کد خبر 1184656
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قانون مصوب مجلس برای کاهش تعهدات برجامی و تضمین لغو تحریم ها، با وجود تاخیرهای انجام گرفته، درست کار می کند. گام اول، آغاز غنی سازی بیست درصد در فردو و گام دوم، توقف اجرای پروتکل الحاقی و نظارت های فر اپادمانی آژانس.

نشانه درستی مسیر، دست وپا افتادن غرب، و از جمله مجوز گرفتن کره جنوبی برای تسویه بدهی اش به ایران است اگر قاطعیت مجلس برای بازگرداندن توازن به اجرای برجام (تعهد در برابر تعهد/ نقض در برابر نقض) نبود، آمریکا و اروپا به صرافت نمی افتادند برای توقف یا تزلزل در تصمیم ایران، امتیازات محدود پیشنهاد کنند.

اما این شروع راه است. ایران دیگر نه خریدار وعده های بی تضمین است و نه مشتاق مشوق های کم خاصیت! فقط لغو قابل راستی آزمایی همه تحریم های بانکی و نفتی. ایران فقط در این صورت است که به اجرای تعهدات برجامی برمی گردد.

با این فرآیند روشن، حق این است که همه دستگاه ها به ویژه دولت پای قانون بایستند تا لغو تحریم ها به عنوان حق ملت ایران عملی شود.

اختلاف سلایق سیاسی در داخل، به جای خود، محترم و محفوظ. اما نباید دشمن خیال کند در دحوزه فاع از منافع ملی، دو صدایی وجود دارد و خدا ناکرده، کسانی اهتمام کافی برای مطالبه حقوق ملت ایران را ندارند.

به تعبیر شهید سلیمانی، دو صدایی درست کردن در خط مقدم و حساسیت نسبت به دشمن را از بین بردن، خیانت است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    9 0
    قانون مجلس که دور خورد، شما کجای کاری؟؟؟
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    2 1
    سلام ودرود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران زنده باد رهبری پاینده کشور ایران انشاالله باکمک خداوند متعال حکم شما اجرای خواهد شد خدا قوت
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      2 0
      ایشالله سپاهیان عزیز حکم رهبر سیدعلی رو اجرا کنید . فدایت شوم سیدعلی. دعای دختر سید یتیم پشت شما عزیزانه. مادرم حضرت فاطمه دعاتون میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس