به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی پارس حیان این شرکت در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با حضور مقامات عالی و مسئولین بخش سلامت کشور، مفتخر به دریافت 3 جایزه ویژه شد. در این جشنواره که با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات با چشم انداز بهبود سیستم سلامت کشور در صنایع مختلف برگزار می شود، ارزیابی ها بر اساس شاخص های مختلف در حوزه های استراتژی و برنامه ریزی، تولید محصولات سالم و ایمن، تحقیق و توسعه، مسئولیت اجتماعی و اطلاع رسانی مسئولانه به جامعه، خدمات پس از فروش و اقدامات موثر در زمان شیوع ویروس کرونا و همچنین بازدید از کارخانه انجام می شود. بر اساس نتایج این ارزیابی، شرکت پارس حیان با امتیاز بالا در بین سایر شرکت های صنعتی موفق به دریافت تندیس زرین شد. همچنین به دلیل کسب سه تندیس زرین در سه سال متوالی، جایزه ویژه جشنواره شامل لوح تقدیر و عنوان "برند پیشرو و سلامت محور در صنعت آرایشی بهداشتی" را دریافت نمود.

پارس حیان برای سومین سال طلایی شد/ کسب 4 جایزه بزرگ ملی در یک روز

در بخش شاخص های ارزیابی جشنواره نیز، به پاس اقدامات شایسته و دستاوردهای موثر و واحد برتر در دستیابی به شاخص " راهنمایی و اطلاع رسانی مسئولانه به جامعه در حوزه مسئولیت اجتماعی" از شرکت پارس حیان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

شرکت پارس حیان همزمان از جشنواره "تولید ملی افتخار ملی" به عنوان «واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی» نیز لوح تقدیر و تندیس و چهارمین جایزه ملی را دریافت کرد.

پیش تر این شرکت پیشرو در تکنولوژی به دلیل فعالیت های مرتبط در حوزه فناوری نانو نیز مورد تقدیر قرار گرفته بود.

Instagram.com/parshayanco


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس