2022 شاید از روی نقشه جهان محو شود و دیگری خبری از این سرطان منطقه نباشد..ان شاء الله آن وقت چهره امثال زیبا کلام بسیار تماشایی خواهد بود!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    با سلام ملت از زدن پتک بعضی سیاسیون یکی به نعل و یکی به میخ خسته شده اند بهتر است بعد از چهل و دو سال با مردم روراست باشند و مثل یک خانواده اصیل بیایند حرف ها را بگویند تا مردم از این بلا تکلیفی خارج شوند ، آن های که در پر قو می خوابند ،بهتر است پر طاووس را رویشان بکشند به خواب رویایی خودشان بروند دست از سر این ملت بردارند ، مردم ایران از شریف ترین و نجیب ترین ملل دنیا می باشند که بخاطر تندروی بعضی ها بعضی مواقع از چشم می افتند ، چون ذاتشان پاک است اگر فرصتی به دست شان باشد بهترین و کم هزینه ترین راه را برای پیشبرد اهداف شان بدست خواهند آورد
  • عِلیر ضا خواجه قمی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل شلوار خودشو نمیتونه بالا بکشه من نمیدونم اقای زیبا کلام سیاست را ص فهمیدا
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل سگ کی باشه ک بخوادبه ایران حمله کنه،، بزرگتره تو نمیتونه حمله کنه،،
  • حمید IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 2
    اسرائلو خوزستان هم حریفشه‌ اما مردم ما نباید فراموش کنند که اسرائیل پشتوانه قدرت مندی مانند آمریکا و کشور های اروپایی پشتشن‌ و ما تنها هستیم
  • خسرو IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر می گفت آمریکا حمله میکند باز یک حرفی بود
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اگه توافق نکنیم حمله میکنن یعنی چی بزار اسرائیل حمله کنه تا ببینیم کی مرد میدانه... حتی فقط ایران نیست که میتونه نابود کنه نیرو های مقاومت به تنهایی هم میتونن....
  • هوشیار IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    ما ملت ریشه دار هستیم فعلا تهدیدات داخلی از فشار امریکا بدتره شده زور به التماس نمی دهیم ایران ۴۰ ساله تحریم است به بهانه تحریم ملت دستپاچه شدند عده ای سو استفاده می کنند خدا بزرگه اغازاده ها خیانتکار به ملت هستند اتحاد اتحاد رمز پیروزی
  • حسن خطیبی نسب IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیبا کلام همچنان به کاسه لیسی اسرائیلها ادامه بده ملت ایران رژیم وقدرت حکومت صهیونیستی رادر حد یک بادکنک ویا ترقه اسباب بازی نمی داند شما نگران خودت باش
  • سرباز وطن IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    بابا میشه تو نظر ندی
  • ابراهیم IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقابرعکس اسمت اصلازیباکلام نیستی دولت اصلابه اون وعیدهاش عمل نکرددولت درومقابل فهمیدن مقاومت میکنه حداقل شمااینکارنکن.یه ذره هم تلویزیون ایران روببینیدمستنددرباره برجام درست کرده بود.خدانابودتون کنه خون به دل مردم ورهبرمیکنید
  • مجید IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل به گور پدرش خندیده بخواد به ایران حمله کنه. بله واقعا مردم نمک نشناسن این همه موفقیهای دولت تو بدخت کردنشون نمیبینن!
  • م.م.لک IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    گویا توهم ترس از حمله عقلانیت برخی دوستان را تحت الشعاع قرار داده یا آنکه اراده کردن دوقطبی جنگ و صلح و رییس نظامی و دیپلمات باز هم عوام فریبی کنن و کیسه خودشون را پر هنوز قاسم ها داریم که دشمن فکر نگاه چپ هم نکند البته اگر خائنین قجری با قربانی کردن امیرها قرارداد ننویسند .لطفا با شعور مردم بازی نکنید اگر دین ندارید آزاد مرد باشید تا مجبور به فرار با لباس زنانه نشوید که حرمت آن را هم میشکنید
  • Reza IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    واقعا این اسم و فامیلی برازنده اش نیست ن صادقه ون کلام زیبایی داره .به طورکلی کسی مخالف منافع مملکت خودش حرف میزنه ارزش اینو نداره ک آدم وقتشوحروم بکنه دربارش مطلب بنویسه بخدا !
  • شریف IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    تا دیر نشده کارای گرین کارتتو انجام بده که اگه اسراییل حمله کرد اسیبی به شما نرسه هر چند شما احتیاج بع گرین کارت هم نداری خدا رحمت کند امام و همفکرانش را که هی گاه به شما ترسویان دنیا طلب اعتماد نکرد
  • علی رضا داداش زاده IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام به کسانیکه از اسرائیل می ترسند و می گویند اگر با آمریکا به توافق نرسیم اسرائیل حمله می کند باید گفت اولا اگر اسرائیل یک درصد احتمال پیروزی در جنگ با جمهوری اسلامی ایران را می داد تا الان حمله کرده بود ثانیا اسرائیل توان حمله به نوار باریکه غزه را ندارد چه برسد به جمهوری اسلامی ایران با این توان موشکی منحصر بفرد در جهان ثالثا آمریکا و اسرائیل در حال فروپاشی هستند و این وعده حتمی مقام معظم رهبری به مدد الهی در آینده نزدیک به وقوع می پیوندد رابعا کسانیکه از توان تدافعی جمهوری اسلامی ایران آگاهی ندارند و احتمالا با مسئولین جمهوری اسلامی ایران ارتباط چندانی ندارند می توانند از نظرات بزدلانه مسئولین نظامی و امنیتی کشورهای غربی استفاده کنند . با احترام
  • جواد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    باسلام آقای زیبا کلام که زیبا صحبت نمی کنید چندسال هست که رژیم اشغال گر درهر مان که جمهوری اسلامی میخواادیکتصمیم سرنوشت ساز برای کشور بگیرد دائم تبلیغات جنگ را سر می‌دهد واگر ازسیگنالهای داخلی پیام ندهند واعلام حمایت نکنند خودش که هیچ پدربزرگش هم غلط می‌کند باایادی داخلی اش کهبخواهدحرکتی انجام بدهد.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    من جنگ میخوام. یا زندگی یا مرگ
  • سعید IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    بین این همه حرفهایتان این کلام زیبایی بود که حمله می کنن مامنتظریم
  • مجید IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    کی بشه از دست این تفاله های ترسو و بزدل راحت بشیم
  • ایرانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    تا افراد بزدلی مثل اقایان بظاهر سیاسی یا همان سیاسیون ترسو بخواهند اظهار نظر کنند احتیاج به عوامل خارجی در ایران نداریم اینها حاضرند برای بقای خود زیر پرچم شمر رفته وتا نابودی کامل این مملکت ومردم حرفهای دلسرد کننده وایه یاس بخوانند من به شما میگویم تا ایرانی اصیل در این مملکت وجود دارد هیچ قدرتی نمی تواند به ایران ضربه بزند مگر از این اقایان دو تابعتی و وطن فروشان وامثال جنابعالی مرگ بر ترسوی وطن فروش اخ اسراییل وامریکا مگر در جنگ8ساله با همکاری کل اروپا ومرتجعان داخلی خارج نشین وتمامی اعراب خلیج فارس به ایران پشت نکردند ودر جبهه صدام نایستادند ایران تسلیم شد یا فرزندان ایرانی حماسه افرین شدند خیری از شما به ما نیست روشن فکران وطن فروش شر مرسانید.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زیبا کلام تا دیر نشده بزن به چاک
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل غلط میکنه به ایران حمله کنه درصورت جنگ کافیست ایران تاسیسات اتمی اسراییل در صحرای نقب را هدف صدها موشک قرار دهد انوقت است که فاجعه ای بدتر از چرنوبیل اتفاق خواهد افتاد ودوباره صهیونیست ها باید اواره و دربدر بشن وبه بیابان های خالی از سکنه ارژانتین هجرت کنن
  • عبدالسلام کریم زاده IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    برهمه حتی زیبا کلامها مسلم هست که افسادطلبانی همچون خودشان جزویرانی وچپاول مردم وسرشکستگی کشورووووو....هزاران فساد وراند وهزاریک زهرمارنتیجه ای دربر نداشته وهمچنان این افسادطلبان پرو طلبکارند وطلبکارند..‌دائم نق می زنند وزر میزنند واعصاب مردم روبیش ازبیش خط خطی می کنند ...یک راه وچاره برای این نق زدنها وزرزدنها می ماند وآن اینکه با سرب مذاب دهان این یاوه گویان ضدبشریت را پر کردتا صدای نکره اشان برای همیشه خاموش شود واین مهم بزودی با همت وانسجام ملت همیشه درصخنه انشاالله محقق خواهدشد
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    دکی نپوکی
  • حسین بهاروند US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    حق با جناب زیبا کلام است .
  • انقلاب IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    اسرائیل غلط میکند با شما و اصلاح طلبان وطن فروش تو از اسرائیل بدارید احمق
  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خدایا چرا امثال زیبا کلام و احمدی نژاد ازمال ملت ایران را خورده اند و گردن کلفت کرده اند حالا بزدلانه از امریکا و اسراییل میترسند خاک بر سرشان با اون روشنفکریشان.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    چرا این زیبا کلام بازنشسته نمیشه؟چرا فکر میکنه خیلی باسواده؟بنظرم خوبه بره تو شبکه های معاند اونجا بیشتر بهش پرو بال میدن...... ۸ سال مخالفت با سخن پدر ملت عقب افتادگی ۲۰ ساله را در پید داشت..
  • یوسف IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیبا کلام منبری ابوجهل شده درایران وسخنان صهیونیستها را بیان میکند
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیبا کلام شما اگه حرف نزنی نمی گن لالی!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    مثل خیلی ها که از این ور بوم افتادن ایشون از اون ور بوم افتادن زشت کلام
  • مسعود GB ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    چقدر مارا از اسیراییل می ترسانن آخه احمق اگر اسراییل عددی بود تا حالا یک ... خورده بود شما فکر کیگنید خودتان از اسراییل می ترسید مردم غیور ایران هم میترسند
  • محمد غلامی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    ای جانم استاد محترم سخن جناب زیبا کلام عزیز. لطفا به اسرائیل دوست تان پیام دهید قطعا ایران با این مجلس انقلابی وسپاه پاسداران مقتدر وارتش قوی وقدرت موشکی اول جهان ومردم مستقر درخط مقاومت با آمریکا مذاکره نخواهند کرد پس هرجه سریعتر اسرائیل حمله نظامی اش را شروع کند که ما بسیجیان بی وقفه منتظریم تا اسرائیل را لوله کنیم واین لوله را تقدیم امثال شما نمائیم.
  • محمد US ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 0
    زیبا کلام ،کلامت زیبا نیست ...ما ملت جنگیم..از جنگ نمیترسیم . ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ... موجیم که آرمش ما عدم ماست . ما نمیخواهیم در رختخواب بمیریم...
  • کوروش IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    احسنت زیبا کلام
  • سید حسینی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    درست دیدن علامت ترسو بودن نیست
  • ددد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آخه کسی نیست بهت بگه دیگه کسی از لولو نمیترسه، تو داری لات محلو از لولو میترسونی؟ ما باباشو زدیم تو میگی نوزادش مارو میزنه؟
  • احمدی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زشت کلام نادان
  • NL ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اقای زیباکلام شمانمیخوادته دل مردم راخالی کنیداسرائیل حتی نتوانست لبنان رابگیره ازترس ایران همیشه خوابهای پریشان میبیند
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    گمشو
  • ممد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اینارو داره میگه که مردم بترسن از جنگ و به اصلاح طلبا رای بدن مردم هوشیار باشید ، آقا هم گفته اگ اونا یکی بزنن ما چند تا می‌زنیم البته که مطمئنم جنگ نمیشه چون ایران دم گوشه اسراییله و دست راستش هم که همسایه اسراییل هست
  • سعید IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیباکلام رژیم صهیونیستی عددی نیست که با مادربیفته وشمام اگه می‌ترسی الفرار اسرائیل غاصب بدردمانمیخوری ولی بدرد صهیونیستها چرا؟؟؟؟!!!!!!
  • مهراد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل صهیونیست کودک کش اگر یک موشک بزنه ما کل اسراییل را منفجر می کنیم و نابود وخاکسترش دست باد
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خائن کسیه که ازامریکا حمایت می‌کند
  • جابرمقدم بابل IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آقای زیباکلام شما نه سواد دارید نه ثبات! فقط استاد فتنه هستید کسیکه تفکر آمریکایی دارد امثال جنابتان هست شما انسانی ترسو و بزدل هستید بکوری چشم بدخواهان تا حضرت آقاهستند آمریکا و اسراییل ونه هرکشوری دیگر هیچ غلطی نمیتوانند بکنند توهم تلاش نکن خودی نشان دهی امثال جنابعالی توکشورایران فقط حق زندگی و نفس کشیدن دارند پس پایت رت بیش از گلیمت دراز نکن تواصلا کی هستی نکنه بادشمنان ایران زدوبند دارید که ملت را از حمله به ایران میترسانی یادت نیست ملت تو ۸ سال جنگ چه امتحانی پس دادند یادت رفته صدام چی گفت گفته اگر من هفت رزمنده از رزمندگان خمینی داشتم دنیارا فتح میکردم ۷ نفر نه ۷میلیون نفر آنوقت تو فتنه گر مارا از حمله آمریکا و صهیونبستها میترسانی جوجه
  • شهبازی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل غلط میکنه مگه شهر هرته اینجا ایرانه فلسطین اشغالی که نیست
  • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زشت کلام هیس!
  • رضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    بذار جنگ بشه ما مرد جنگیم نه حرف و ترس با ترسویی و بزدلی چیزی نمیشی ت علت ترس شما فقط اینکه که موقع جنگ کاخهایی که ساختین نزنن ولا مردم چیری برا از دست دادن ندارن بزدل
  • محمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خاک عالم به سرت که تا کنون ایران و ایرانیان نشناختی مگه بچه می ترسانی ما مرد جنگیم
  • Gh IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    بازهم حربه تکراری اصلاح طلب های غرب گدا که اگر مذاکره نکنیم جنگ میشوداینا خودشون دارن سیگنال میدن به غربیها کما اینکه چه اسرائیل چه امریکا بارهااز سیاست زور وگزینه نظامی برای ایجاد رعب ووحشت علیه جمهوری اسلامی استفاده نموده اند وبا شکست مواجه بوده اینا چرا گورشونو گم نمیکنن برن پیش ارباباشون مملکت افراد بصیروباغیرتی چون خامنه ای وحاج قاسم و....میخاد نه بزدل هایی چون شما
  • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    استاد ترسو و بزدل ترست برایمالی و جایگاهت است نه مردم بیچاره این مردم چیزی براشون باقی نزاشتین خاین مردم مثل تو کاخ و سرمایه ندارن معلومه کهجنگ به ضرر تو هست احمق فرض کردن مردم دیگه گذشت به خود بیا وطن فروش
  • امید IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل غلط میکنه
  • دیپلمات رزمی سیاسی نیروی مقاومت اسلامی پیروز IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    از قضا ما منتظریم که رژیم تقلبی اسراییل جرات کند به ایران اسلامی حمله کند بلکه سریعتر این غده بدخیم سرطانی را از ریشه دراوریم و برای لابی های صهیونیستی تروریستهای امریکایی با پست سفارشی ارسال کنیم و برای همیشه از شر این کثافتها منطقه راحت شود.۶۹۴۶
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زیبا کلام حرف حق زدی
  • فتح اله IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام اقای زیبای کلام اسم اتان را گذاشتی مرد وایا واقعا تویک ایرانی هستید غیرت دارید اسراییل حریف کل غزه نه حریف حماس نیست پس چرا اسراییل بمب اتم دارد ویک چیزی دیگر ارباب اسراییل حریف ایران نیست. ما یک ایرانی هستیم
  • علیرضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام جناب زیبا کلام. میشه شما نظر ندین. اسرائیل عددی نیست که شما ازش صحبت می‌کنید ومارو ازش بترسونید این شبها با ترس میخوابن یا تا صبح کابوس میبینن ولی واسه ما نه تهدیدن نه کسی که بهشون فکر کنیم. مثل کسی که تو جمعی یه چیزی میگه که نگن لال بود ولی کسی جوابی به‌ نمیده... اسرائیل بداند ما منتظر عرض اندامش هم نیستیم ولی حذفش میکنیم به زودی ما سالهاست شمشیرمون واسه اسرائیل از نیام بیرونه و عده هم نزدیک به فاصله یه اشتباه
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خاک برسرت که ایرانی باشی یه کم جربزه هم خوبه نمیدونم زمان جنگ کجا بودی حتما جنگ ندیدی که حالا این حرفا میزنی اصلا نترس تو با این کارات با دشمنان ایران چه عمدا چه سهوا همراهی میکنی حرف نزنی بهتره برات سنگینتری
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    داستان نگو زیبا کلام
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    تو که ژن و پوست و خونت انگلیسیه اگه حمله کرد فرار کن برو انگلیس مردم خودشون بلند چی کار کنند.باز راه افتادیم تو کوچه ها برا اربابانتون گدایی؟ غلط می کنن به ایران چپ نگاه کنن.عین الاسد یادت رفته
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    توی کور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهکار می دی،؟ توفقط حرفهای دشمن شاد کن می‌زنی، بزودی زود درپیشگاه خداوند متعال قرار خواهی گرفت
  • حاج مهدی قلعه مرغی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زشت کلام...کافیه دیگه
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    هرکس که دستش از پست ومقام خالی میشه این طوری حرف میزنه اقای زیبا کلام میشه شما لطفا نگران حمله اسرائیل به ایران نباشید اونهای که باید از ایران دفاع کنند کار خودشون را خوب بلد هستند اسرائیل خوب میدونه که اگر دست به یک هچنین خطای بزنه کارش تمام هست همان لبنان براش کافیه
  • م. ع IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    برادر عزیز، جناب آقای زیبا کلام بعرض جنابعالی برسانم من خیلی اهل سیاسی کاری نیستم ولی با اصول نظامی آشنایی کامل دارم، اگر آمریکا و اسرائیل میدانستند در حمله به ایران موفقیتی دارند بدون هیچ ملاحظه ای به ایران حمله می‌کردند و می‌دانند در حمله به ایران ممکن است در روز اول اهدافی را منهدم ‌کنند ولی تمام کننده نخواهند بود. البته در فرهنگی که امثال جنابعالی اشاعه دهنده آن هستید اینگونه فکر می کنند که آمریکا و اسرائیل قوی هستند نه خیر اشتباه میکنید اونها فعلا در یمن مانده اند تابرسد به ابر قدرتی مثل ایران.
  • خ IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زیبا کلام بس کن این چاپلوسی تملق غرب رو
  • محمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    عناصرسست ایمان ترسو هستند اسراییل چنین غلطی نمیکنه
  • مختار IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    یا زنگی زنگ یا رومی روم بین زمین و آسمان زندگی سخته لعنت امریکا لعنت بر اسراییل
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زیبا کلام (بدکلام) چقدراززمان عقب است بابا نگذارید این یاوه گویی کند الان یک بجه ابتدایی می فهمد اسراییل حتی بزرگترش به خودش اجازه چنین کاری نمی دهد.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    جالبه امثال زشت کلام هنوز هستند
  • حمید IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    صادق جون ما از خدامونه آشغالیل به ما حمله کنه چون دیگه بهانه رو خودش درست میکنه که تبدیل به یک زمین زراعی بزرگ برا فلسطینیها بشه فقط لطفا دیگه از این نظرهای ریغونه وار نده چون میگن صادق ترسیده صادق جون اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی ها
  • سیدمصطفی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    عفب افتاده بیسواد چراخفه نمیشی چراهمش میخوای حرف مفت بزنی همه بهت چرایه نفردردهن این خائن وطن فروشو گل نمیگیره توحرف نزنی نمیگن لالی عقب افتاده
  • امید IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    آدم متحیر مونده به اینجور افراد چی باید گفت؟!!! ترسو؟ خائن؟ ساده لوح؟ ستون پنجم دشمن؟ شایدم همش در موردش صدق کنه. خود رژیم اشغالگر قدس اذعان کرده با چند تا موشک نقطه زن حزب الله لبنان فلج میشه اونا بیشتر از جنگ میترسن یا ما؟
  • NL ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    هر کی بره بااین زیباکلام صحبت کنه ازخودش هم بدتر.اخه چقدرغرب سر مون کلام بزاره
  • جواد IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اقای زیبا کلام اسراییل شکر میخوره باشما ممیری زر نزنی نمیشه چوخ نگی اگ میتونست حمله کنه تا حالا صبرنمیکرد ک قوی بشیم
  • علی فراهانی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    این مردک حائن به چی میگه توافغ ۶۳۷۹
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اینقدر صادق بیاد و بره اسرائیل جرات حمله به ما رو نکنه صادق خان در خصوص یهود به قرآن مراجعه کن
  • محمد سبزواری - رهجو IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    دولت جوبایدن قصد دارد تا بشر را از شّر سلاحهای کشتار جمعی و  تمام سلاحهای هسته ای نجات دهد ، و معتقد است که‌ حل این مشکل بزرگ ، براحتی مشکلِ " بر جام " را نیز حل خواهد نمود،  بنابراین در حال تصمیم گیری در اسرع وقت است تا جمهوریخواهان را نیز متقاعد نماید . این در حالیست که ترامیست ها حتی با نشست سازمان ملل برای حل بحران اقلیمی جهان مخالفند و خروج آمریکا از توافق پاریس توسط  دونالد ترامپ در ۲۰۱۷ ، را بهترین وسیله برای کاهش جمعیتِ  بشر اعلام نموده اند  . جالب است که جانسون نیز ، اکنون حمایت از  ترامپیست ها را تقلیل داده است  . رهجو
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    صادق خان قیافت به ترسو ها نمیاد اما حرفات چرا
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر با این همه قدرت نظامی از اسرائیل بترسیم که تاسیسات ما را بزند ! وای بحال ما !!
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    حیف ان اسم رابرای توانتخاب کردن
  • وجدان نداشته IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر فردا درگیری بالا گرفت و یک بمب اتمی زدند چی؟
  • محمد حسن حاج نصیری IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    مادامی که افرادی مثل صادق زیبا کلامِ ترسو وجود دارند آمریکا پرو بازیشو ادامه خواهد داد
  • سعید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    اقتصاد ما فقط موقعی خوب میشه که یک رئیس جمهوری داشته باشیم که با کلمه نمی‌توانیم غریبه باشه مثل سردار سعید محمد ✌️
  • علی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسرائیل بدبخت هیچ گاه به حرف تو دم خودش به تله نمیده چون اولین اشتباه اسرائیل می شود آخرین اشتباه دیگه بعدش اسرائیلی وجود نخواهد داشت.
  • سید محمد علوی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    با سلام و احترام :من هر وقت نظرات این انسان فاقد عقل یعنی زیبا کلام را می خوانم حالم به شدت خراب می شود ایا فضای فکری جامعه بازار مسگرها است در حالیکه قبله گاه زیبا کلامها امریکا رئیس جمهور خود را سانسور می کنند این مردک با گستاخی تمام در کشور وراجی می کند کیست که نداند امریکا نه با نظام ج ا مشکل دارد و نه با هسته ای بودن ان بلکه امریکا با جان وجودی ملت و کشور ایران مشکل دارد از نظر صهیونیزم جهانی کشوری با مختصات ژئو پلوتیک ایران نمی بایست وجود داشته باشد و شما روزنامه عزیز مشرق چرا این خزعبلات را بازتاب می دهید مگر قرار است هر روانی در هر جایی غلط بیجایی کرد پایگاه وزینی مانند شما ان را بازتاب دهد
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    خاک تو سرت که از اسراییل هم میترسی اݝای زیباکلام
  • مهدی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    اقتصاد ما فقط موقعی خوب میشه که یک رئیس جمهوری داشته باشیم که با کلمه نمی‌توانیم غریبه باشه مثل سردار سعید محمد ✌️
  • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    به فرض محال اگر اسرائیل حمله کرد سوراخ موش پیداکنم برو توش. صادق زشت کلام. 1.ما ملت شهادتیم از غیر خدا هراسی نداریم 2.اگر آمریکا واسرائیل می‌توانستند حمله بکنند یک دقیقه هم معطل برجام و چیزای دیگه نمی ماندند. 3.خیانتکاران داخلی هستند که به دشمن خط میدن.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    جوش نیارید زیبا کلامم ساقیش رضا پهلویه.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    هرکدام از اصلاح طلبان بیایند کمتر از ۱۰۰هزار رای می اورند بی خودی خودتان را گول نزنید
  • محمد عظیمی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    اگر اسرائیل کوچکترین خطایی بکند وعده الهی در باره اش محقق خواهد شد. یعنی نابودی کامل اسرائیل. بی صبرانه منتظر چنین روزی هستیم. مرگ بر اسراییل و مرگ بر تمامی نوکران داخلی اجانب که در ظاهر جزو ملت ایران هستند ولی در باطن سرباز بی مزد و مواجب دشمنان ایران هستند
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    سلام. عزیزان دریک جمله باید گفت، اینها شیفته ی قدرت آند، نه کشته ی خدمت.
  • ارش US ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    اقای زیباکلام اسراییل غلط میکنه گنده ترازاونم درمقابل ماعددی نیست شماهم اب به اسیاب دشمن نریز یاجل وپلاستوجمع کن برو پیش اربابات براشون دم تکون بده یااگرموندی زیپ دهن گشادتوببند والا حزب اللهی ها میبندنش
  • ایمان IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    سلام جاداره که بگم زشت کلام حرف مفت نزن۷۳۹۶
  • ل IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    زشت کلام بهتره
  • محمدرضا گودرزی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    سلام آقای زیبا کلام کوتاه بیایید.شما ملت و چی فرض کردین
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل دارای اف ۳۵ و بمب افکن است و دارای سیستم پدافند پیکان و گنبد اهنین است
  • مهدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    خدایا شر امثال زیباکلامها را از این مملکت بکن من نمیدونم چرا جلوی دهن این مردک وطن فروش رو نمیبندن حالم ازش بهم میخوره
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    خفه شو زیبا کلام خائن و مزدور
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    خفه شو زیبا کلام خائن و مزدور
  • amirparsa IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    زشت کلام جدیدا غلط زیادی میکنی... امر فقط امر رهبری تمام
  • ب IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل هیچ غلطی نمیتواند بکند شما ترسوها اگر نوکری نکنید
  • ابراهیم DE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    با این رفتارها از این به بعد رای دادن به اصلاح طلبان خیانت به خون شهیدان جنگ تحمیلی و هسته ای هست. اگه از اسرائیل و تهدیداتش بترسیم همون بهتر که بمیریم.
  • علیرضا IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    جدا از درستی ونادرستی نظر اقای زیبا کلام همین که جسارتش را دارد برخلاف تحلیل رسمی اظهار نظر کند یک ارزش است باعث می شودفکر کردن در جامعه رایج شود
  • گل آقا IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    اسراییل غلط میکن با کسانی گه تزویرانه بهش گرا میدهند . ما امریکا را ذلیل کردیم اسراییل که کشوری نیست یک راکت شهاب کافیه تا اون را از روی نقشه جهان محو کند
  • عبداللهی KR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    زیبا کلام ترسو برو گم شو
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    آخه این چیه میگی اسرائیل جرعته اینو داره اربابش با اینهمه میزنم میزنم تونس بزنه ! فقط لبو دهنه بزنه اگر نخورد ونمرد فاتحه اسرائیل بخوانید .........تمام
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    زیبا کلام کلام زیبا بگو هنوز کسی از مادر نزاییده به ایران قدرت مند شیران ارتشی سپاهی حمله کند مادرشان به برایشان مینشانند
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 1
    همین الان هم نقشه اصلاح طلبان اینه که دوباره یه ننگ دیگه بدتر از برجام را با امریکا توافق کنن تا رای بگیرند اما به آقای زشت کلام توصیه میکنم شما بهتره بری اسراییل زندگی کنی چون اصلا یه جو غیرت ملی نداری
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    از زیبا کلم بدم میاد خیلی نچسبه لطفاً ازش چیزی نزارید
  • حبیب IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    جناب آقای زیبااااااا کلام اگه شماها کاری انجام ندید و صحبت نکنید میمیرد شما ها سفارت آمریکا را با ربان خودتان تمیز مکنید. اسرائیل که هیچ آمریکا و اعوانش هم هیچ غلطی نمیتوانند بکنن مادامی که ما سربازان گمنام را داریم.
  • خان داداش IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    زیبا کلام و امثال ایشان منو یاد اسب تروا میندازن موجودات وطن فروشی ک از راه ترساندن مردم عادی و ترغیبشون ب تسلیم در برابر دشمن جنایتکار امرار معاش میکنن
  • عای US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    متاسفم از اینکه ایشان استاد علوم سباسی هستند مردم هراسی تا باز مردم گول بخورند به یک ادم ضعیف رأی بدهند در صورت حمله امریکا یا اسراییل بمهای اتم و دیمونا و... در اسراییل منفجر خواهد شد و کلا از صفحه روزگار حذف حواهند شد
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    خدالعنت کنه زیباکلام که برعگس اسمش زشت ترین کلام روداره من نمیدونم کجا درس خونده که گفته این ادم سیاست بلده .کی گفته این استاده.یک وطن فروش ترسو .
  • یک ایرانی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    آقای زشت کلام بزدلهایی مثل تو رژیم غاصب رابزگ کرده اند هم تو وهم رژیم غاصب وهم آمریکا خیلی غلط کردید.
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    فقط مشکلات را از سر مردم ایران بردارید ،زیبا کلام بد،اصلاح طلب بد همه کسانی که حرف از گفتگو می زنند بد خواهشها فقط تحریمها را بردارید مردم همه ممنون شم میشوند
  • Av IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    هر ایرانی در این وضعیت که کشور درگیر آن شده حق دارد بپرسد تا کجا و کی این بدبختی تمام میشود، حالا یکی مثل زیبا کلام و یا هر کس دیگر هر حرفی و یا به قول همه شما که کامنت گذاشته اید حرف مفتی زده ،چرا وعده حل مشکلات مردم را نمی دهید ،آهای شماهایی که مردم فقیر و بدبخت زیر پاهاتون را نمی بینید اصلا تعجب می کنیم که همه این کامنتها حرف دل عموم مردم باشد. و سلام، ما که عمرمان با این شعارها و این و ان را محکوم کردن گذشت بماند شما که امیدوارم مثل ما در جنگ و تحریم بسر نکنید.
  • یوسف IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    دولت فشل روحانی دست پرورده امثال صادق زیباکلام هست؟ و باید پاسخگو باشد
  • ناشناس IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    زیبا کلام ترسو خوب اسراییل حمله کنه ما هم میزنیم دخلشو می اریم
  • امت حزب الله IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    جناب زشت کلام ، اسرایئل با یک اشاره از بین خواهد رفت احمق های مثل توی نفهم چقدر خوش باور هستید که اسرایئل حمله خواهد کرد آدمهای حقیری مثل اصلاح طلبان این حرفها را باور خواهند کرد .
  • رضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    میگم یه چیزی اقتصاد آمریکا فلجه؟! پس اقتصاد ما حتما معلول ۹۰ درصده!!
  • مهدی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    وجدانی یک لیست از کارهای دولت روحانی تو 8 سال بگذارین تا هم حزبی هاش ببینند ملت همه را باگوشت و پوست خود لمس کردن
  • AT ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    ی این زیبا کلام خیلی بی عقل هست اینجوری نسبت به ایران صحبت می کند... اسرائیل یکی بزنه 10 تا هم می خوره احمق... تو خیلی ترسو هستی حیف نون کردی...
  • سارا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    باید زیبا کلام ببرن دادگاه به خاطر وطن فروشی خیانت تفرقه ؟؟ پول که از بیت المال تا العان گرفته و نون نظام میخوره دا گاهی کنن؟؟؟
  • حسین اردمه IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    زیبا کلام شایدبا توجه به ارتباطاتی که با عالم غیبی که به آن ایمان ندارد، یا ازقول کسی(که درآن سوی مرزهای قانونی وجود دارد.با ارتباط غیرقانونی دارد) می گوید و به او ایمان دارد اما شنونده باید عاقل باشدوهرچه را که شنید نقل نکنه هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس